2016-10-18, 20:31
Medlem
OK70s avatar
Varför pratar hon som ett litet barn?
Citera
2016-10-18, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Varför pratar hon som ett litet barn?
Varför gråter hon ständigt, som ett litet barn?
Citera
2016-10-18, 21:46
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Hon blockar ju allt och alla, även dom kommentarer som är helt normala. Så det betyder ju att hon inte blockar pga kändis.

Tacka fasen för att hon vill ha kvar "kändisen" Timellin. Du är genomskådad Anna.

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Och det gick sådär. Tunnan berättade om sin oöverträffade viktnedgång och förklarade att hon är en kurvig tjej, men nu smal nog för hästhoppning. Rida kan hon redan, förklarade hon, men nu skall det hoppas också. Lotta lät ovanligt road av sin gäst.

Ylar man av glädje över att man lyckats galoppera några språng kan man inte rida.
Citera
2016-10-18, 21:53
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Tacka fasen för att hon vill ha kvar "kändisen" Timellin. Du är genomskådad Anna.

Ylar man av glädje över att man lyckats galoppera några språng kan man inte rida.

Menar du att Tunnan skulle överdriva sina färdigheter? Det låter helt otroligt, något sådant har ju aldrig hänt förr! Dessutom har hon säkert tränat massor med sin man utan bli avkastad.
Citera
2016-10-18, 22:07
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Menar du att Tunnan skulle överdriva sina färdigheter? Det låter helt otroligt, något sådant har ju aldrig hänt förr! Dessutom har hon säkert tränat massor med sin man utan bli avkastad.

Tunnan överdriver det mesta tycker jag
Citera
2016-10-18, 23:40
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Tunnan överdriver det mesta tycker jag

I själva verket så är Anna Book multikompetent...hon behärskar både hästhoppning och att vara artist.

Inte undra på att hon ständigt är efterfrågad i alla program och kanaler.
Citera
2016-10-19, 21:22
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Det är högsta underhållning att se lilla tunnan i sadeln.
Hon är värre än en hösäck i sadeln, hoppas hon ska träna imorgon. Då bänkar jag mig på första parkett😂😄👍
Citera
2016-10-20, 12:14
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Hon är värre än en hösäck i sadeln, hoppas hon ska träna imorgon. Då bänkar jag mig på första parkett😂😄👍

Ja, det är hemskt att se. Hon far runt och flaxar vilt med händerna. De har hittat väldigt psykiskt tåliga exemplar att rida på för att hon ska överleva. Hon har ju inte heller fysiken för det, och rider också alldeles för stora hästar för hennes kroppsstorlek. Men det behövs väl eftersom hon är ganska tung. Börjar hon hoppa hinder (det gör hon inte nu, hästen går över bommar), så kommer hon att ramla av och skada sig illa.
Citera
2016-10-20, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee

Det ser verkligen inte smidigt ut. Stackars häst.
Citera
2016-10-20, 13:52
Medlem
Teleslingas avatar
Skulle det kunna vara...

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sto...lad-i-arresten

?

Citera
2016-10-20, 14:28
Medlem
Det som talar emot att det skulle vara ABook är hon aldrig haft tre spelningar inbokade så tätt på 25 år.
Citera
2016-10-20, 15:22
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Skulle det kunna vara...

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sto...lad-i-arresten

?

22 juni 2015, enligt Aftonbladets artikel.

Inte en chans att Book hade tigit ihjäl en sådan sak i 16 månader, det hade varit uppe på hennes Instagram och i media inom några timmar med efterföljande snyftinlägg om övervåld i en evighet.

Däremot verkar det vara Leila K, hon gjorde ju comeback vid samma tid, och några spelningar i Finland och Sommarkrysset i TV4 gick av oklar anledning upp i rök för henne kort efteråt.

Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Det som talar emot att det skulle vara ABook är hon aldrig haft tre spelningar inbokade så tätt på 25 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in