Citat:
Ursprungligen postat av
Gigant_Superman
Inga vanföreställningar har perfekt gehör.
Saken är den att nämner man något positivt i denna mobbartråd så trollar man eller tramsar.
90 % i tråden tar ut sin aggresion mot Anna pga deras egen missär. Visst hon är lite knäpp, men alla stjärnor är lite knepiga.
Jag har inte perfekt gehör. Långt därifrån. Men jag spelar flera instrument.
Om du hade perfekt gehör hade du inte försvarat Annas röst.
Anna hade en vek flickröst när hon spelade in barnskivan för länge, länge, länge sedan.
Idag är Annas röst som vilken som helst av karaokefyllona på den lokala pizzerians "nattklubbssatsning".
Sprucken, åldrad och helt naturligt ännu svagare än när hon sjöng dagispoplåtarna i tonåren.
Hennes claim to fame var aldrig rösten. Hon har själv aldrig fattat detta och det gäller tydligen även dig.
Hon var ung och hade stora tuttar, Per Dunsö och Ola Ström gillade att ha såna tjejer med i sina lolitaproduktioner.
Det borde ha fått vara nog efter att hon slapp ur deras klor. Det kunde fått räcka med Sol- och Julstollarna.
Allt efter 1988 är bara ett slags utdraget offentligt nervsammanbrott.
Det enda hon har idag är en av de snabbast växande flshbacktrådarna över tid.
Vi som läser och skriver här är mer eller mindre de enda som bryr sig om hon lever eller dör.
Visst är det mobbing och visst går allt skit i repris. Anna ÄR tjock, vi vet!
Ingen är dock här för att diskutera något vettigt. Det finns nämligen inget vettigt att diskutera angående Anna.
Hon har själv gjort sig till en mediaclown genom att, som ett gammalt vattenlik som flyter upp till ytan, en gång i kvartalet ringa och snorgråta till Aftonbladet.
Spräckta magsäckar, analvårtor, tarmvred, kopulation på ICA Maxis jävla toaletter??
Anna matar själv denna tråd, varje dag.
Hennes bisarra liv och det faktum att hon väljer att leva det offentligt kommer hålla denna tråd levande i många år.
Anna kan inte sjunga och du har
INTE perfekt gehör.
Den som ljuger på tummen suger. Jag misstänker att dina framtänder står rakt ut pga all tumsugning.
Trötta, tråkiga troll!