2021-09-19, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Jag är lite lost for words här. Trodde, i min enfald tydligen, att hon inte skulle göra så här. Att hon skulle gå på begravningen och delta som stöd för Kin. Men det var tydligen inte vad lilla Anna hade tänkt sig. Hon skulle använda det här för att framhäva sig själv.

Och detta att gå på kompisars föräldrars begravningar, det gör man väl om man har varit mycket hos kompisen som barn, eller även senare om det har skett under många år och man haft en varm relation med någon. Annars så pratar man med sin kompis om hur begravningen var. Att åka dit för att göra reklam för något man fått är sjukt smaklöst.

Sjukt smaklöst!
Att sända kondoleanser och vara en närvarande vän på RIKTIGT ❤️, är värt mer än
att jaga likes och ett stort flashigt blomhjärta. 🤮🤮🤮
Citera
2021-09-19, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Jag har tidigare uttryckt att jag känt att man varit för hård mot Anna här i tråden.. Men alltså det här. Reklam inlägg på kompisens morsas begravning.
Hade någon ens tagit kort på min egen mors begravning och lagt upp på socialamedier hade jag gått i taket. Anna passar på att göra reklam oxå, för att försäkra sig om att få lite rabatt till våren när bästaste blomtjejen kommer och sätter penséer i en kruka på altanen.

Nej. Det här det var en all time low. Stackars Kin!! Fy helvete säger jag bara!

Tänkte först julblommor, men penséer till våren, kanske det, men jag vet inte, använder Anna sånt?
Citera
2021-09-19, 02:21
Medlem
Citat:
Tänkte först julblommor, men penséer till våren, kanske det, men jag vet inte, använder Anna sånt?

Floristen har gjort mängder med jularrangemang/julkransar och vårkrukor åt Anna förr. I allafall så länge de bott i Märsta.
Citera
2021-09-19, 02:26
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitty
Blomsterföretaget har själva repostat bilderna. Lika illa det 🤦🏻‍♀️

O.K. Då vet man ju iallafall ett blomsterföretag man ska bojkotta.
Vidrigt.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-09-19, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Floristen har gjort mängder med jularrangemang/julkransar och vårkrukor åt Anna förr. I allafall så länge de bott i Märsta.

Jaha okej, det var överraskande mot den i övriga året totala brist på detaljer som ger en mysig stämning eller ett personligt hem. Grått och rosa i så många år. Det är rent av en bedrift bara det. Utvecklingen har stannat i Anna. För många år sedan. Kanske redan vid sexton.
Citera
2021-09-19, 02:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Finaste blomstertjejen var där och planterade bland annat påskliljor i en stor urna på altanen till påsk. Kort därefter hade Anna korta påskliljor i en vas på bordet (bland alla ljus).
Citera
2021-09-19, 03:23
Medlem
Citat:

Oj! Och floristen fortsätter att göra samarbeten med Anna. Märkligt.
Citera
2021-09-19, 04:04
va inte alban med på begravningen?
Citera
2021-09-19, 07:26
Medlem
Citat:

Anna gick på kurs där för ett tag sen i blombinderi eller nåt sånt.
Citera
2021-09-19, 08:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Vad hände med äppelpajen?
Mitt i all min häpnad över hur vidrig Anna är fick den här lilla kommentaren mig att utbrista i dagens första skrattattack under 5 minuter. Riktigt vaket av dig att mitt i allt komma ihåg äppelpajen.
Citera
2021-09-19, 08:17
Medlem
Jag hoppas du fått lov, TookAnna, att lägga ut bilder från en begravning du bevisat? Makabert sjukt att lägga ut bilder när ens inte de anhöriga har gjort det!! Du har återigen utsett dig till Sveriges mest idiotiska person
Citera
2021-09-19, 08:49
Medlem
Har Anna Book ens vaccinerat sig? Hon surfar på allt kring pandemin och dokumenterat tutto. Har fotat sin vaccination?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in