Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-03, 19:47
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Faktum är att alla applåderade hennes sena ankomst. Men hon stod mest på dansgolvet.
Citera
2021-09-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Tycker faktiskt det hade passat Anna, även bingolotto hade passat. Eller det där som fanns förr där folk ringde in och gissade något ord och man fick se fler och fler bokstäver i ordet.. Där var det en tjej som kräktes i direktsändning minns jag så lite kaos är ok.
Anna passar inte i något program som har med musik att göra. Man kan inte sjunga ABC och samba hela tiden. Inget skivbolag vill satsa på rulltårtan för hon är en förlustaffär. Hon får fortsätta att dansa och sjunga falskt bakom en stol på sia egna lives via mobilen.
Citera
2021-09-03, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Tvättmaskinen är trasig IGEN och Anna har satt upp en lapp på luckan med ”TRASIG IGEN”…
För att hon ska komma ihåg det?
Dags att smöra för Miele nu då så de får en ny, eller så kanske primadonnan drar märket i smutsen om hon inte får ståndsmässig service…

Även svepande vyer från trädäcket och tankar på ”alla älskade änglar som gått bort för tidigt”.
Har klåparen Arga snickaren varit hos Anna och dragit ur kontakten för stjärnan när hon solade sig i Spanien? OBS nu menar jag inte att Anders är en klåpare men familjen Book som inte kan fixa något själva. Patetisk familj.
Citera
2021-09-03, 20:04
Medlem
Stackarn, noll självinsikt i allt. Hon snurrar runt i sitt eget universum och fattar absolut ingenting. Hon är såå rökt i artistbranschen och hos de vänner hon haft. Hennes fd manager förhandlade fram en bra ersättning för deltagandet i BL. Hon blåste honom på de pengarna han skulle ha. Beställde en dyr matta och betalade den inte så det gick till åtal. Får omgjort i sin lägenhet av Arga snickaren och hon var såå nöjd och klämde fram glädjetårar. Sen var hon inte nöjd ändå och avslöjade att hennes reaktion bara varit skådespeleri för hon är uppfostrad till att alltid visa artighet och tacksamhet. Skickar ett 7 A4 långt sms till AS och beklagar sig. Försvarar sonens våldtäkt och smutskastar offret. När sonen säger i att det är svärfar som har hus i Spanien och de får bo där ibland så hette det att han var uppfostrad i att inte skryta och det var därför han inte sagt att de äger lgh där. Alltså det finns massor av svenskar som har lgh i Spanien, inget konstigt alls och noll skrytfaktor att säga det.
Hon har ingen karriär att gå tillbaka till, sången har inte varit ett yrke på väldigt länge men i hennes universum så har hon rätt att gå tillbaka till det. Hennes sätt att bete sig där hon har möjlighet, som på Instagram och i sina lives får en att rodna. Sätta gränser för vad man säger och skriver vet hon inte vad det betyder.
Jag själv är utbildad i ett yrke där branschen blev överhettad i Stockholm. Jag orkade inte göra det som krävdes för att hålla mig kvar men pengar måste ju in så jag utbildade mig inom vården istället. Men inte hon inte. Och så länge hon lever med en lågbegåvad man som låter henne snurra vidare i sitt universum så kommer hon aldrig förändra sig heller. En riktigt tragisk människa är hon
Citera
2021-09-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna fick trösta sig med att vara jurymedlem i en pajtävling istället... Alltid något..
Gratis paj i massor och vaniljsås plus publik som tittar på när Anna äter.
En pajas platsar i en pajtävling.
Citera
2021-09-03, 20:13
Medlem
moralhoras avatar
När har Anna genuint försörjt sig som artist egentligen? Det har väl varit ett fåtal år (av 37...) där Anna kunde ses som dragit in tillräckligt mycket pengar för att försörja sig på och majoriteten av dom låg i mitten av 80-talet. Sanningen är att karln har försörjt henne och hon har tjänat kaffepengar - vilket såklart är fantastiskt om arrangemanget funkar för dom.

