Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-11, 18:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Nu sitter hon och bölar till en Abba-låt i bilen.
Mycket känslor i den kvinnan nu.
Är det Money, Money, Money hon lyssnar på?
"In the rich man's world".
Anna lever verkligen i den rike mannens liv. Och av hans pengar. Utan honom hade hon haft försörjningsstöd.
Måste svida i henne att Abba är så populära 40 år efter att dom var på alla topplistor. Om 5 år måste väl Anna vara tillbaka i ropet?

I liven i garaget (med kaffe och tiramisu) hade hon roligt åt att Beatles bara gett ut 13 album när Anna själv gett ut hela 4 stycken.
Citera
2021-09-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Nu sitter hon och bölar till en Abba-låt i bilen.
Mycket känslor i den kvinnan nu.
Åh nu bölar hon i liven. Give me a break vad är det för fel på denna familj. AnnaTook skulle ha steriliserats 🤢eller att soc skulle omhändertagit barnen tidigt. De är helt fucked up med den här morsan
Citera
2021-09-11, 19:26
Medlem
Hon liknar verkligen en kamel 🐫 när hon tuggar. Varför respekterar hon inte sin man när han säger NEJ att hälsa till ”publiken ” Då anklagas han för att vara OTREVLIG. Låt Halmpyntet äta tårta fetso
Citera
2021-09-11, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Åh nu bölar hon i liven. Give me a break vad är det för fel på denna familj. AnnaTook skulle ha steriliserats 🤢eller att soc skulle omhändertagit barnen tidigt. De är helt fucked up med den här morsan
Du är ju så elak att man baxnar. Jag såg också liven. "The winner takes it all" är oerhört melankolisk och med tanke på det som hänt i Annas liv, bla mammans död, förstår jag om hon gråter när den spelas. Hon var också oerhört fnittrig pga trötthet, när kommet kommentar om att hon var full? Tråden här är inte skvaller särskilt ofta, utan mobbing och rent hat.
Citera
2021-09-11, 19:51
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkelstewart
Hon taggar allt och alla i sina inlägg, förutom våldtäktsmannen Antonio. Vet hon inte, eller ignorerar hon bara hans insta? Han kansle är svår att tycka om, efter all skit han ställer till med...

Sen så taggar hon sig själv i sina egna inlägg.. bara självgoda psykos som gör sånt och bland dom är väl iof Anna hövding.

Fast just nu har hon börjat nämna sonen om och om igen. Undras tro om hon varit inne och läst.
Citera
2021-09-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är det Money, Money, Money hon lyssnar på?
"In the rich man's world".
Anna lever verkligen i den rike mannens liv. Och av hans pengar. Utan honom hade hon haft försörjningsstöd.
Måste svida i henne att Abba är så populära 40 år efter att dom var på alla topplistor. Om 5 år måste väl Anna vara tillbaka i ropet?

I liven i garaget (med kaffe och tiramisu) hade hon roligt åt att Beatles bara gett ut 13 album när Anna själv gett ut hela 4 stycken.

Att hon ens har mage att jämföra sig med både ABBA och Beatles…Det om något visar ju att det inte står rätt till.
Citera
2021-09-11, 20:26
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Du är ju så elak att man baxnar. Jag såg också liven. "The winner takes it all" är oerhört melankolisk och med tanke på det som hänt i Annas liv, bla mammans död, förstår jag om hon gråter när den spelas. Hon var också oerhört fnittrig pga trötthet, när kommet kommentar om att hon var full? Tråden här är inte skvaller särskilt ofta, utan mobbing och rent hat.
Min mamma dog 1 månad innan hennes första barnbarn föddes (min brors). Mina två graviditeter fick hon aldrig uppleva
Jag har levt på marginalen och haft skulder på närapå en halv miljon,(alltså inte lån utan skulder)
Jag har varit utsatt för övergrepp ...

Och tänk ändå ..sitter jag inte o lipar till Abba på Instagram. Skulle aldrig falla mig in att vara så gränslös och skämma ut mina barn
De allra flesta upplever att de förlorar sina föräldrar, det sker ibland tidigare än önskat

Anna är jävligt elak mot sina följare, hon är osammanhängande i sitt snack och klart narcissistiskt lagd. Säger inget om ev diagnoser men hon har tydliga drag av flera.

