2021-07-27, 10:44
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Inga vanföreställningar har perfekt gehör.
Saken är den att nämner man något positivt i denna mobbartråd så trollar man eller tramsar.
90 % i tråden tar ut sin aggresion mot Anna pga deras egen missär. Visst hon är lite knäpp, men alla stjärnor är lite knepiga.
Jag har inte perfekt gehör. Långt därifrån. Men jag spelar flera instrument.
Om du hade perfekt gehör hade du inte försvarat Annas röst.
Anna hade en vek flickröst när hon spelade in barnskivan för länge, länge, länge sedan.
Idag är Annas röst som vilken som helst av karaokefyllona på den lokala pizzerians "nattklubbssatsning".
Sprucken, åldrad och helt naturligt ännu svagare än när hon sjöng dagispoplåtarna i tonåren.
Hennes claim to fame var aldrig rösten. Hon har själv aldrig fattat detta och det gäller tydligen även dig.

Hon var ung och hade stora tuttar, Per Dunsö och Ola Ström gillade att ha såna tjejer med i sina lolitaproduktioner.
Det borde ha fått vara nog efter att hon slapp ur deras klor. Det kunde fått räcka med Sol- och Julstollarna.
Allt efter 1988 är bara ett slags utdraget offentligt nervsammanbrott.
Det enda hon har idag är en av de snabbast växande flshbacktrådarna över tid.
Vi som läser och skriver här är mer eller mindre de enda som bryr sig om hon lever eller dör.

Visst är det mobbing och visst går allt skit i repris. Anna ÄR tjock, vi vet!
Ingen är dock här för att diskutera något vettigt. Det finns nämligen inget vettigt att diskutera angående Anna.
Hon har själv gjort sig till en mediaclown genom att, som ett gammalt vattenlik som flyter upp till ytan, en gång i kvartalet ringa och snorgråta till Aftonbladet.
Spräckta magsäckar, analvårtor, tarmvred, kopulation på ICA Maxis jävla toaletter??
Anna matar själv denna tråd, varje dag.
Hennes bisarra liv och det faktum att hon väljer att leva det offentligt kommer hålla denna tråd levande i många år.

Anna kan inte sjunga och du har INTE perfekt gehör.
Den som ljuger på tummen suger. Jag misstänker att dina framtänder står rakt ut pga all tumsugning.
Trötta, tråkiga troll!
Senast redigerad av HateWreck 2021-07-27 kl. 10:49.
Citera
2021-07-27, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Allt gräs behöver vatten, rullgräs extra mycket för att sätta sig ordentligt. Det räcker inte med lite sprinklerbevattning 1 gång i månaden i en kvart..

Nu funderar jag över betungfundamentet till flaggstången, var det dolt under marken, dvs var marknivån i dess höjd tidigare?
De grävde väl ur tomten, men det där ser sjukt märkligt ut.

Hon la upp en bild på ett hus de hade tänkt köpa, vitt med svart smidesstaket, men att det var för litet samt att tomten/trädgården var för litet för hela familjen..
Vad gör de idag på sina stora ägor? Har de ens planterat något träd? Blomsterrabatter? Någonting?

Vad använder de sin st

Ja betongfundamentet är sjukt knepigt? Är det en hemlig bunker under? Även flaggstången ser minst sagt sjaskig ut, hoppas de har koll på kvaliteten så att den inte rasar in i huset.
Citera
2021-07-27, 11:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Allt gräs behöver vatten, rullgräs extra mycket för att sätta sig ordentligt. Det räcker inte med lite sprinklerbevattning 1 gång i månaden i en kvart..

Nu funderar jag över betongfundamentet till flaggstången, var det dolt under marken, dvs var marknivån i dess höjd tidigare?

Hon la upp en bild på ett hus de hade tänkt köpa, vitt med svart smidesstaket, men att det var för litet samt att tomten/trädgården var för litet för hela familjen..
Vad gör de idag på sina stora ägor? Har de ens planterat något träd? Blomsterrabatter? Någonting?

Vad använder de sin tomt till?

Hur kan hon klaga på att det är för liten tomt och trädgård? Eftersom de inte utnyttjar vare sig tomten eller trädgården alls hade det räckt med en liten smal gräsyta att gå på och en liten trädgårdstäppa på någon kvadratmeter.
De är inga natur och utemänniskor, speciellt inte hon som snarare skrämmer ihjäl blommorna än får något att växa. Troligen kommer snart hon att säga att de måste flytta från huset pga olika bortförklaringar.
Citera
2021-07-27, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur kan hon klaga på att det är för liten tomt och trädgård? Eftersom de inte utnyttjar vare sig tomten eller trädgården alls hade det räckt med en liten smal gräsyta att gå på och en liten trädgårdstäppa på någon kvadratmeter.
De är inga natur och utemänniskor, speciellt inte hon som snarare skrämmer ihjäl blommorna än får något att växa. Troligen kommer snart hon att säga att de måste flytta från huset pga olika bortförklaringar.

Ja, för inomhus har familjen konstgjorda växter.
Citera
2021-07-27, 12:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ja, för inomhus har familjen konstgjorda växter.