Sedan så är väl sanningen att majoriteten av de som verkar som "artist" idag inte försörjer sig på det utan måste mer eller mindre hitta en andra inkomstkälla. Och detta gällde även innan co-vid då de flesta inte är Annas artistkollega Celine Dion.
Citera
2021-09-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Herregud vad jag är trött på hennes gnäll. Vadå har rätt att utöva yrket, ja det är väl ingen som sagt att hon inte får göra det?! Väljer man ett ”fritt och konstnärlig” yrke kan man inte vara säker på att tjäna några pengar, så är det ju bara. ”Vill inte skola om mig” nej men gör inte det då, och sluta gnäll.
Hon är ju inte ens eftertraktad som artist, ett par gig på Harrys eller ngn kareokebar är väl ingen artistkarriär. Hon är så bombad i huvet att hon tror att hon är en stjärna. Tragisk människa.
Citera
2021-09-03, 20:23
Medlem
Hon sa från liven i bilen idag att hon aldrig skulle ta csn-lån för att t ex utbilda sig. "CASH eller så skiter jag i det"
Studielån är väl ett av de lån, förutom till bostad, som verkligen är motiverat.
Alla välvilliga råd slås ner och får följarna att verka dumma. Den som är dum är Anna, som aldrig kommer få insikt i hur hon uppfattas av omgivningen, och aldrig förstår sin egen del i sitt eget liv. Börja gör NÅGOT ffs...Ingen kommer hjälpa dig...
Citera
2021-09-03, 20:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
När har Anna genuint försörjt sig som artist egentligen? Det har väl varit ett fåtal år (av 37...) där Anna kunde ses som dragit in tillräckligt mycket pengar för att försörja sig på och majoriteten av dom låg i mitten av 80-talet. Sanningen är att karln har försörjt henne och hon har tjänat kaffepengar - vilket såklart är fantastiskt om arrangemanget funkar för dom.

Sedan så är väl sanningen att majoriteten av de som verkar som "artist" idag inte försörjer sig på det utan måste mer eller mindre hitta en andra inkomstkälla. Och detta gällde även innan co-vid då de flesta inte är Annas artistkollega Celine Dion.

Anna tjänade väl drygt 1 miljon ( eller var det halva, info finns i en länk i tråden) under första Letsdance året, men det var väl den enda gången, annars har Anna tjänat mest fickpengar.. Som minst 3000 kronor i månaden.

Denna intervju från 2017 är bara tramsig att läsa då Anna inte låtsas om att Mr Trögheten Toledano faktiskt sett till att Anna haft tak över huvudet och inte har behövt gå till socialen.
https://www.expressen.se/noje/anna-books-ekonomiska-kris-fick-salja-min-bil/
Citat:
De ekonomiska svårigheterna ligger nu långt bak i tiden, och i dag har Anna Book det bra.
– Det är många, många år sedan. Då var jag fortfarande lite ung och orutinerad. Jag hade inte riktigt fått kontroll på den här bergochdalbanan som mitt yrke innebär..
Så tydligen inte nu heller fastän Anna numera är gammal och rutinerad vid det här laget..
Citat:
Hon säger att hon har försörjt sig själv sedan hon var 14 år och att hårt arbete alltid lönar sig.
Så det var Anna som betalde hyra och mat i familjen som barn ?? 😄Dont think so..

Hårt arbete lönar sig.. Vi märker det.. Anna har suttit och periscopat sedan 2016, inget djävla hårt jobb där inte, strax därefter började hon med lives.. Inget jobb..
Dessförinnan har hon ju berättat att hon ", tagit det lugnt i några år" i omgångar..
Djävlar vad Anna ljuger..Djävla fuckin Anna LATMASK.
Senast redigerad av cece123 2021-09-03 kl. 20:30.
Citera
2021-09-03, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hon missar en viktig poäng i sin vädjan. Hon har inte varit efterfrågad, hon har inget inkomstbortfall. Hon har inte heller kunnat söka det som erbjöds drabbade artister.

Nu vill hon få bidrag till att sätta upp en podstudio. Amen på den Anna, din personlighet är så inte trevlig.
Tiggar Anna i ett nötskal. Hur många gig har hon gjort de senaste 20 åren? Inte en turne´ har hon gjort. Anna du är glömd en föredetting (om du var ngn artist) håll dig till förnedrings TV och skvallerpressen Hänt i Veckan.
Citera
2021-09-03, 20:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minturmintur
Hon sa från liven i bilen idag att hon aldrig skulle ta csn-lån för att t ex utbilda sig. "CASH eller så skiter jag i det"
Om hon har råd att skita i det kan det inte vara den kris hon försöker få alla att tro. Så bra då. Hon får fortsätta att förlita sig på R och hans pappa.

Hon kan ju gå en utbildning utan att ta lån. Enda skillnaden mot idag är att hon måste pendla, åtminstone till Sigtuna, och passa tider. Man får inte ledigt för att gå till frisören.
Nej, det är kört på jobbfronten. Anna får lära sig att rätta munnen efter matsäcken.
Citera
2021-09-03, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Vilka stora arenor +300 har hon gått miste om?
De 3000 som har sett henne under sina 35 år som artist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in