Hon försöker lura folk och utnyttjar folk hela tiden. Ger en kändis henne en hälsning så blir det i hennes ögon en öppning för samarbete.
Är själv inte känd men känner folk i branschen och det finns nog ingen som har jobbat med Anna som finner henne sympatisk.
Hon ringer runt till pressen och försöker sälja sina stories...bara en sån sak
Citera
2021-09-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Min mamma dog 1 månad innan hennes första barnbarn föddes (min brors). Mina två graviditeter fick hon aldrig uppleva
Jag har levt på marginalen och haft skulder på närapå en halv miljon,(alltså inte lån utan skulder)

Och tänk ändå ..sitter jag inte o lipar till Abba på Instagram. Skulle aldrig falla mig in att vara så gränslös och skämma ut mina barn
De allra flesta upplever att de förlorar sina föräldrar, det sker ibland tidigare än önskat

Anna är jävligt elak mot sina följare, hon är osammanhängande i sitt snack och klart narcissistiskt lagd. Säger inget om ev diagnoser men hon har tydliga drag av flera.

Hon försöker lura folk och utnyttjar folk hela tiden. Ger en kändis henne en hälsning så blir det i hennes ögon en öppning för samarbete.
Är själv inte känd men känner folk i branschen och det finns nog ingen som har jobbat med Anna som finner henne sympatisk.

Jag måste ju erkänna att nog har man suttit och gråtit till musik när livet vart jävigt, ofta LeMarc av någon anledning. Men aldrig att jag skulle lägga det offentligt.
Citera
2021-09-11, 21:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Du menar att hennes samlade livssorg är nånting unikt? Eller har tanken fallit dig in att andra med sådana bördor och betydligt tyngre inte sitter och lipar om dom på IG?
Citera
2021-09-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Allt detta må vara sant. Det är ändå ingen ursäkt för att spy hat över henne. Skvaller är en sak, men det här handlar fan om hat.
Jag skulle heller aldrig vara så öppen på sociala medier som Anna. Jag är mer privat och vill inte visa så mycket och därmed öppna upp för att bli en "snackis". Men att hon är den udda fågel hon är, det därmed okej att skriva rent vidriga saker om henne?
Om hon inte vore den hon är på IG skulle denna tråd vara mycket mindre.
Ibland tror jag inte hon förstår hur hon framstår, faktiskt. Och ja, jag har sett henne bli arg på följare på ett oproffsigt sätt.
Citera
2021-09-11, 21:12
Medlem
Topgun855s avatar
Anna inser aldrig att hon själv är problemet!
Totalt misslyckade ungar förutom den yngsta.
All tid hon haft att uppfostra dessa odugliga skit människor har hon alltid satt sig själv först.

Hon blev aldrig det hon ville och det ska ältas i decennier om det.

Fine hade hon gått hemma och trott hon var lyxhustru och slippa jobba hade jag köpt det!

Men att hela tiden tro att man är en artist/tv personlighet är djupt stört! Hennes familj är medberoende utan tvekan!

Anna och Felicia väntar som sluga vargar ut arvet från stackars Robertos far.
Citera
2021-09-11, 21:35
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Allt detta må vara sant. Det är ändå ingen ursäkt för att spy hat över henne. Skvaller är en sak, men det här handlar fan om hat.
Jag skulle heller aldrig vara så öppen på sociala medier som Anna. Jag är mer privat och vill inte visa så mycket och därmed öppna upp för att bli en "snackis". Men att hon är den udda fågel hon är, det därmed okej att skriva rent vidriga saker om henne?
Om hon inte vore den hon är på IG skulle denna tråd vara mycket mindre.
Ibland tror jag inte hon förstår hur hon framstår, faktiskt. Och ja, jag har sett henne bli arg på följare på ett oproffsigt sätt.
Du vill inte hänga ut dina livssorger för allmän beskådan på sociala medier. Klokt. Det skulle aldrig jag göra heller, trots att mina nog är betydligt mer omfattande än hennes. Det är din sorg och min sorg, den kanske finns livet ut men är privat och inget man behöver hänga ut för allmän beskådan.

Men varför menar du att vi ska känna empati med en genomfalsk livslögnare när hon genom att göra just detta fiskar efter billiga likes? Som hon ständigt gör…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in