Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-03, 21:56
Moderator
Maviels avatar
Alltså det är ett djävla hån att sitta och tycka synd om sig själv på det sättet. Jag vet många som aktivt valt under en pandemi att jobba i vården, bidra, stötta där de kan. Det är många som kämpar på ett eller annat sätt. Det är inte många som kan försörja sig på något de verkligen brinner för. De flesta för oss får lägga ner blod, svett och tårar på det och eventuellt jobba med något annat vid sidan om. Sitt för helvete inte med dina lösnaglar, ditt löshår, ditt botoxfyllda ansikte, dina självlysande tänder och spela offer. Jisses.

Det lyser igenom att hon inte mår bra. Tror knappast det är kaffe i muggen under livesändningarna. Snarare något starkare...

Hon tycker synd om sig själv och verkar tycka att andra får fler chanser. Hon kan inte på något sätt själv inse att kanske hennes egna handlingar bidrar till att hon inte bokas på jobb, för andra kändisar syns ju här och var fastän det är pandemi.
Citera
2021-09-03, 22:14
Medlem
Jag blev blockad. Mitt inlägg:

"Jag förstår att det är svårt för dig i pandemin. Det är precis som för vem som helst som blir av med sitt jobb, livsomstörtande och en kris. Men det handlar om efterfrågan, särskilt i din bransch, och är du inte efterfrågad just kanske du ska testa någonting annat."

Synd att jag inte hann ta en skärmdump att skicka bloggbevakning.
Citera
2021-09-03, 22:22
Medlem
Att få arbeta som underhållare/konstnär/artist är ingen rättighet utan ett privilegium. Om man nu är en duktig artist som människor är villiga att anlita eller betala för att se, eller köpa verk av förstås. Finns inte efterfrågan för en viss artist är det ju tough shit för denne men hon är inte den första som råkat ut för det. Sanslöst hur skitviktig hon är.

Alla kommentarer som inte stryker henne medhårs är borttagna. Och så detta ”humblebrag”. Anna är minsann inte en av de största svenska underhållarna, men privilegier ska hon ändå ha av någon anledning.
Bryr mig eg inte om hur de löser sin ekonomi-hon är Halmpyntets problem eftersom de är gifta och bidrag får de inte eftersom gubben äger hus.
Men hörrö, Anna…hade inte din karl försörjt dig hade du fått arbetsträna, ta ett jobb som inte kräver utbildning eller gå på Samhall om du inte vill skola om dig. Alltid något att vara tacksam för att du hittills slipper det, eller hur? Så nog har du det inte så tokigt.
Även om allt sjungande du får göra nuförtiden är ett gig på Harrys i Örnsköldsvik eller waila för tantfansen på din lives.
Citera
2021-09-03, 22:37
Medlem
När pandemin drog igång våren 2020 och regeringen lovade bidrag till artister satt Anna i en live , hånlog och berättade att hon tänkte inte ansöka om pengar för det behövde inte hon eftersom hon hade sparat.
" Jag har spaaarat pengar så jag behöver inte något bidrag. "
(Tror Ingrosso- grabben fått pengar och det blev skriverier i media. )
Så nu vet vi att Annas spargris är lika slut som hennes karriär.
Vilket syns på humöret som bara blir värre och värre och värre...
Citera
2021-09-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Att få arbeta som underhållare/konstnär/artist är ingen rättighet utan ett privilegium. Om man nu är en duktig artist som människor är villiga att anlita eller betala för att se, eller köpa verk av förstås. Finns inte efterfrågan för en viss artist är det ju tough shit för denne men hon är inte den första som råkat ut för det. Sanslöst hur skitviktig hon är.

Alla kommentarer som inte stryker henne medhårs är borttagna. Och så detta ”humblebrag”. Anna är minsann inte en av de största svenska underhållarna, men privilegier ska hon ändå ha av någon anledning.
Bryr mig eg inte om hur de löser sin ekonomi-hon är Halmpyntets problem eftersom de är gifta och bidrag får de inte eftersom gubben äger hus.
Men hörrö, Anna…hade inte din karl försörjt dig hade du fått arbetsträna, ta ett jobb som inte kräver utbildning eller gå på Samhall om du inte vill skola om dig. Alltid något att vara tacksam för att du hittills slipper det, eller hur? Så nog har du det inte så tokigt.
Även om allt sjungande du får göra nuförtiden är ett gig på Harrys i Örnsköldsvik eller waila för tantfansen på din lives.

Linda Bengtzing började arbeta på ett cateringföretag när arbetstillfällena uteblev. Har man inte en svagbegåvad make och en rik svärfar att leva på så är det bara att anpassa sig.

Att få försörja sig på det man vill är ingen rättighet. Anna vill vara artist men ingen vill höra henne sjunga så det är bara att försörja sig på något annat. Som tur är har hon sin efterblivna make som försörjer henne.

