2016-12-29, 11:31
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fostrom
Två småfeta föredettingar skall alltså slå sina påsar ihop(!) Förutsättningarna för att detta skall falla väl ut är närmast obefintliga.
Anna Book spelar ju inte direkt i samma liga som Boy George?
Verkar konstigt, har dom gjort något innan?
Citera
2016-12-29, 13:05
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Varje gång när jag går in på Flashback är det nya inlägg i denna tråd. Är det fröken Anna själv som har en massa konton här som skriver i tråden för att hålla sitt kändisskap i liv. Börjar lukta fram en konspirationsteori här

Har du läst något som Bookskan skrivit? Hon är oförmögen att uttrycka sig normalt, så din teori faller platt...
Citera
2016-12-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Varje gång när jag går in på Flashback är det nya inlägg i denna tråd. Är det fröken Anna själv som har en massa konton här som skriver i tråden för att hålla sitt kändisskap i liv. Börjar lukta fram en konspirationsteori här

Majoriteten av trådens flitigt engagerade driver med fru Book. Några, bl.a. undertecknad, försöker frenetiskt få fram ett budskap till henne alt hennes närstående att hon bör söka proffshjälp snarast.
Andra försök att nå fram blockas som bekant och tyvärr har jag varken hund eller katt (med eget insta).
Citera
2016-12-29, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Är väl inte jättevanligt att man köper en telefon med abonnemang till någon i julklapp. Handfatet hade också kunnat köpas av lånade pengar eller på avbetalning.

Tycker Anna Book har trevliga matbilder på sin insta, däremot kunde de sentimentala inläggen om tårdrypande julklappsöppning ha sparats, åtminstone de inte så subtila antydningarna om att i år köpte jag bara vettiga och BRA klappar, observera dock att de var dyra (hon poängterade ju tex att båda barnen fått senaste Iphone och skrev inte bara kort och gott "nya mobiler" och hon underströk att sonen fått märkeskläder. )

Tror Anna nyss tagit sig ur en ekonomisk svacka och känner sig lite nyrik, inläggen tyder på det. Dock köper föräldrar självklart mobiler på "avbetalning" till sina barn, utgifterna är ju rätt stora om de ska ha en dyrare ny modell. Att lägga typ 15000 per barn på julklappar är emellertid enligt mig lite överdrivet om man inte har väldigt bra inkomst och har hon köpt klapparna för lånade pengar som inte matchar inkomsten kan det givetvis sluta med havregrynsgröt framöver.
Senast redigerad av Potifar2 2016-12-29 kl. 16:26.
Citera
2016-12-29, 17:15
Medlem
Photoshoppeds avatar
Anna måste sluta rida. Det kommer att bli hennes död. Man ser att hon varken kan kontrollera riktning eller tempo, och så fort hon kommer att börja ställa sådana krav på de hästar hon rider så kommer hon att åka av. Och det blir ju slutet för henne eftersom hennes kropp knappast tål något sådant. Jag är på allvar oroad.
Citera
2016-12-29, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Anna måste sluta rida. Det kommer att bli hennes död. Man ser att hon varken kan kontrollera riktning eller tempo, och så fort hon kommer att börja ställa sådana krav på de hästar hon rider så kommer hon att åka av. Och det blir ju slutet för henne eftersom hennes kropp knappast tål något sådant. Jag är på allvar oroad.
Jag ser tyvärr en solklar följd av avkastning från häst; magen spricker, igen. Den här gången kan det gå riktigt illa.
Citera
2016-12-29, 19:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
De hästar hon normalt sett guppar omkring på är ridskolehästar. Nu är hon enligt insta hemma hos en vän med hästar. Å andra sidan har jag svårt att tro att hon har vänner, så hon betalar nog för att få rida nu också.
Upplägget verkar vara att Stolledano Took taggar den nääära och fiiina vännens företag ~~~~@lightelegance_nailproducts och @knnailproducts~~~~ i vart och varannat inlägg.

