2021-09-05, 20:52
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Antonio har live igen nu. Yrar om hur synd det är om hans morsa.
Varför tycker han det är synd om henne???
Citera
2021-09-05, 20:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
"Kusinsyster"?

Anna har en halvsyster Pia Book, som hade en annan pappa, naturligtvis är deras relation nada a la Anna.
Sedan har Anna två kusiner vars föräldrar inte kunde ta hand om döttrarna, de blev som systrar till Anna, då mamma Maritha tog hand om dem, därav epitetet kusinsystrar.
Numera bor den ena i USA med nulla, nolla kontakt som sig bör med Anna.
Ser ut att vara detsamma med den som stått henne närmast, Sussi.
Citera
2021-09-05, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Antonio påtalar återigen hur han har börjat författa en självbiograf.
Är han skrivkunnig eller är det en spökskrivare? Hur många sidor kan det bli? Skriver han om sig själv kan det bli 20 sidor är mamma Book med så lär det bli ca 500 sidor. Lycka till grabben. Vi väntar på utgivningsdatumet.
Citera
2021-09-05, 21:08
Medlem
trottwells avatar
https://youtu.be/wV1sw8SLJKQ

En mycket sevärd film med Anna Booooook i huvudrollen.

Scrolla till början av filmen, den är helt underbar.

Jag har postat den tidigare men den tål att ses flera gånger.
Citera
2021-09-05, 21:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Synd att att lillsnubben inte växte upp i början på 70 talet då kunde han haft platådojjor.

😄

Kunde Prince gå i stilettskor, borde det inte vara någon konst för Antonio, han kan ju låna morsans BLVIP stilettoskor.
https://pasteboard.co/KjeBNLN.jpg

Texten som följde med är ju intressant..
Anna tänker aldrig mer förlora kontrollen.. och bli fet mao.Anna förlorade kontrollen varje dag efter hon sa detta.. Med synbart resultat.
Citera
2021-09-05, 21:22
Medlem
Jag har sett lite sporadiskt på sonens livande och han verkar bemöta frågor på ett mer sansat och moget sätt än sin mamma. Alltså vad gäller attityd och så.

Han sa också att han varit bortskämd, inte behövt börja laga mat och sånt förrän han var 18. Det har man väl anat ett bra tag, att barnen curlats av Anna inom vissa områden.
Citera
2021-09-05, 21:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Antonio påtalar återigen hur han har börjat författa en självbiograf.

En självbiograf 😆...
I den självbiografen kommer han att svära bruh att han är fett oskyldigt till allt. Mannen...
Tänk, två halvsyskon så lika... Olika fäder, men med samma mor... Väldigt mycket ligger på Annas eeh "uppfostran".
Anna vill ju låtsas att hon är en tuffing, men hon är ju bara en patetisk tönt.
Som gör bort sig hela tiden. Igår tillkom flera höjdpunkter i Annas görabortsig topplista.
Citera
2021-09-05, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
https://youtu.be/wV1sw8SLJKQ

En mycket sevärd film med Anna Booooook i huvudrollen.

Scrolla till början av filmen, den är helt underbar.

Jag har postat den tidigare men den tål att ses flera gånger.
Jag klarade av 1:45, sen gick det inte längre. Har inte tillräckligt stora skämskuddar här hemma.
Citera
2021-09-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Heter systern susbrodin på insta.?Hon har cancer så det är kanske därför hon inte var med på studentfirandet. Jag har ett svagt minne att Anna skrev något förut om en som stod henne nära som fått cancer.

”Systern” heter S*sanne B**k, jag vet vem denna susbrodin är på IG men det är inte samma person. Som Cece påpekade deltog inte denna Susanne på Vanessas studentmottagning faktiskt-hon har inte synts till i flödet på väldigt länge.

Vilket brukar vara ett säkert tecken på att Anna gjort sig osams med någon då hon gärna drar fram alla hon kan vid tillställningar för att vi ska tro att hon har MÅNGA vänner och en stor familj.
Stackars Annas barn som fått se diverse bekanta och anhöriga passera revy i familjen genom åren allteftersom Anna går igenom smekmånadsfasen(när vännen/den anhörige sätts på piedestal) för att sen förkasta densamme och ofta förbjuda barnen att fortsätta ha kontakt med denne också.
Det är väldigt destruktivt eftersom man som barn till en morsa som Anna lär sig att nästan inget är bestående när det gäller relationer. Man vill inte fästa sig vid någon tillsist.
Senast redigerad av Omniman 2021-09-05 kl. 21:54.
Citera
2021-09-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nej, den kvinnan är inte släkt med Anna.
Sussibook är rätt IGkonto, dock följer Anna kusinsystern fortfarande.
Tack för info. Anna följer också Sus Brodin så jag trodde det var kusinsystern.
Citera
2021-09-05, 22:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Han borde flytta därifrån, men är så söndercurlad att han inte kan skilja på vänster och höger.
Precis, han kommer förmodligen bo kvar hemma många år till. Frågan är hur dom ska lyckas bryta sig loss ur Annas klor.
Citera
2021-09-06, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hon har bara egentid till sitt eget. Upptagen kvinna. Hon måste gå igenom alla gig hon ska ha efter coronan.
Kan han ha blockat henne? Om hon visste allt han avslöjar tror jag det skulle bli bam bam BAM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in