2021-09-10, 15:28
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vet inte exakt när det var, tippar på 1-2 år sedan.
Visste inte hon var i så dåligt skick. Det är ju faktiskt synd om henne. Man brukar sakna sjukdomsinsikt i det skicket. Hur länge var hon inlagd? Därför hon var borta från offentligheten ett tag.
Citera
2021-09-10, 15:32
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vafalls, visar människan gamla födelsedagsbilder? Kom ingen till årets födelsedagskalas?

Ballongerna från förra året. Men blir nog fest ikväll 🎉
Citera
2021-09-10, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vafalls, visar människan gamla födelsedagsbilder? Kom ingen till årets födelsedagskalas?

Hahaha jag såg det inte först. Men sen så är hon ju så där superkult knasig igen. Men fan gör så?
Citera
2021-09-10, 15:49
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hahaha jag såg det inte först. Men sen så är hon ju så där superkult knasig igen. Men fan gör så?

En narcissist som inte fått sin dagliga uppmärksamhets-fix.
Citera
2021-09-10, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Kör mot hemmakontoret efter att ha lämnat barnet på fritids och knäpper på Rix FM......och vad strömmar ut Jo Killsnack med vår alldeles egna primadonna.

Programpunkten "bakom chefens rygg" där programledarna Laila och Roger ska spela en låt chefen inte skulle godkänna.

Snacket efteråt gick som så att Roger kände stor oro för Laila då hon kan Annas alla låtar. Något Laila skyllde på Solstollarna och sen var Book inte något som nämndes
Booken är så jävla korkad och tar det som en hyllning. Det var ju en stor jävla DISS
Citera
2021-09-10, 16:42
Medlem
Nu spelar Radio Stockholm Samba-låten och uppmärksammar A''s födelsedag.
Bra sväng på låten!
Citera
2021-09-10, 16:43
Medlem
DoktorNos avatar
Eftersom många av oss som läser den här tråden är blockeliblockade kan det kanske vara intressant att veta att att man kan se Stolledano-Took på Insta ändå, via en annan sida. Det finns säkert fler vägar runt blockeliblocken men det här är den jag hittade:

https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook

Det går dock bara att se inlägg och stories, inga lajvar visas. En viss fördröjning av inläggen är det också men det gör ju inte så mycket.
Citera
2021-09-10, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minturmintur
Nu spelar Radio Stockholm Samba-låten och uppmärksammar A''s födelsedag.
Bra sväng på låten!
Jag hörde det också, förvånad att de gratulerade henne.
Citera
2021-09-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
En copy-cat, Jeanette Edling, som dyrkar Märsta-morsans förehavanden Trodde att hon skulle få åka lite snålsjuts på Tooket till berömmelse men då vart Tooket arg seeru! Anna ignorerade Edling på lajvarna att det vart riktigt pinsamt. Men nu har hon fått komma in från kylan och vägen mot ett kändisskap är åter i fokus

Kikade på Edlings IG, fattas några ägg i den kartongen.
Citera
2021-09-10, 18:17
Medlem
TPLs avatar
Att dom inte skäms. Långt gräs som åtminstone var grönt men högt ogräs. Minst 2 latoxar som kan sköta trädgården.
Undrar vad amerkafrämmat tyckte. Och vad har Anna på fötterna? Sockiplast?

https://www.picuki.com/media/2656963376628436295
Citera
2021-09-10, 18:24
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Att dom inte skäms. Långt gräs som åtminstone var grönt men högt ogräs. Minst 2 latoxar som kan sköta trädgården.
Undrar vad amerkafrämmat tyckte. Och vad har Anna på fötterna? Sockiplast?

https://www.picuki.com/media/2656963376628436295

Anna gömmer halva sin kropp i vanlig ordning.
Helt otroligt hur konstig den bilden blev, ser ut som om Anna puttar fram kvinnan med rollator och liksom kikar fram som gubben i lådan medan de andra ser normala och avspända ut bredvid varandra.

Angående vad Anna har på fötterna tror jag det är små ballerinaskor eller möjligen bara strumpor anpassade för ballerinaskor.
Citera
2021-09-10, 18:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag hörde det också, förvånad att de gratulerade henne.
Rix-morgon-zoo gjorde detsamma imorse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in