2022-02-05, 05:29
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag snyter mig gärna i tygnäsdukar. Det är skönare för näsan än papper. Men jag har inte så många så jag sparar dem tills näsan i princip är skinnflådd.
Det finns undantag som bekräftar regeln, men ser dina näsdukar ut som kökshanddukar som från början använts till att torka svetten ur pannan, så som annas vackra arvegods, det enda hon ville ha från sin älskade far?
Citera
2022-02-05, 05:46
Medlem
Skurhinkens avatar
Hade tydligen råkat följa Anna Took på Instagram såg jag hör om dagen. Vet inte hur länge jag följt henne men hur som haver så slutade jag följa henne. Märk min förvåning när jag dagen efter ser att hon blockerat mig(kan inte söka upp henne längre).

På Instagram får man väl inga notiser när någon slutat följa dig? Isåfall har hon ju skrivit upp sina följare och går igenom vem/vilka som avföljt henne.

Hon är verkligen sjukt patetisk och tragisk.
Citera
2022-02-05, 07:38
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Hade tydligen råkat följa Anna Took på Instagram såg jag hör om dagen. Vet inte hur länge jag följt henne men hur som haver så slutade jag följa henne. Märk min förvåning när jag dagen efter ser att hon blockerat mig(kan inte söka upp henne längre).

På Instagram får man väl inga notiser när någon slutat följa dig? Isåfall har hon ju skrivit upp sina följare och går igenom vem/vilka som avföljt henne.

Jo det får man tror jag.
Jag avföljde en kollega och vips blev jag blockad 🙄😁
Citera
2022-02-05, 08:13
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Fattar inte hur fyra vuxna utan husdjur kan behöva städa så mycket. Vilken krutkärring att storstäda med vad som garanterat är covid OCH skadad ländrygg(akuten imorgon kanske?)-fast hur skulle vi vanliga dödliga kunna förstå. Får förmoda att det är saft/vatten i glasen eftersom Anna bara besöker systemet en gång per år.
Minns hennes gråt och klagan över hur smutsig den vita soffan blev, efter arga snickarn.. som om han kan rå för att tookfamiljen grisar ner? 3 min in
https://youtu.be/dTC8UmWcBfw
Citera
2022-02-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det finns undantag som bekräftar regeln, men ser dina näsdukar ut som kökshanddukar som från början använts till att torka svetten ur pannan, så som annas vackra arvegods, det enda hon ville ha från sin älskade far?
Nä mina näsdukar ser jag som just redskap att torka snor. De näsdukar jag har som arvegods med broderade initialer på används inte däremot.
Citera
2022-02-05, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är väldigt svårt för Anna, hennes stämband är hennes arbetsredskap inte bra detta. Saken är att jag inte hör någon större skillnad mot det vanliga kraxandet. Det skulle vara ljud från olika kroppsöppningar, då.
Det är fascinerande att en fullvuxen dam ligger och gnäller i sängen över en influensa.
Nu om någonsin kan hon läsa sina böcker hon visat upp emellanåt.
Jag undrar över kökshanddukarna som hennes pappa efterlämnade vid sin död (det var väl det enda hon kunde få) som hon nu snyter sig i, vart lägger hon de snoriga i väntan på tvätt? Hur tvättar man sånt? Sköljer hon bort snorbassarna först och blir det en maskin med enbart näsdukar?
Det känns vidrigt, trodde inte det existerade människor som snyter sig i tygnäsduk, så vidrigt. Men lite finare och lite glamour över att fräsa loss i en kökshandduk/svetthandduk🙄

Förresten, nu om någonsin borde hon köra blackoutlives om hon promt måste sladdra i cyberspace
Hahaha Inte bra för mina stämband Vicket skämt hahahahl Skrattar hela dagen hahaha
Citera
2022-02-05, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Jo det får man tror jag.
Jag avföljde en kollega och vips blev jag blockad 🙄😁
Man kan använda tredjepartsappar som talar om ifall någon avföljt en etc. Har iaf aldrig råkat ut för att IG meddelat om avföljningar. Hon har säkert mängder med extra appar för att ha koll på följare och statistik.
Senast redigerad av PannaSnook 2022-02-05 kl. 10:32.
Citera
2022-02-05, 11:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken

Det jag undrar är hur hon kunde veta att du hade avföljt henne? Hon måste ju, som du säger, skrivit upp alla som följer henne. Det vore sinnessjukt i sånna fall.
Citera
2022-02-05, 11:49
Medlem
Detta med att A i princip våldgästar barnens vänner och dess familjer sannolikt är det pga hon har inga egna vänner och försöker skaffa nya, hon är som ett plåster på barnens vänner och deras anhöriga så det kommer sällan åter
Citera
2022-02-05, 12:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Detta med att A i princip våldgästar barnens vänner och dess familjer sannolikt är det pga hon har inga egna vänner och försöker skaffa nya, hon är som ett plåster på barnens vänner och deras anhöriga så det kommer sällan åter
Precis, att försöka tvinga fram en vänskap fungerar aldrig. Men Anna tycks tro att det går jättebra.
Citera
2022-02-05, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Minns än hur hon försökte sig på lunchdejt med mamman till en av Vs kompisar, på Valvet. Dagen efter hade kvinnan gjort sitt öppna konto privat och syntes aldrig till mer. Det var nog Annas rekord i kort vänskap.
Citera
2022-02-05, 13:25
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Precis, att försöka tvinga fram en vänskap fungerar aldrig. Men Anna tycks tro att det går jättebra.
I hennes ålder krävs det nog att "offret" också saknar vänner och umgänge, och längtar efter det. Tänk känslan när man sedan inser vem/vad man släppt in i sitt liv 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in