Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-04, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är skämskudde på, ordentligt. Dessa fruntimmer som ständigt ska boostar upp hennes redan uppblåsta ego.

Skrämmande hur medelålders tanter-som borde ha någon livserfarenhet-kan vara så jävla (rent ut sagt) värdelösa på att läsa av henne och se igenom hennes manipulerande. Oerhört provocerande med denna dumhet hennes ”fans” uppvisar hela tiden
Citera
2021-09-04, 00:44
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Missade det. Vissa är dåliga på matte.

Angående matte och ”Klassfesten”, i publiken sitter hennes största stalker. Dömd dessutom. Har aldrig gått i samma klass. Vet detta då han och jag pluggade ihop.
What? Dömd för att ha stalkat @nna?
Citera
2021-09-04, 05:10
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Mmm…japp. Men jag och halmpyntet stod i baren. Och jag grattade vinnarna 🎉 Rätt pinsamt för alla som ändå hade tävlat.

Hon gjorde det till sin egen show.

Men skämdes inte Roberto ihjäl? Det är ju pinsamt att bara kolla på bilden. Och så var jag ändå inte där.
Citera
2021-09-04, 05:15
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linay
Stackarn, noll självinsikt i allt. Hon snurrar runt i sitt eget universum och fattar absolut ingenting. Hon är såå rökt i artistbranschen och hos de vänner hon haft. Hennes fd manager förhandlade fram en bra ersättning för deltagandet i BL. Hon blåste honom på de pengarna han skulle ha. Beställde en dyr matta och betalade den inte så det gick till åtal. Får omgjort i sin lägenhet av Arga snickaren och hon var såå nöjd och klämde fram glädjetårar. Sen var hon inte nöjd ändå och avslöjade att hennes reaktion bara varit skådespeleri för hon är uppfostrad till att alltid visa artighet och tacksamhet. Skickar ett 7 A4 långt sms till AS och beklagar sig. Försvarar sonens våldtäkt och smutskastar offret. När sonen säger i att det är svärfar som har hus i Spanien och de får bo där ibland så hette det att han var uppfostrad i att inte skryta och det var därför han inte sagt att de äger lgh där. Alltså det finns massor av svenskar som har lgh i Spanien, inget konstigt alls och noll skrytfaktor att säga det.
Hon har ingen karriär att gå tillbaka till, sången har inte varit ett yrke på väldigt länge men i hennes universum så har hon rätt att gå tillbaka till det. Hennes sätt att bete sig där hon har möjlighet, som på Instagram och i sina lives får en att rodna. Sätta gränser för vad man säger och skriver vet hon inte vad det betyder.
Jag själv är utbildad i ett yrke där branschen blev överhettad i Stockholm. Jag orkade inte göra det som krävdes för att hålla mig kvar men pengar måste ju in så jag utbildade mig inom vården istället. Men inte hon inte. Och så länge hon lever med en lågbegåvad man som låter henne snurra vidare i sitt universum så kommer hon aldrig förändra sig heller. En riktigt tragisk människa är hon

Det här inlägget är svaret på varför Anna Took inte vill höra henne sjunga Abc längre, oavsett om hon hade betalat för att få sjunga. Man betalar hellre för att bli av med Anna än att betala för att ha något med henne o göra.
Citera
2021-09-04, 05:21
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna anser sig vara en underhållare..
Visst, som en clown då.. 🤡
https://pasteboard.co/KiVU5Ex.jpg

https://pasteboard.co/KiVVjDC.jpg

Anna är totalt kraschad i huvudet..
Beviset finns här..
https://pasteboard.co/KiVW5eL.jpg

Och där blev en till person blockad.. Plus de 9 som gillade inlägget...

Jag förstår inte ett ord av jämförelsen hon gjorde med ABBA? Vad menar hon? ABBA har väll inte svårt att få jobb?

Och förövrigt så visar det hur extremt mycket hat Anna besitter som spyr ut aggressioner i ett kilometerlångt svar när hon fått en kommentar på två meningar.
Citera
2021-09-04, 06:05
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
What? Dömd för att ha stalkat @nna?

Nä dömd för att ha lurat folk på pengar 😂
Citera
2021-09-04, 06:23
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag förstår inte ett ord av jämförelsen hon gjorde med ABBA? Vad menar hon? ABBA har väll inte svårt att få jobb?

Och förövrigt så visar det hur extremt mycket hat Anna besitter som spyr ut aggressioner i ett kilometerlångt svar när hon fått en kommentar på två meningar.

Det är uppenbart att det brunnit i huvudet.
Varför får hennes kollegor stå på scen och inte hon.. de är så orättvist.
De slog båda igenom i mello, har nästan lika lång karriär inom artisteri, men det är tydligen skillnad på folk och folk.
Varför ska dem få mer pengar, när de knappast behöver det, till skillnad från henne själv?

Vad kan det bero på? Kanske för att de hade tänkt på att ta på sig knäskydd, så de slapp gå på knäna?

I den stora kroppen bor lilla @nna, som inte ser någon skillnad mellan sig och dem.
Båda har 2 olika bokstäver 2 gånger, hur stor orättvisa ska det finnas?
ANNA och ABBA, vart är skillnaden?
Det är tydligen skillnad på folk och folk.
Varför vill ingen höra hennes röst?
#bordetänktpåknäskydden
Citera
2021-09-04, 06:26
Citat:
Nä dömd för att ha lurat folk på pengar 😂
Jaha, trodde hon hade 1 beundrare i publiken
Citera
2021-09-04, 06:51
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/zzRvFx9

Människan är 50 år och slänger ur sig kommentarer till folk som du inte ens förväntar dig av en tonåring.
Hemma sitter familjen och tycker att nu har lilla mamma satt ner foten!
BAM!
Citera
2021-09-04, 07:06
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/zzRvFx9

Människan är 50 år och slänger ur sig kommentarer till folk som du inte ens förväntar dig av en tonåring.
Hemma sitter familjen och tycker att nu har lilla mamma satt ner foten!
BAM!

Hon biter sig själv i foten och visar vem hon egentligen är. Förståeligt att ingen vill jobba med henne. Hon är hela branschens lilla driftkucku.
Citera
2021-09-04, 07:33
Medlem
obscenitets avatar
Anna klarar bara sv fjäsk och att bli upphöjt
Hennes bemötande på vanliga frågor är patologiskt narcissistiska
Citera
2021-09-04, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
hon kanske skriver böcker?

Hoppas någon tyckte det var kul

Hon har skrivit en bok. Rolig titel: "Boken om Anna Book.", Skriven av Anna Book. Bookstavligen väldigt roligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in