2017-01-30, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dongbong
De går o göra. Eller så ringer du o bokar henne till en kväll.

Ett flashbackgig? Haha, det vore något!
Citera
2017-01-30, 11:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Har hon någon manager egentligen? De är väl dyra, tar inte sådana procent av gaget? Om hon bara fick några tusenlappar svart för giget på Harrys, som några här tror, och managern också ska ha pengar blir det ju knappt någon inkomst för henne.

Varför slutade hon dubba filmer? Det var ju åtminstone en stadigare och mer jämn inkomst?
De flesta av oss har ju jobbat med saker vi inte egentligen vill jobba med under vissa perioder av livet bara för att få ihop pengar till mat och hyra så hon får inte vara så kräsen av sig anser jag.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-01-30 kl. 11:55.
Citera
2017-01-30, 12:55
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har hon någon manager egentligen? De är väl dyra, tar inte sådana procent av gaget? Om hon bara fick några tusenlappar svart för giget på Harrys, som några här tror, och managern också ska ha pengar blir det ju knappt någon inkomst för henne.

Varför slutade hon dubba filmer? Det var ju åtminstone en stadigare och mer jämn inkomst?
De flesta av oss har ju jobbat med saker vi inte egentligen vill jobba med under vissa perioder av livet bara för att få ihop pengar till mat och hyra så hon får inte vara så kräsen av sig anser jag.

Jag trodde att det var den där filuren Erwik?
Citera
2017-01-30, 13:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag trodde att det var den där filuren Erwik?

Bråkade de inte förut?

Nåja, vi kan ju konstatera att artistbranschen är smutsig och att folk gör vilka stolligheter som helst för att vara i rampljuset
Citera
2017-01-30, 15:15
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Tror AB borde skaffa sig ett vanligt jobb, hon borde inse att artistkarriären inte kan ge dem mat på bordet. Större och bättre artister än hon har skaffat vanliga jobb, så det är inget att skämmas över. Däremot att vara med i precis allt man blir tillfrågad om, oavsett hur dumt och förnedrande det är, DET är något att skämmas över.

Anna har sagt att hon har sökt jobb men att de då trott att hon varit med i Dolda Kameran eller något. Vet inte direkt hur mycket jag tror på det egentligen. Som du säger så är det ju flera artister som har fått övergå till ett vanligt jobb när de inte längre klarar att försörja sig som artister. Jag läste för inte så länge sen att Jessica Folcker jobbar i en inredningsbutik eller nåt sånt. Att ha ett vanligt hederligt jobb är ju inget att skämmas över precis som du säger.

Hade inte Anna haft sin man som försörjde familjen så undrar jag hur det hade gått. Inte för att vara elak, men att ha gig kanske varannan månad kan man ju inte försörja sig på ens som ensamstående.
Citera
2017-01-30, 15:22
Citat:
Bråkade de inte förut?

Nåja, vi kan ju konstatera att artistbranschen är smutsig och att folk gör vilka stolligheter som helst för att vara i rampljuset

Så här står det på hennes instagram:

"Anna Toledano~Book Artist/Singer for 32years.Boka via Agent Alexander Erwik~Erwik Communication annabook@erwikcommunication.com AKTUELL i nya grymma Projekt2017👍🏼⭐️👏🏼"

Men hon har kanske en manager också, eller är det samma sak?

Erwik bråkade väl med Linda Tosing? Fast han kan ju har bråkat med Anna också (eller tvärtom).
Citera
2017-01-30, 16:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Så här står det på hennes instagram:

"Anna Toledano~Book Artist/Singer for 32years.Boka via Agent Alexander Erwik~Erwik Communication annabook@erwikcommunication.com AKTUELL i nya grymma Projekt2017👍🏼⭐️👏🏼"

Men hon har kanske en manager också, eller är det samma sak?

Erwik bråkade väl med Linda Tosing? Fast han kan ju har bråkat med Anna också (eller tvärtom).

