Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
När har Anna genuint försörjt sig som artist egentligen? Det har väl varit ett fåtal år (av 37...) där Anna kunde ses som dragit in tillräckligt mycket pengar för att försörja sig på och majoriteten av dom låg i mitten av 80-talet. Sanningen är att karln har försörjt henne och hon har tjänat kaffepengar - vilket såklart är fantastiskt om arrangemanget funkar för dom.
Sedan så är väl sanningen att majoriteten av de som verkar som "artist" idag inte försörjer sig på det utan måste mer eller mindre hitta en andra inkomstkälla. Och detta gällde även innan co-vid då de flesta inte är Annas artistkollega Celine Dion.
Anna tjänade väl drygt 1 miljon ( eller var det halva, info finns i en länk i tråden) under första Letsdance året, men det var väl den enda gången, annars har Anna tjänat mest fickpengar.. Som minst 3000 kronor i månaden.
Denna intervju från 2017 är bara tramsig att läsa då Anna inte låtsas om att Mr Trögheten Toledano faktiskt sett till att Anna haft tak över huvudet och inte har behövt gå till socialen.
https://www.expressen.se/noje/anna-books-ekonomiska-kris-fick-salja-min-bil/
Citat:
De ekonomiska svårigheterna ligger nu långt bak i tiden, och i dag har Anna Book det bra.
– Det är många, många år sedan. Då var jag fortfarande lite ung och orutinerad. Jag hade inte riktigt fått kontroll på den här bergochdalbanan som mitt yrke innebär..
Så tydligen inte nu heller fastän Anna numera är gammal och rutinerad vid det här laget..
Citat:
Hon säger att hon har försörjt sig själv sedan hon var 14 år och att hårt arbete alltid lönar sig.
Så det var Anna som betalde hyra och mat i familjen som barn ?? 😄Dont think so..
Hårt arbete lönar sig.. Vi märker det.. Anna har suttit och periscopat sedan 2016, inget djävla hårt jobb där inte, strax därefter började hon med lives.. Inget jobb..
Dessförinnan har hon ju berättat att hon ", tagit det lugnt i några år" i omgångar..
Djävlar vad Anna ljuger..Djävla fuckin Anna LATMASK.