Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Ja jag har oxå tänkt att det kan vara så . Hur ont hon ofta har i kroppen , hur dåligt hon mår psykiskt . Hennes comfort-ätande . Och alla hennes inlägg om hur fantastisk maken är och hur underbart de har det .
Hur det känns som att hon måste vara så duktig hemmafru och bädda o laga mat så fint .
Att de verkar höras flera ggr om dagen när han är och jobbar .
I tråden skriver alla att han är en sådan toffel . Men jag är inte så säker på det . Han verkar väldigt trevlig och snäll . Men just många av de som jag genom jobbet har träffat som är dömda för hemfridsbrott är oxå ofta väldigt trevliga och otroligt uppvaktande o fina mellan varven .
MEN .. jag hoppas o tror ändå att de två hör till de ovanliga paren som faktiskt har det väldigt bra ihop och kompletterar varann fint .
Och att hennes själsliga värk snarare beror på någon outredd diagnos . Värk i kroppen får många som har gjort magoperation.
Jag vet inte jag, men om man funderar över As beteende, bebisfjantrösten, hennes strävan efter att vara snygg och perfekt, ständigt byte av sängkläder, hennes gränslöshet, barnens beteenden och ageranden.
Robbans fjantiga medverkan på bilder, pussandes, pluttinuttigt så det blir pinsamt.
Vad händer egentligen när A inte är LIVE? kanske hennes konstanta dokumenterande är hennes skydd, då kan inte barnen eller Robban skrika och kasta möbler? Jag vet inte jag, men någonting är helt fuckat, för att citera A.
Robbans yrke gör det lätt att tillhandahålla droger, kanske fyller As dosett, så hon verkligen är beroende av honom, han har pengarna och pillren.