2021-07-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Kollade annas insta och ser inte att vare sej pernilla eller någon av hennes barn följer anna. Ser inte att anna följer dom heller

Ja, jag skrev det ovan. Att det var inte Pernilla eller någon ur hennes familj, det vara Maggan Graaf som någon skrev hade prenumerera på Annas blogg.
Citera
2021-07-07, 16:40
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Kollade annas insta och ser inte att vare sej pernilla eller någon av hennes barn följer anna. Ser inte att anna följer dom heller
Någon kan ju sett den ändå. Kanske Benjamin ville ha bort bilderna själv. Han är ju rätt privat av sig.
Citera
2021-07-07, 16:42
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Någon kan ju sett de ändå. Kanske Benjamin ville ha bort bilderna själv. Han är ju rätt privat av sig.
Citera
2021-07-07, 16:43
Medlem
Tuttlutts avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-till-sjukhus

Texten under bilden är underbar 😁
"Min man blev orolig över att det var något fel i huvudet "
Ja det är fler som funderat på detta 😄
Citera
2021-07-07, 16:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Och för mig kan det inte gå över gränsen då jag i realtid på Instagram såg vad hon skrev om flickan som blev utsatt av hennes som och vad hon skrev till dem som försökte förklara för henne att agerandet var fel. Det var helt vidrigt.
Ja, hittills leder Anna när det kommer till att säga fula, elaka saker. Hon har aldrig erkänt att hon agerade fel den gången. Må så vara att hon som mamma försvarar sina barn men hon borde åtminstone försöka se saker ur andras perspektiv och medge att hon kan ha fel.
Hon ser sig som segrare vad det än gäller. Som tvisten med mattfirman.

Alla som inte håller med henne eller ställer obekväma frågor blir kallade troll och motherfuckers. Många gånger har hon sagt "du ska passa dig jävligt noga". Kallas inte det olaga hot?
Alla polisanmälningar som inte leder till nåt vettigt. En läkare som Anna träffat tyckte Anna skulle ha "en fet jävla smäll så näsbenet går av" (när hon sa det slog hon knytnäven i den andra, öppna, handen).

Jag känner ingen mer än Anna som beter sig som hon gör.
Citera
2021-07-07, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Någon kan ju sett den ändå. Kanske Benjamin ville ha bort bilderna själv. Han är ju rätt privat av sig.

Bilderna var väl i hennes stories så de försvinner efter en viss tid.
Citera
2021-07-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Troligt. Otroligt respektlöst att lägga ut bilderna på honom som barn för det första.

Bara att lägga ut på sina egna barn eller personer i allmänhet som inte vet om/godkänner är illa.

Skitdumt faktiskt.
hon ville skryta med att hennes barn minsann lekte med "Benji" som små...
Citera
2021-07-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja jag har oxå tänkt att det kan vara så . Hur ont hon ofta har i kroppen , hur dåligt hon mår psykiskt . Hennes comfort-ätande . Och alla hennes inlägg om hur fantastisk maken är och hur underbart de har det .
Hur det känns som att hon måste vara så duktig hemmafru och bädda o laga mat så fint .
Att de verkar höras flera ggr om dagen när han är och jobbar .
I tråden skriver alla att han är en sådan toffel . Men jag är inte så säker på det . Han verkar väldigt trevlig och snäll . Men just många av de som jag genom jobbet har träffat som är dömda för hemfridsbrott är oxå ofta väldigt trevliga och otroligt uppvaktande o fina mellan varven .
MEN .. jag hoppas o tror ändå att de två hör till de ovanliga paren som faktiskt har det väldigt bra ihop och kompletterar varann fint .
Och att hennes själsliga värk snarare beror på någon outredd diagnos . Värk i kroppen får många som har gjort magoperation.
Jag vet inte jag, men om man funderar över As beteende, bebisfjantrösten, hennes strävan efter att vara snygg och perfekt, ständigt byte av sängkläder, hennes gränslöshet, barnens beteenden och ageranden.
Robbans fjantiga medverkan på bilder, pussandes, pluttinuttigt så det blir pinsamt.
Vad händer egentligen när A inte är LIVE? kanske hennes konstanta dokumenterande är hennes skydd, då kan inte barnen eller Robban skrika och kasta möbler? Jag vet inte jag, men någonting är helt fuckat, för att citera A.
Robbans yrke gör det lätt att tillhandahålla droger, kanske fyller As dosett, så hon verkligen är beroende av honom, han har pengarna och pillren.
Citera
2021-07-07, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Bilderna var väl i hennes stories så de försvinner efter en viss tid.
Det som man lägger upp på stories försvinner efter 24 timmar så det var det som gjorde att de försvann men det är respektlöst att lägga upp bilder på andras barn.
Citera
2021-07-07, 17:28
Medlem
Sladderbrallas avatar
Såg att hon kör live för en stund sen…den pågår väl än kan jag tro
Brukar va så….rena maraton loppen
Ett ännu värre scenario,
anna live 24/7 😱
Citera
2021-07-07, 17:34
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag vet inte jag, men om man funderar över As beteende, bebisfjantrösten, hennes strävan efter att vara snygg och perfekt, ständigt byte av sängkläder, hennes gränslöshet, barnens beteenden och ageranden.
Robbans fjantiga medverkan på bilder, pussandes, pluttinuttigt så det blir pinsamt.
Vad händer egentligen när A inte är LIVE? kanske hennes konstanta dokumenterande är hennes skydd, då kan inte barnen eller Robban skrika och kasta möbler? Jag vet inte jag, men någonting är helt fuckat, för att citera A.
Robbans yrke gör det lätt att tillhandahålla droger, kanske fyller As dosett, så hon verkligen är beroende av honom, han har pengarna och pillren.

Skrev igår men de togs bort
Livandet är hennes livselixir
Snart kommer vi att dygna med anna (ugggh plågeri)
Anna bäddar, duschar, filar fötter, äter,
å framför allt PRAAAAAAAAAATAR
de är de hon älskar mest. Att i timtal låta rösten mala sig hes om…..ingenting
Ja en stor eloge ska hon ha för att lyckas med den bedriften 🥇
Citera
2021-07-07, 17:34
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Såg att hon kör live för en stund sen…den pågår väl än kan jag tro
Brukar va så….rena maraton loppen
Ett ännu värre scenario,
anna live 24/7 😱