2021-07-31, 19:22
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna måste vara gravid, Anna brukade ju älska att visa upp sin mage, no way att hon ätit upp sig till till den bulan.
Anna ser alltid höggravid ut på något sätt, om det inbegriper någon sorts allmän tjockhet...
Citera
2021-07-31, 19:22
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna måste vara gravid, Anna brukade ju älska att visa upp sin mage, no way att hon ätit upp sig till till den bulan.

Hela bulan är mat, inga tvivel. Här blir det inga barn gjorda.
Citera
2021-07-31, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Om Anna skulle vara yngre så skulle jag tro att hon är i nionde månaden.Hon kommer snart att sprängas om hon fortsätter äta som hon gör nu. Jag var inne och kollade på Nettan nyss men dessa bilder vid spisen finns inte kvar. Anna har förstås bett henne ta bort dem.
Citera
2021-07-31, 20:25
Medlem
Rondavouzs avatar
Ligger i hårdträning för ännu en säsong av Biggest Looser VIP ser det ut som. (Min egen tolkning)
Lite gråta ut över mamma, hur pandemin ställde till det och hur taskigt alla troll är ackompanjerat av lite ledsen musik i bakgrunden. Offerkoftan (som aldrig används) på igen o allt e förlåter med viktuppgång en o Anna e på G igen!

Med en gastric bypass krävs en hel del alkohol, mat o psykiskt (sjuk) inställning för att lyckas med det.
Att du mot din totala självinsikt och självkontroll motarbetar detta- ja det e grymt jobbat!

Verkligen målmedvetet arbetat Anna!
Hatten av för Dig! O folk påstår att du inte jobbar ?

Hälsning från en gastric bypass opererad vän, som tillbringat en hel del tid i KBT.
Anna, när du läser detta- gör detsamma. Kram.
Citera
2021-07-31, 20:37
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Om Anna skulle vara yngre så skulle jag tro att hon är i nionde månaden.Hon kommer snart att sprängas om hon fortsätter äta som hon gör nu. Jag var inne och kollade på Nettan nyss men dessa bilder vid spisen finns inte kvar. Anna har förstås bett henne ta bort dem.
Då har hon förstörs sin bukplastik operation hon gjort. Hon och MM opererade sig på samma ställe.
Citera
2021-07-31, 20:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Måste vara astronomiska mängder mat i så fall.
Citera
2021-07-31, 20:48
Har just önskat Anna som headliner på SRF. Så vi får se om det är en festival värdig henne.
Då blir det nog skaldjurs platå tillagat av michelin kockar för att fresta henne att tacka ja.
Senast redigerad av P944 2021-07-31 kl. 21:14.
Citera
2021-07-31, 20:53
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Bilder från IG
https://postimg.cc/gallery/Thjvvgz
Upplagda av den blygsamma, osjälviska modern som aldrig skryter och givetvis inte skulle komma på tanken att framhäva sig själv i samband med gratulationer på en födelsedag! 🤢
Tyckte det såg som en påse korv hon gjort dagen till ära.
Citera
2021-07-31, 21:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Nettan filmade med Annas mobil och Anna sa att det skulle sparas.

Det röda hon hade på sig idag har hon sagt är en byxdress. Jag synade noga men har inte kunnat se var byxorna slutar och överdelen börjar.

Varför säger hon i live efter live att "den här tröjan har blivit så stor"?
Alla hennes kläder har blivit så stora. Tills idag.
Citera
2021-07-31, 21:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Man vet ju aldrig 😁
Titiyo lyckades trycka ut en söt liten bebis vid fyllda 50. 👶
En ensam Anna i huset på landet med utflyttade? vuxna barn, är nog den stora fasan för Anna, vad hon än säger.

Om inte annars måste Anna ha tröstätit enormt mycket nu under sommaren,som hon INTE har kompenserat med extra mycket rörelse, trots bilder på en svettig Anna någon gång på IG.
Anna fattar ju inte att 1 gång är ingen gång i motionsväg, speciellt inte om hon spadar in mat miljoner gånger genom sitt gap.
Misstänker att Anna har använt en korsett tidigare, hon har sett så konstig ut i kroppen, nu när det är varmt ute låter hon allt hänga ut.
Citera
2021-07-31, 21:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nettan filmade med Annas mobil och Anna sa att det skulle sparas.

Det röda hon hade på sig idag har hon sagt är en byxdress. Jag synade noga men har inte kunnat se var byxorna slutar och överdelen börjar.

Varför säger hon i live efter live att "den här tröjan har blivit så stor"?
Alla hennes kläder har blivit så stora. Tills idag.

Måste vara för att Anna dragit fram sina gamla kläder från 2006, då hon vägde 130 kg.
Anna är ju en flitig återvändare av kläder, klädkontot är ju inte fett.
När Anna fick hybris av sin viktnedgång, menade hon på att det skulle säljas och ges bort kläder.
Tror jag inte en sekund på, kläderna ligger i samma förråd, där alla Annas pärmar med urklipp finns.
Citera
2021-07-31, 21:27
Medlem
Citat:

Taskigt för fru Anna att FB folk är snabba att ta korten från liverna så dom finns bevarade för eftervärlden...
😀😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in