2021-07-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Härligt att de har fått komma iväg och få koppla bort och koppla av , det behövde dom .Tycker fortfarande att de är ett väldigt gulligt par . De har de bra ihop och det syns .

Nyfiken här.. Men varför behöver dom det?
Citera
2021-07-26, 19:10
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejh3j
Nyfiken här.. Men varför behöver dom det?

Med Annas stressade schema så kan de behöva komma bort ibland och vila upp sig.
Citera
2021-07-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Med Annas stressade schema så kan de behöva komma bort ibland och vila upp sig.

Haha ah my bad, jag glömde! Klart hon ska unna sig lugn och ro och få stråla. Hon är garanterat huvudpersonen där hos deras vänner. Skönt att hon blir omhändertagen precis så som hon förtjänar!
Citera
2021-07-26, 19:51
Medlem
Vad är det för stackars människor dom har våldgästat den här gången?
Citera
2021-07-26, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Vad är det för stackars människor dom har våldgästat den här gången?
Vänner som hon fått via Roberto, han och mannen var vänner långt innan Anna kom in i bilden. Lucky them.
Jag är lite förvånad över att hon ingenstanns i storyn hyllat _sig själv_ när de var hos de där vännerna. Om jag inte missat nåt.
Citera
2021-07-26, 20:42
Medlem
dekadentens avatar
Roligt att Anna inte kommenterat eller gillat en enda bild som bästa, finaste, gulligaste Gunilla lagt upp. De som ändå varit så nära och bästa vänner i SÅ många år!

Nåväl. Eftersom hon läser här så kan Gunilla snart förvänta sig en bomb av nya notiser på instagram
Citera
2021-07-26, 20:50
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Jag önskar man kunde "gilla" inlägg här på Flashback för isåfall hade jag "gillat" ditt inlägg. Felicia har av allt att döma från början fått en väldigt sned självbild där hon känner att hon måste modifiera sig och retuschera sina bilder för att vara "snygg nog" precis som mamma fixar det mesta i sitt utseende trots att Anna egentligen inte alls är fulare än någon annan-hon var en rätt söt tonåring som tyvärr förstörde mycket av sin hälsa med operationer och hetsbantning/matmissbruk. Plus att Felicia fått ta hand om mammas känslomässiga behov från tidig ålder och blivit "osynlig" i familjen. Hon är dessutom ett styvbarn i sin familj och det har nog känts för henne. Felicia är inte ful, hon ser faktiskt riktigt bra ut men oavsett vilket ska hon inte behöva definieras av sitt utseende. Tror verkligen inte att Felicia är en "dålig människa" heller, hon har bara suttit i ett järngrepp där hon aldrig fått utveckla sin egen identitet och självständighet fullt ut och heller-inte att förglömma-inte haft något bra stöd från sin pappa. Det finns en term för extremt skruvad och felaktig kroppsuppfattning , "body dysmorphic disorder"-nu säger jag inte att det absolut är detta hon lider av eftersom jag inte är i position att sätta diagnoser på henne men mycket tyder på det. Känner nämligen igen det från mig själv och det är ett helvete. Anna hade en jobbig barndom av allt att döma där hennes framgång som artist var viktig för mamman och hur mycket värd hon kände att hon var i mammans ögon. Det är en aspekt av det sociala arvet. Destruktiva beteenden går i arv om ingen sätter stopp när personen själv inte förmår göra det.

Väldigt bra inlägg av er båda. Felicia är väldigt vacker (Bilderna som postades ovan är verkligen fina!) och hon bör inte hånas för sin vikt bara för att hennes mamma beter sig illa. Jag tror att i grund och botten så mår Felicia väldigt dåligt och är ensam, och jag hoppas att hon bryter sig lös och får fina vänner som kan visa henne ett "normalt" familjeliv. Synd att det är försent för stödfamilj för henne, för det hade verkligen varit bra, få se hur en normal familj fungerar med jobb, middagar som inte postas över hela instagram, fina stunder utan att det filmas och läggs ut... Ja ni alla här vet väl vad jag talar om.
Citera
2021-07-26, 21:11
Medlem
VanDeKamps avatar
Kan inte låta bli att tycka att det är tacky att vara 50 år och flasha en fakeväska á la Louis Vuitton på Instagram. I övrigt verkar de haft ett mysigt dygn.
Citera
2021-07-26, 21:33
Medlem
Jag hoppas att AnnaTook inte äter allt på tallrikarna hon fotat Inte bra för lilla magen
Citera
2021-07-26, 21:43
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jag hoppas att AnnaTook inte äter allt på tallrikarna hon fotat Inte bra för lilla magen

Hon vande tarmarna vid mycket mat för länge sedan. Lillmagen har ingenting med det att göra.
Citera
2021-07-26, 21:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Om dom är så nära vänner borde värdinnan veta att Anna äter som en sparv, inte så stora portioner som syntes på bild.
Anna fotade och åt hellre än att bada. Hon hade väl mens igen kanske.
Anna verkar förvånad att den egenodlade potatisen var så god. Ja?
Kommer inte på nåt som Anna inte tycker om. Det mesta i fråga om mat och dryck är värt att dö för och hon reser i expressfart mot döden med sitt sätt att leva.
Citera
2021-07-26, 22:02
Medlem
Söker skämskudden när jag läser och ser hennes efterapningar av uttryck helt plötsligt…. ’Livets Liv’….. Fast A tolkar och skriver det fel förstås och skriver Livet liv.

Det mesta med henne är oklädsamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in