Citat:
Ursprungligen postat av
Fultjackad
Du är ju så elak att man baxnar. Jag såg också liven. "The winner takes it all" är oerhört melankolisk och med tanke på det som hänt i Annas liv, bla mammans död, förstår jag om hon gråter när den spelas. Hon var också oerhört fnittrig pga trötthet, när kommet kommentar om att hon var full? Tråden här är inte skvaller särskilt ofta, utan mobbing och rent hat.
Min mamma dog 1 månad innan hennes första barnbarn föddes (min brors). Mina två graviditeter fick hon aldrig uppleva
Jag har levt på marginalen och haft skulder på närapå en halv miljon,(alltså inte lån utan skulder)
Jag har varit utsatt för övergrepp ...
Och tänk ändå ..sitter jag inte o lipar till Abba på Instagram. Skulle aldrig falla mig in att vara så gränslös och skämma ut mina barn
De allra flesta upplever att de förlorar sina föräldrar, det sker ibland tidigare än önskat
Anna är jävligt elak mot sina följare, hon är osammanhängande i sitt snack och klart narcissistiskt lagd. Säger inget om ev diagnoser men hon har tydliga drag av flera.
Hon försöker lura folk och utnyttjar folk hela tiden. Ger en kändis henne en hälsning så blir det i hennes ögon en öppning för samarbete.
Är själv inte känd men känner folk i branschen och det finns nog ingen som har jobbat med Anna som finner henne sympatisk.
Hon ringer runt till pressen och försöker sälja sina stories...bara en sån sak