Aha, det var Linda T han bråkade med. Jag hade fått för mig att det var Anna, då förstår jag

Ja, då är det som du säger att det är Erwik som är hennes manager/bokningsagent.
Citera
2017-01-30, 16:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Aha, det var Linda T han bråkade med. Jag hade fått för mig att det var Anna, då förstår jag

Ja, då är det som du säger att det är Erwik som är hennes manager/bokningsagent.
Tunnan har varit osams med de flesta, även Erwik. Han skrev om hur hon hade pratat skit om sin syrra (Pia Book, som helt har kapat alla band till Tunnan) för honom, och att han då insåg hur falsk hon är. Han lovade att aldrig mer ha med Anna att göra. Inlägget finns länkat någonstans i denna digra tråd.

Av någon anledning har han tagit henne till nåder igen. Antagligen ser han en möjlighet att tjäna en hacka på att visa upp henne till allmän beskådan och folkets spott och spe i diverse TV-program och på nätet.
Citera
2017-01-30, 17:05
Medlem
Har Book MANAGER?

Hon har nåt Harrys-gig i månaden, och något Fångarna på fortet-avsnitt per år. Kan hon inte ta de bokningarna själv? Eller tas ALL ledig tid upp av ätande?
Citera
2017-01-30, 17:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Har Book MANAGER?

Hon har nåt Harrys-gig i månaden, och något Fångarna på fortet-avsnitt per år. Kan hon inte ta de bokningarna själv? Eller tas ALL ledig tid upp av ätande?

Persicopandet tar också tid som det verkar. Vissa dagar sitter ju människan hela dagen och filmar om jag har förstått saken rätt. Därför måste hon förstås ha en manager som bokar in henne.
Jag har inte hört om hon även har någon sekreterare som tar emot alla hennes telefonsamtal men det förvånar mig inte om hon också har en sådan, kanske är det den äldsta dottern som gör det

Skämt å sido så visst känns det som att det blir ganska dyrt och verkar vara lite onödigt med en manager men som sagt är artistbranschen en smutsig bransch med många fula fiskar som lurar runt.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-01-30 kl. 17:35.
Citera
2017-01-30, 17:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tunnan har varit osams med de flesta, även Erwik. Han skrev om hur hon hade pratat skit om sin syrra (Pia Book, som helt har kapat alla band till Tunnan) för honom, och att han då insåg hur falsk hon är. Han lovade att aldrig mer ha med Anna att göra. Inlägget finns länkat någonstans i denna digra tråd.

Av någon anledning har han tagit henne till nåder igen. Antagligen ser han en möjlighet att tjäna en hacka på att visa upp henne till allmän beskådan och folkets spott och spe i diverse TV-program och på nätet.

Aha, då var jag inte så fel ute ändå. Tack för klargörandet
Citera
2017-01-30, 17:55
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Anna har sagt att hon har sökt jobb men att de då trott att hon varit med i Dolda Kameran eller något. Vet inte direkt hur mycket jag tror på det egentligen. Som du säger så är det ju flera artister som har fått övergå till ett vanligt jobb när de inte längre klarar att försörja sig som artister. Jag läste för inte så länge sen att Jessica Folcker jobbar i en inredningsbutik eller nåt sånt. Att ha ett vanligt hederligt jobb är ju inget att skämmas över precis som du säger.

Hade inte Anna haft sin man som försörjde familjen så undrar jag hur det hade gått. Inte för att vara elak, men att ha gig kanske varannan månad kan man ju inte försörja sig på ens som ensamstående.

Problemet är väl att Anna inte direkt kan nånting. Jobba i nån butik kanske men hon har ju haft lite problem med att glömma att betala så... Hade hon varit lite mer driftig hade hon ju haft en egen butik och köra en jävla massa smyg-reklam precis som Wahlgren. Nä hon får nog hanka sig fram på företagsgig och karlns lön tills ungarna flyttar ut och de får lite mindre omkostnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in