Citat:
Ursprungligen postat av
Coolvid19
Det är ett av psyktantens största grundkriterier för vänskap. "Är du berömd lilla vän?". Men likt Hyacinth Boucquet kan hon inte vara petnoga. Det räcker med att du har deltagit i Ensam mamma eller Farmen för att duga. Så länge du varit på TV kan ni titulera er kollegor. Det är ett osynligt band som förenar er, den enorma stress och påfrestning det innebär att vara det jagade villebråd kändisskapet för med sig. Få bryr sig om ifall de får syn på Anna på Ica. Men om någon gör det kommer hon hänga ut dessa skator på Insta. Edling kanske blev intervjuad i Rapport om sin syn på att Riksbanken höjde eller sänkte räntan 2012, det duger fint. Det andra kriteriet är att du älskar allt Anna gör. Utan undantag.
Någon skrev här att Anna skulle få en ny tvättmaskin på garantin. Det verkar inte vara fallet. Hon verkar ha fått en ny i födelsedagspresent av sig själv. Frågan är hur hon kan få kredit med sin skulder? Hon var ju väldigt arg på den förra tillverkaren, antagligen för att garantin inte gällde mer än ett år. Jag vet inte vilket märke det var, men jag minns att jag blev förvånad över hur stora, fina och exklusiva de såg ut att vara. Det var mer en maskin man hade förväntat sig att se hos en kemtvättar. Med tanke på hennes ekonomi idag, hur mycket hon tvättar och kvaliteten på en halvillig tvättmaskin kommer hon få vara tacksam om den klarar ett år. Där kanske hon kan utnyttja garantin. Om inte tillverkaren har ett hemligt räkneverk som avslöjar hur många program som körts per år.
Det var en Miele. Såg den i en story. Miele var i allafall förr ett riktigt bra märke, och deras maskiner höll hur länge som helst.
Min känsla är att hon tvättar lite för ofta. Hon använder antagligen lite för mycket tvättmedel. Definitivt starkt doftande sköljmedel och sköljmedel är väl inte vidare bra för maskinen? Sedan nämnde någon byglar i bh:ar etc.
Vem tusan vet. Hon kan ju faktiskt ha fått ett måndags exemplar.
Pågen sa i en live att de hade dålig karma med sina tvättmaskiner.