2021-08-27, 00:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkar1717
Lite blandat
https://postimg.cc/1gpDZ7Mt
https://postimg.cc/N9DTKy3v
https://postimg.cc/ZvqNpbmB
Den första bilden:
Jag förstår inte varför hon skär allt i bitar, det är bara att titta på hennes matlagning. Allt ska strimlas, skäras i små kuber. Slänger hon bort äppelbitarna som svartnat efter att ha blivit över? Kan inte hon och My äta ett helt äpple? Annas tänder kanske inte håller? Såg på en bild från senaste ilske-liven att det ser väldigt mörkt ut i underkäken och en sidotand var inte lika kritvit som dom andra.

Nä visst ja, Anna äter som en sparv och My står på strikt kostschema på grund av nån obalans.
Läste idag om cancersjuka Elin Kjos (ni får googla om ni inte vet vem hon är) som säger sig vara i balans nu inför en specialstudie på NKI. Anna kan få träningstips av henne.
Citera
2021-08-27, 00:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
De kanske har klippt bort hennes medverkan pga all kritik? Jag har inte IG så jag kan inte se annat än vad ni har postat men vad jag förstår det av dessa postade screenshots verkar allt fler av befolkningen vara emot att Anna visar sig i teve igen. Tyvärr har hon själv ställt till det för sig och vänt befolkningen mot sig. Att skälla på folk i tid och otid gör en inte populär. Klipptes hon inte bort från Melodifestivalen också när hon låtsades göra reklam eller kommer jag ihåg fel?
Jag har inte heller IGkonto men kan se allt som Anna postar. I alla fall allt som länkas här i tråden.
Citera
2021-08-27, 00:24
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den första bilden:
Jag förstår inte varför hon skär allt i bitar, det är bara att titta på hennes matlagning. Allt ska strimlas, skäras i små kuber. Slänger hon bort äppelbitarna som svartnat efter att ha blivit över? Kan inte hon och My äta ett helt äpple? Annas tänder kanske inte håller? Såg på en bild från senaste ilske-liven att det ser väldigt mörkt ut i underkäken och en sidotand var inte lika kritvit som dom andra.

Nä visst ja, Anna äter som en sparv och My står på strikt kostschema på grund av nån obalans.
Läste idag om cancersjuka Elin Kjos (ni får googla om ni inte vet vem hon är) som säger sig vara i balans nu inför en specialstudie på NKI. Anna kan få träningstips av henne.

Jag tror faktiskt att det är för att gaddarna inte håller för det.
Det är väl snart dags att beställa nya från Ali express, Wish eller vart hon nu köper sina produkter.
Citera
2021-08-27, 00:24
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Lite irriterat i de senaste kommentarsfälten.
https://postimg.cc/gallery/ZJLZsQ3

Anna bok måste börja ta något lugnande som hjälper mot hennes aggressionsproblem.
Citera
2021-08-27, 00:31
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna blir bara värre och värre . Hon hänger ut folk som säger sanningen. Anna tror att hon har fina ben och ser ut som 25. Hon säger att hon inte använder filter. Anna såg inte ens ut så när hon var 25 Hon skryter att hon är gift och får sex när hon vill i samma inlägg där hon taggar Zlatan. Förra veckan taggade hon Britney Spears. Nu nöjer hon sig inte längre med att tagga Tusse och farmenvinnaren Daniel. Herregud vilken dåre.

Hahahhahaha det är så skattretande. Hon är en narcissist utan dess like som jämför sig med Zlatan, och dessutom dissar honom på samma gång. Stackars Roberto, jag gissar att han inte vet vad hon skriver på insta.
Citera
2021-08-27, 05:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Anna kan inte grammatiken riktigt. An läggs framför ord som stavas med o... inte ordet innan det.

Eller "you still gonna be a genuine, strong, beautiful young woman
Alltså, Brittan fyller 40 i år.

Anna är mentalt 14 år och vill gärna hänga med dem som är 20 + år yngre än henne,
likaså Brittan.
I Annas universum är de båda forever young.
Fast vette sjutton om de är på samma nivå i att vara galna.
Citera
2021-08-27, 05:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Anna bok måste börja ta något lugnande som hjälper mot hennes aggressionsproblem.

... stetsolid eller Valium vore något för tant Book.
Nog är hon aggressiv, när hon kör med sina "frågor på det" ..
Dessutom är det uppenbart att hon inte förstår andras intentioner, Anna HAR verkligen problem med att läsa av sociala koder både i umgänge med andra och det hon läser.

Kul att Anna återigen visar prov på noll självinsikt då hon kräver att ANDRA minsann ska visa mognad, saklighet, sanningsenlighet och vänlighet, då hon själv inte fattar att HON inte gör det själv..
Men Anna TROR lika mycket som en djup religiös tror..med skillnaden att Anna tror bara på sig själv.
Citera
2021-08-27, 08:45
Medlem
Har ni som har IG sett att hon tigger Ken Ring om att få sjunga på en av hans låtar? ”OM han VÅGAR” 🙈
Citera
2021-08-27, 08:58
Medlem
En ärlig fråga som Anna Book brukar uttrycka sig. Om man väljer att vara officiell eller lägger ut bilder och stories på sig själv och folk tycker till. -Är det fel? Tokens dotter Vanessa har lagt ut stories och bilder på sin baksida och ” någon” har skrivit att denne föredrar baksidan Att dottern är den snällaste och goaste vad spelar det för roll om personen inte gillar framsidan. Allt vi gör, ser, äter, köper m.m. bedöms hela tiden. Nu har mamma Anna fullständigt flippat ut. Vad tycker ni?
Citera
2021-08-27, 09:01
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Har ni som har IG sett att hon tigger Ken Ring om att få sjunga på en av hans låtar? ”OM han VÅGAR” 🙈
Jag såg det, hon bjuder på fika och kan berätta om ren smärta och hat...
Nu vet jag inte mycket om raparen, men han levererade väl diverse preparat till kändisar?
Citera
2021-08-27, 09:03
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
En ärlig fråga som Anna Book brukar uttrycka sig. Om man väljer att vara officiell eller lägger ut bilder och stories på sig själv och folk tycker till. -Är det fel? Tokens dotter Vanessa har lagt ut stories och bilder på sin baksida och ” någon” har skrivit att denne föredrar baksidan Att dottern är den snällaste och goaste vad spelar det för roll om personen inte gillar framsidan. Allt vi gör, ser, äter, köper m.m. bedöms hela tiden. Nu har mamma Anna fullständigt flippat ut. Vad tycker ni?
Det är primadonnan själv som ideligen påpekar utseende, vikt, obefintligt matintag och obefintligt alkoholintag..
Citera
2021-08-27, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Anna har helt flippat ut,, hon kan inte bemöta andras åsikter. Enkla frågor får arga svar, hon hänger ut folk varje dag och nu har hon lagt sig i dotterns insta också. Jag hatar alla dessa bilder där Vanessa blinkar med ena ögat, det är något hon tagit efter sin mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in