När hon inte ens är villig att anstränga sig för sin make, varför tror hon att svenska folket vill ha henne? Hon tycker inte ens att hennes egen make förtjänar en normalviktig fru. Varför skulle svenska folket vilja se en fet 50-åring som inte kan sjunga mot betalning?
Citera
2021-09-03, 22:54
Medlem
cece123s avatar
Lite helgnöje...
https://pasteboard.co/KiWncIo.jpg
Intervju från 2006.

Anna är såååå stolt för att hon faktiskt har en förmåga...OBS enligt henne själv.. att läsa av andra människor😆😆😆

En bekant sa att hon var fixerad vid sig själv, om det är att stå upp för sig själv, så är Anna gärna självgod....

Anna är inte aaaalls en missunnsann person, hittade denna artikel nu, EFTER att hon spydde missunnsamhet och hat över ABBAs nya låtar..

Anna är inte med i ett politiskt parti, men hon röstar.. =politisk engagerad.
Hon har sagt att hon är sosse, men gav en röst (M)upp Fredde då han lekte sosse.

Anna blir dessutom arg på all YTLIGHET som finns i vardagen.
Att man värderas hur man ser ut..
Ja och denna ytlighet hjälper Anna ypperligt till med att bidra med.. Med sitt botox, filtreringar, plastikoperationer, löshår, lösgaddar osv osv osv
Anna Book är verkligen 🤯
Citera
2021-09-03, 23:34
Medlem
cece123s avatar
Ännu mer komik..
Och Anna får ideer.. Osannolika, världsfrånvända ideer..
Från hennes tantfans.
https://pasteboard.co/KiWJ0V9.jpg
Citera
2021-09-03, 23:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ännu mer komik..
Och Anna får ideer.. Osannolika, världsfrånvända ideer..
Från hennes tantfans.
https://pasteboard.co/KiWJ0V9.jpg
Det är skämskudde på, ordentligt. Dessa fruntimmer som ständigt ska boostar upp hennes redan uppblåsta ego.
Citera
2021-09-04, 00:10
Medlem
Jag saknar mitt jobb och behöver min fasta inkomst, skriver Anna i en kommentar. Vilket jobb? Har hon någonsin haft en fast inkomst ?
Undra hur många hon blockat idag?
Citera
2021-09-04, 00:27
Medlem
Att påstå att man går på knäna när man gör extentions på salong, äter ute, åker till Spanien, går på lpg-massage etc...Det är ett hån mot folk som faktiskt lever på existensminimum pga pandemin, arbetslöshet eller låg pension. Eller då är det då att hon får spons på behandlingarna men inte reklammarkerar och beskattas detta...
Anna är inte den enda artisten som lyxgnällt. Var ngn musikalstjärna som grinade ur i kvällspressen om att han behövt säga upp kontraktet på leasingbilen om han skulle få a-kassa. Söka annat jobb var han för fin för, andra behövde dem bättre...
I ett samhälle drar alla sitt strå till stacken och jobbar där det behövs.
Citera
2021-09-04, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Jag saknar mitt jobb och behöver min fasta inkomst, skriver Anna i en kommentar. Vilket jobb? Har hon någonsin haft en fast inkomst ?
Undra hur många hon blockat idag?

Måste har varit en jobbig dag idag/igår för Anna med blockeringsfinget.. 😇

Eller så har hon däckat av den sista skvätten av Cocillanan, som hon förmodligen tjatade sig till för V på hennes läkarbesök..
Citera
2021-09-04, 00:40
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Lite helgnöje...
https://pasteboard.co/KiWncIo.jpg
Intervju från 2006.

Anna är såååå stolt för att hon faktiskt har en förmåga...OBS enligt henne själv.. att läsa av andra människor😆😆😆

En bekant sa att hon var fixerad vid sig själv, om det är att stå upp för sig själv, så är Anna gärna självgod....

Anna är inte aaaalls en missunnsann person, hittade denna artikel nu, EFTER att hon spydde missunnsamhet och hat över ABBAs nya låtar..

Anna är inte med i ett politiskt parti, men hon röstar.. =politisk engagerad.
Hon har sagt att hon är sosse, men gav en röst (M)upp Fredde då han lekte sosse.

Anna blir dessutom arg på all YTLIGHET som finns i vardagen.
Att man värderas hur man ser ut..
Ja och denna ytlighet hjälper Anna ypperligt till med att bidra med.. Med sitt botox, filtreringar, plastikoperationer, löshår, lösgaddar osv osv osv
Anna Book är verkligen 🤯
Åh, hennes vlogg med V, när hon börjar snacka om att hon är en riktig knegare, med söderkisdialekt, värre äb Jerka Williams 😅🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in