För egen del sitter jag och väntar på första avåkningen Då kommer vi åter få se bilder på ambulanser med tjutande sirener, bilder på sjukhusväntrum och dito -kaffeautomater, följt av en lååååång harang med utförlig beskrivning av de "livshotande" skadorna med bl.a. sprucken mage. Lär vara slutridet för Stollen då, oavsett om hon i verkligheten bara brutit en nagel.
Citera
2016-12-29, 19:22
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Stackars häst, vore nog bättre öde att hamna på en clock restaurang än att få den där skenheliga isterköttbullen på ryggen... såååå fiin och goood med chiliexplosion
Citera
2016-12-29, 20:27
Medlem
Ansjovisars avatar
Har ni inget bättre för er än att sitta här och skvallra om Anna Book som är en helt sanslöst fin, härlig och ödmjuk människa?

Jag vågar säga att ingen här någonsin har träffat Anna för då skulle ni förstå att hon är en otroligt genuin, nedtonad och duktig person som inte låter sin framgång som sångerska och proffskändis stiga henne åt huvudet.

Det finns inte en enda människa i Sverige som inte vet vem Anna Book är och att en sådan megakänd person står stadigt med fötterna på jorden och för sig professionellt i alla lägen utan divalater är helt enkelt otroligt ödmjukt.

Om alla människor var som Anna vore denna planet mycket bättre och dessutom skulle vi inte ha krig, fattigdom och hungersnöd för då skulle alla fattiga svälta ihjäl då maten inte skulle räcka åt alla Anna-kloner.

Skäms på er.
Citera
2016-12-29, 21:00
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
ja, och cancern hade varit utrotad och miljöförstöringen ett minne blott. Inga religionskrig och alla övergrepp vad det än månde vara skulle inte existera längre ..om alla vore som Lilla Anna.
Bra att du förstår hur otroligt ödmjuk och nedtonad Anna Book är.

Och till er som kallar Anna Book tjock kan jag bara säga att titta på filmen sagan om ringen, där finns det en dvärg som heter Frode eller något sådant och han ser stabbig ut för att han är kort.

Samma sak med Anna Book, hon är inte tjock utan kort och har kraftig benstomme. Dessutom har hon tränat mycket och har därför en väldigt muskulös och ödmjuk framtoning.

Jag skulle vilja se er som sitter här och pekar finger ha en lika positiv, ödmjuk och nedtonad livssyn som Anna Book har om ni gått genom lika mycket livssorg och fått kämpa lika hårt som Anna Book har fått göra.

Skäms.
Citera
2016-12-29, 22:15
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Och till er som kallar Anna Book tjock kan jag bara säga att titta på filmen sagan om ringen, där finns det en dvärg som heter Frode eller något sådant och han ser stabbig ut för att han är kort.

Det gör ju öknamnet Took passande på ett sätt till
Citera
2016-12-29, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Bra att du förstår hur otroligt ödmjuk och nedtonad Anna Book är.

Samma sak med Anna Book, hon är inte tjock utan kort och har kraftig benstomme. Dessutom har hon tränat mycket och har därför en väldigt muskulös och ödmjuk framtoning.

Jag skulle vilja se er som sitter här och pekar finger ha en lika positiv, ödmjuk och nedtonad livssyn som Anna Book har om ni gått genom lika mycket livssorg och fått kämpa lika hårt som Anna Book har fått göra.

Skäms.

Anna Book verkar vara en trevlig prick. Men jag köper inte teorin om hennes kropp. Den är alltså rultig pga muskler och "tjock benstomme" menar du, för nog kan man vara smal även om man är 150 -160 cm, det beror ju helt på ens vikt. Väger man 40-50 kg i det läget, ser man inte rund ut oavsett benstomme.

Att Anna är så muskulös vill jag gärna ha en förklaring till, hon måste tränat i många år för att få muskler precis över allt? Exakt vad tränar hon för att bli bastant som värsta gyminstruktören?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in