Citat:
Ursprungligen postat av
SagtVar
Anna, ibland blir jag så betryckt av att du numera inte vågar visa ditt åldrande ansikte och kropp utan att, använda flera filter.
Alla blir vi äldre och det bästa man kan göra då, för att må bra, är att inte gömma sig bakom förljugna foton, utan acceptera att ens ålder ritar små rynkor och häng lite här och där.
Att försöka låtsas som att man befinner sig i samma ålder där ens barn befinner sig är bara tragiskt.
Folk skrattar åt dig, speciellt de vänner dina barn umgås med, men värst av allt är ju när Robertas kollegor garvar bakom hans rygg, p.g.a dina maraton-lives där du hänger ut familjen utan urskillning.
Kanske skulle du helt enkelt lägga ner ditt liv i social media och försöka leva med sånt du tycker om och att koncentrera dig på det istället, typ drejning.
Alla skrattar åt dig och tycker du är löjlig, förstår du inte det?
Din korta musikkarriär slutade nånstans på 80-talet.
Sluta älta det som varit och inse att du inte är vare sig Stjärna eller Folkkär.
Du är en parodi av dig själv, utan att du riktigt har fattat det än.
Gör som jag har tipsat dig ett flertal gånger nu...Börja dreja och sluta för helskotta att dra snoriga fingrar genom löshåret hela tiden...det ser så äckligt ut!
Mycket bra sammanfattning, satt o tänkte på då när anna va me i mello med abc och där jag växte upp var hon iallafall inte populär, det var inte någon man lyssnade på utan det var med töntigt o gilla book. Gjorde hon så mkt folkparksturneer egentligen?