2021-08-29, 20:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag kan inte hitta det med något av mina konton, och jag har aldrig haft något med Anna att göra på Insta så hon har inte blockat mig. En annan i tråden hade samma problem. Märkligt.

Skriv ihop hennes namn annatoledanobook när du söker då bör du få upp namnet direkt eller kolla på de övriga Anna Bookkonton som kommer upp längre ned, hennes IG konto kan ha ramlat längre ner på IGlistan.
Senast redigerad av cece123 2021-08-29 kl. 20:14.
Citera
2021-08-29, 20:23
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Skriv ihop hennes namn annatoledanobook när du söker då bör du få upp namnet direkt eller kolla på de övriga Anna Bookkonton som kommer upp längre ned, hennes IG konto kan ha ramlat längre ner på IGlistan.
Tack för hjälpen! Hennes konto hade halkat ner rejält på listan av någon anledning.
Citera
2021-08-29, 20:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Nu gör hon reklam för en produkt som tar bort oönskat hår i hemmets lugna vrå! Vem har oönskat hår i hemmet?
Hennes svenska är så usel att jag inte kan fatta hur något företag vill ha med henne att göra.
https://postimg.cc/rz8fCcj0

"Nu kan du enkel och bekvämt" är också en fin start på inlägget...
Och naturligtvis är det det bästa hon testat " i form utav skönhetsvård"
Citera
2021-08-29, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vad har hänt med Annas Instagramkonto?

Att följa henne är riskabelt även om du aldrig kommenterar. Hon blockar den som följer ”fel” konton, man får tänka på att hon faktiskt har detta mer eller mindre som heltidssysselsättning, att screena följare och blocka. Har själv ett throwaway-konto jag dock inte följer henne med (blockad på mitt vanliga) men man ser ju allt innehåll ändå.
Hennes konto är uppe nu iallafall.
Citera
2021-08-29, 20:44
Medlem
Varför får inte Anna vara med i Sveriges Mästerkock VIP
Hon som har gjort cookalong med Anna
Citera
2021-08-29, 20:51
Medlem
Kan inget annat säga att det är söndagsmys på högsta nivå. Mästerkocken VIP har dragit igång. Anna som inte blivit tillfrågad 😂 Hon som är så fantastiskt med sina ”hittepåsåser” bestående av sirachaaaa och majonnäs med lite vatten (det är vattnet som är tvisten) 😂
Hon chockas att hon är så magisk i köket och skriver påminnelse till sig själv att ”komma i håg hur hon gjorde”
Nä, men bädda rent, tvätta, duscha och duscha och duscha ibland göra ”hemliga ärenden”
Man kan inte annat än att beklaga det helt obefintliga strålkastarljus i form av artisteri inte ens existerar. Sen som grädde på moset, varför skriver människan ens på Magdalena Graafs kärleks Insta!?!? Det är lika jävla creepy som när hon åkte hem till Pernilla W fd svärföräldrar och lajvade hur tjenis det var! OTÄCKT!
Citera
2021-08-29, 20:54
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Säga vad man vill om Anna, men clownsminkning är hon duktig på.

Det är lite kul att hon inte har basunerat ut om hennes medverkan i tv på bästa sändningstid.

HAHAHAHAH växer det hår på väggarna i hennes hus som Roberto måste gå och klippa? "Hårväxt i hemmets vrå". HAHAHAH hon borde sluta ta Antonios droger!
Citera
2021-08-29, 21:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Och naturligtvis är det det bästa hon testat " i form utav skönhetsvård"
Det ger automatiskt dåligt betyg till andra som bedriver skönhetsvård och som hon besökt.
Hur har hon hittills fått bort all den enorma hårväxten man får vid PCOS? Det måste vara ett heltidsjobb att noppa strån eller ryker alla strån samtidigt som fiffi trimmas?
Citera
2021-08-29, 21:32
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Hårväxt i husets alla hörn...😮
Hur kan hon använda ett så dåligt kort på sig själv?? Är hon så förblindad av sina filter så hon inte ser hur gräsligt det blir..😨
Jag tog en skärmdump från en video så du är ingen vanlig stillbild.
Citera
2021-08-29, 21:42
Medlem
Hur kan hon gå i god för en produkt som enligt henne själv tar ca 12 veckor att ge resultat när hon bara använt den i ”ett par veckors tid”?
Lustigt att hon anger tidsbrist som skäl att inte alltid gå på salong…tid har hon ju gott om, men naturligtvis inte pengar.

Hon har även varit domare i en pajtävling idag:

https://imgur.com/a/IQAkBGW
Senast redigerad av Omniman 2021-08-29 kl. 21:49.
Citera
2021-08-29, 21:47
Medlem
TPLs avatar
Finns ingen som helst likhet med den Anna som sågs i TV.
Händerna som håller den magiska hårtrimmern ser ut att tillhöra en 80-åring.

https://i.postimg.cc/dQCgFVTB/80145-...BAA7268589.png
Citera
2021-08-29, 22:01
Medlem
Anna Tooket utser sig själv som jurymedlem i pajtävling Hon är total gränslös. Juryn var presenterad i programmet och hon var inte med där! Folk skrattar åt henne för den patetiska, otrevliga lilla människa hon är. Missunnsam, avundsjuk, elak, en mästare att förminska alla som befinner sig i hennes närhet. Äckelbobba
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in