2021-08-29, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det vore ju en riktig succé om Tooken, via dottern, spridit covid när hon var statist på TV4.
Ja skadeglädjen är stor.
Citera
2021-08-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Och frisören, botoxdoktorn och taxiföraren + 100 till.
Kan Anna ha varit sjuk och påverkad när hon medverkade? Eller berodde hennes andfåddhet på hennes övervikt? Om hon blev så påverkad av en rusch på 5 sekunder är det konstigt att hon sprungit 30 minuter på löpbandet och efter det orkat fota och skriva.

Hon såg varken glad eller uppåt ut på bilderna jag sett från hennes senaste så kallade arbete. Efter det har det varit dämpat vilket tolkats som att Anna inte ville diskutera sin medverkan i TV. Kan i stället ha varit att hon inte känt sig riktigt i form. Vi får vänta och se.
Finns något som heter träningvärk. Väger man 120-130 kg är 50 m en lång sträcka. Kan då bli 2-3 dagars vila. Nu pratar jag inte elit Anna hon är säkert ute i trädgården och rensar ogräs och har inte tid med sociala medier.
Citera
2021-08-29, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon åkte väl med pendeln när hon skulle till botoxdoktorn? Säkert taxi från inspelningen också men då var inte Anna på fotohumör längre, då ville hon bara hem för att slicka såren.

Att hon inte nämner sin medverkan i TV förstår jag. Det blev ju inte den succé Anna trodde det skulle bli.
Om jag vore Anna skulle jag bara låta den där senaste förnedringen falla i glömska för att aldrig dras upp igen.

#annaarbetar
Anna glömmer aldrig, detta var årets enda betalda arbete. Härligt med människor som betalar skatt så jag kan se fram emot min pension om något år.
Citera
2021-08-29, 16:52
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Nej, nu får någon ge Anna medalj. Sigtuna kommun kanske kan instifta ett pris för årets sociala medier-morsa i kommunen. Hon gör även lite reklam för något familjeevent på Wenngarn slott.

https://imgur.com/a/r8IKjrD
Anna är en tvångsmässig sängbäddare. När hon inte kan bädda sin egen säng, bäddar hon andras. Samt tvångsdokumenterar det hela, och lägger ut sitt tvångssyndrom till allmän beskådan. Flera gånger hos My, denna gång Vanessas säng.
Citera
2021-08-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Jag tyckte det var lite småroligt inslag när de sprang runt. Comic relief. Vad var förnedringen? Att de flåsade när de sprang in i studion?

Visst gör Anna mycket som är tokigt och hon är överlag skum.

Men är lite tröttsamt att en del här har negativa linser på så att ALLT Anna gör/säger blir fel och dåligt.

Skulle väl vara skoj om de fortsätter med de där två under säsongen, som ”innan reklamavbrotts” underhållning.
Förnedringen är att Anna ställer upp på allt bara kroppshyddan får synas någon minut på tv. Hennes rival Pernilla Whalgren var med i kristallen bland inbjudna gäster, den stora stjärnan var med i ett simpelt reklaminslag och tycker hon har gjort en jälltepresentation.
Citera
2021-08-29, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Den som är sjukast är du som läser här inne och skriver men ändå inte som bryr sig. Grattis du har vunnit årets IQ pris. De som åker EPA kör i 30 du som har din sparkcykel hur mycket kommer du upp i? Pucko

hahahaha man kan fundera över sånt men man ska aldrig glömma att blanda in sig själv i vansinnet

Jag förstår mig inte på den här insatsen i Hellenius Hörna. Sprang de bara omkring i två minuter eller vad hände?
Citera
2021-08-29, 17:24
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Vad har hänt med Annas Instagramkonto?
Citera
2021-08-29, 17:26
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vad har hänt med Annas Instagramkonto?
Ingenting, ser ut som vanligt
Citera
2021-08-29, 17:28
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ingenting, ser ut som vanligt
Jag kan inte hitta det med något av mina konton, och jag har aldrig haft något med Anna att göra på Insta så hon har inte blockat mig. En annan i tråden hade samma problem. Märkligt.
Citera
2021-08-29, 17:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag kan inte hitta det med något av mina konton, och jag har aldrig haft något med Anna att göra på Insta så hon har inte blockat mig. En annan i tråden hade samma problem. Märkligt.
*Dubbelkollar*
Senaste inlägg i förrgår, det om hur glad hon var, i grön tröja. Senaste story lär oss allt vi behöver veta om hur man ska kurera sig och sin dotter vid förkylning... om vi vore sju år gamla
Citera
2021-08-29, 17:34
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
hahahaha man kan fundera över sånt men man ska aldrig glömma att blanda in sig själv i vansinnet

Jag förstår mig inte på den här insatsen i Hellenius Hörna. Sprang de bara omkring i två minuter eller vad hände?
Ja - de kom ”inspringande” i början och frågade efter Fader Fouras, sen dök de upp igen i slutet i garaget https://postimg.cc/jCjPbtQy svor litet och konstaterade att han nog inte fanns där.
Det var inte särskilt kul alls 🙈
Citera
2021-08-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ja - de kom ”inspringande” i början och frågade efter Fader Fouras, sen dök de upp igen i slutet i garaget https://postimg.cc/jCjPbtQy svor litet och konstaterade att han nog inte fanns där.
Det var inte särskilt kul alls 🙈

VA??? Jag känner mig bara som ett frågetecken. Fattar inte hur det var tänkt det där. Man får väl skratta åt det och inse att det inte går att förstå kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in