2021-08-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Undrade just över det...är det folk de sprungit på random på stranden bara och börjat prata med för att de är svenskar och Anna behöver lite "umgänge" att visa upp och demonstrera sin generositet på? Tack vare att hon dokumenterar nästan allt så borde de ju setts i flödet tidigare om det är "gamla" bekanta.

haha det verkar som om varje kanelbulle är dokumenterad men ett hett ungt par som de hängt med förut skulle inga bilder finnas, inte heller någonsin text om .... njaa va?
Citera
2021-08-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ser ut som att tjejerna försöker gå ifrån honom.

Och Roberto ser ut som en dreglande hund med munnen halvöppen Anna levererar som alltid förstklassigt innehåll!
Citera
2021-08-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Om jag inte missminer mig , så har jag sett att den ena tjejen har taggat in F i ett inlägg för någon månad sedan . De är iallafall vänner på I G

Jo där ser man. Kanske de skrivit privat om att de ska resa till Spanien och det då märkt att de ska resa till samma ställe och tidpunkt och sa att vi kan ju hänga. Men det är ju bra att de har folk att hänga med Anna och Roberto. Vänner betyder så mycket.
Citera
2021-08-05, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Undrade just över det...är det folk de sprungit på random på stranden bara och börjat prata med för att de är svenskar och Anna behöver lite "umgänge" att visa upp och demonstrera sin generositet på? Tack vare att hon dokumenterar nästan allt så borde de ju setts i flödet tidigare om det är "gamla" bekanta.
Jag var inne och kollade på killen och då såg jag att Vanessa skrivit på hans IG . Då gick jag in på Vanessas IG och såg att hon följer paret på IG . Så det är Vanessas bekanta som Anna och Roberto förföljer i Spanien.
Citera
2021-08-05, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag var inne och kollade på killen och då såg jag att Vanessa skrivit på hans IG . Då gick jag in på Vanessas IG och såg att hon följer paret på IG . Så det är Vanessas bekanta som Anna och Roberto förföljer i Spanien.
Stackars V. Anna och Roberto kan gott skaffa egna bekanta-inte en chans att dessa vill hänga med det medelålders paret Stolledano-Took dagar i sträck därnere(bjuda på frukost är väl trevligt men Anna drar ju allt miltals för långt-känns som det är en full kärleksbombning på gång igen).
Senast redigerad av Omniman 2021-08-05 kl. 16:02.
Citera
2021-08-05, 16:00
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag gjorde samma sak och upptäckte det här
https://postimg.cc/D8S8KM0f
Verkar som sonen (aka Snoppviftaren) flyttat ner till Spanien i början av juni.
Ska vi gissa att svärfar ordnat med boendet?
Så märkligt att Märstamorsan valt att tiga om det här….. eller kanske inte ändå
Citera
2021-08-05, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nu fick vi veta vart Antonio tagit vägen, konstigt att inte Anna nämnt det men det var säkert delvis därför hans farfar var i Spanien och hjälpte honom med starten och ordnade med boende åt honom.
Citera
2021-08-05, 16:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Det var väl efter det som Anna pratade om den nytvättade kepsen som, enligt Anna, sonen blev så förvånad över att den såg helt ny ut.
Dimridåer förstås. Tur att hon läser här så hon slipper försäga sig igen. Som när hon sagt att hon, Roberto och Vanessa ska äta. Ingen mer som ätit? Samtidigt har hon sagt i sina lives att övriga familjen arbetar. 🤔
Roligt att åtminstone ett av barnen nu gift sig.
Citera
2021-08-05, 16:20
Medlem
Citat:

Anna måste ju kolla upp hans säng och bädda den på rätt sätt. Annars kan inte Antonio sova. Och hon måste väl lägga till snutten hemifrån, den fina pistol som han har under kudden.
Citera
2021-08-05, 16:33
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det var väl efter det som Anna pratade om den nytvättade kepsen som, enligt Anna, sonen blev så förvånad över att den såg helt ny ut.
Dimridåer förstås. Tur att hon läser här så hon slipper försäga sig igen. Som när hon sagt att hon, Roberto och Vanessa ska äta. Ingen mer som ätit? Samtidigt har hon sagt i sina lives att övriga familjen arbetar. 🤔

”gift sig”????
Citera
2021-08-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Gift sig ??? Say what,vart ser du det?
Citera
2021-08-05, 16:46
Medlem
Citat:

Att Antonio flyttat ner till Spanien kan nog bli hans räddning. Att han kommer ifrån gänget där han bor som uppenbarligen har dåligt inflytande samt frigöra sig från Anna.

Tvivlar inte en sekund på att Anna älskar sina barn högt och rent men hon kväver dem samt hindrar deras utveckling till självständiga vuxna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in