Hehe ok jag överdrev lite men jag hoppas att du förstår poängen: de använder inte utomhusmiljön alls och därför behövs ingen stor tomt eller trädgård. Det vore skillnad om de verkligen tex odlade squash, tomater, morötter, potatis mm. Då hade det förstås varit bra med en stor trädgård och en stor grönyta för ett växthus. Detta trädgårdsintresse har dock inte visats hos familjen och då räcker det med en liten trädgårdstäppa.
Citera
2021-07-27, 12:36
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
I Annas värld måste varje detalj dokumenteras , varje glass ett glas med vatten , kaffedryck, väskorna mm. Jag ser ingen annan som lägger ut varje detalj på insta. Nu letar de upp gamla bekanta som de åker hem till och äter hos varje vecka. I lördags hade de själva en hemlig gäst som säkert var Felicia .Då bjöds på korv inte oxfilé som de äter hos andra.Gräsmattan ser fruktansvärd ut men Anna skäms inte för att lägga ut bild på den.

Jag har börjat kolla pw lite mer senaste tiden , och jo då . Där läggs det oxå upp massor med bilder och storys . På allt från matbuffe’n till bilder på magnesiumtabletter och skalad apelsin som hon får på morgonen av C . Skillnaden är väl att P inte sänder massa lives . Hon gör det enklare för sin del och pratar o berättar på vides i storyn så hon slipper käbbla o svara på massa kommentarer fr troll .
Hade Anna gjort detsamma så hade hon sluppit så mkt käbbel o inte funnits på youtube med så lives . Det där är sånt hon skulle ha kunnat tjänat pengar på , typ Ousbourne , hasseldorh family .
Senast redigerad av nickomyra 2021-07-27 kl. 12:38.
Citera
2021-07-27, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag har börjat kolla pw lite mer senaste tiden , och jo då . Där läggs det oxå upp massor med bilder och storys . På allt från matbuffe’n till bilder på magnesiumtabletter och skalad apelsin som hon får på morgonen av C . Skillnaden är väl att P inte sänder massa lives . Hon gör det enklare för sin del och pratar o berättar på vides i storyn så hon slipper käbbla o svara på massa kommentarer fr troll .
Hade Anna gjort detsamma så hade hon sluppit så mkt käbbel o inte funnits på youtube med så lives . Det där är sånt hon skulle ha kunnat tjänat pengar på , typ Ousbourne , hasseldorh family .

Jag förstår hur du tänker men jag mitt intryck är att Anna VILL interagera med de som följer henne. Det är den sociala kontakt hon har förutom familjen. Anna har vart ledsen i sina Kivra för hon känt sig ensam när Roberto jobbar.

Plus att Anna älskar drama, av någon anledning så drar hon igång och gör en höna av en fjäder.

Detta hade inte Anna fått utan sina lives
Citera
2021-07-27, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Anna skulle inte sända live om hon inte älskade uppmärksamheten och dramat det tillför. Känslan av att hon är i mittpunkten och det är henne show. Hon är absolut inte där för att hon bryr sig om följarna hon är där för att få visa upp sin stora persona! Dom som sett livesen hör ju hennes svar när en följare beskriver nåt kul den varit med om tex, OM du får ett svar så är hon så sjukt ointresserad och svarar med ett krystat leende och säger "kul" och så går hon vidare till nästa fråga som handlar om enbart henne! Allt som oftast skrollar hon bara igenom kommentarer som handlar om annat än henne.
Citera
2021-07-27, 13:21
Medlem
nickomyras avatar
*fp
Senast redigerad av nickomyra 2021-07-27 kl. 13:33.
Citera
2021-07-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hehe ok jag överdrev lite men jag hoppas att du förstår poängen: de använder inte utomhusmiljön alls och därför behövs ingen stor tomt eller trädgård. Det vore skillnad om de verkligen tex odlade squash, tomater, morötter, potatis mm. Då hade det förstås varit bra med en stor trädgård och en stor grönyta för ett växthus. Detta trädgårdsintresse har dock inte visats hos familjen och då räcker det med en liten trädgårdstäppa.

Japp, jag förstod poängen och de ids inte ens ha vanliga krukväxter. Visst har det varit torka och sådär, men gräsmattan ser ju helt död ut. (Jag tycker absolut inte att man ska vattna, men den där gräsmattan är nog bortom all räddning.) Sen tror jag att familjen trodde att de skulle odla och greja ute, men de verkar ha gett upp redan.
Citera
2021-07-27, 14:03
Medlem
Citat:

Nu funderar jag över betongfundamentet till flaggstången, var det dolt under marken, dvs var marknivån i dess höjd tidigare?

Vad använder de sin tomt till?

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...kalle-anka-hem

Där ser man flaggstången, den verkar vara urgrävd, den är på samma ställe efter renoveringen iaf. Ser väldigt skumt ut
Citera
2021-07-27, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejh3j
Anna skulle inte sända live om hon inte älskade uppmärksamheten och dramat det tillför. Känslan av att hon är i mittpunkten och det är henne show. Hon är absolut inte där för att hon bryr sig om följarna hon är där för att få visa upp sin stora persona! Dom som sett livesen hör ju hennes svar när en följare beskriver nåt kul den varit med om tex, OM du får ett svar så är hon så sjukt ointresserad och svarar med ett krystat leende och säger "kul" och så går hon vidare till nästa fråga som handlar om enbart henne! Allt som oftast skrollar hon bara igenom kommentarer som handlar om annat än henne.
Precis, Anna är totalt ointresserad av sina följare. Hon gör löjliga inlägg att hon mår så dåligt bara för att alla skall tycka synd om henne. Alla dagar sedan det senaste snyftinlägget har allt varit så fantastiskt. I söndags var det en följare som var glad att Anna mår bra och skrev att hen har ångest och mår dåligt men Anna varken likade eller skrev något snällt tillbaka fastän det var mindre än 15 inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in