Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-28, 18:54
  #49333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northenlights
...eller så är det My som blockats för att hon inte plockat bort kommentarerna om Anna på hennes IG

...eller Loulou i the Mamas. Anna följer inte henne längre på IG och inte ett ord om att hon ville gratta sin BFF från BL VIP-tiden. För någon vecka sedan så hon i en live att hon trodde på deras låt trots att hon inte hört den. Men nu är det knäpptyst!
Och detta snack om hur giiiiivmild och fantastisk hon är. Noll självinsikt. Jag vill kräkas.
Citera
2021-02-28, 18:57
  #49334
Medlem
Säger ju allt att hon inte nämnt ett enda ord om gårdagens mello,vilket hon gjort med råge alla andra lördagar. Det har lagts ut bilder med taggningar o gratulationer till höger o vänster men just denna v är det helt tyst. Varför?! Jo för att ärkerivalen PW var en av programledarna och det svider så in i helvete för Anna att se! PW har allt Anna drömmer om o lite till.
Dagens filtrerade foto, på henne själv naturligtvis ,med ord som hur stark,givmild,hjälpsam och omtänksam hon är visar bara än mer vilken narcissist hon är!
Citera
2021-02-28, 19:13
  #49335
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/k7zS91d
Citera
2021-02-28, 19:17
  #49336
Medlem
Är det bara jag eller har Booken avföljt My på Instagram?
Citera
2021-02-28, 19:17
  #49337
Medlem
Magictrixs avatar
Sitter hon i baksätet och filmar när Vanessa övningskör med mammas nya kille? Varför är hon ens med i bilen? Vågar hon inte vara ensam hemma?

Vila i bajs. Det är vad hon gör. Hon vet inte ens vad uttrycket betyder. Men när hon skriver att vi skils åt och det kanske är någon mening med det, betyder ju inte att det är någon hon träffat på en tv-inspelning. Det måste vara någon närmare. Jag tror inte hon i Mamas någonsin kommer märka att Anna inte följer henne längre.

Det skulle kunna vara Alban eller hans exfru. Om Anna fått veta att någon av dem varit till exempel otrogen kan jag tänka mig att hon känner sig tvungen att välja parti.

Det skulle också kunna vara My. Hon verkar obekymrad på sin front, men kanske har hon bett Anna att tagga ner lite och BAM!

Det är kanske inte helt otroligt att det är att Cookalong kommit fram till att de hade räknat med lite mer än fyra åskådare när Anna lagar mat. Det är inte lönsamt för dem att tillbringa en lördagskväll hemma hos Anna. Eftersom de dessutom äger konceptet kan man tänka sig att de dessutom är intresserad av mat på riktigt. Det är ju inte Anna direkt, på det sättet i alla fall. Har de ringt och sagt nej tack till Anna, så BAM! Ska bli kul att se om det kommer någon faktura så småningom.

Störst är oddsen ändå på att det inte är någon alls som Anna dissar. Hon skriver bara så för att må bra och tror hon har kontroll på sitt liv. Eller så är det menstruationen hon tog adjö av...
Citera
2021-02-28, 19:29
  #49338
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/k7zS91d
Fyfan kan inte vara lätt för Vanessa att ha Anna i baksätet, kommentera minsta grej hon gör.
Citera
2021-02-28, 19:46
  #49339
Medlem
Hon måste lida av minnesförlust

Hon skriver på insta ett svar till minette tigerfalk
att hon för första gången i sitt liv ska gå sin egen väg
Men Har vi inte hört det förut eller ?
är det jag som minns fel ?
Citera
2021-02-28, 19:46
  #49340
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrollman
Är det bara jag eller har Booken avföljt My på Instagram?

Nej, Anna följer fortfarande både familjen Albans och My.
Men Anna har extremt lite vänner hon följer, det tycks mest bestå av företag, psedokändisar, världskändisar.. Okej då Barbara Streisand är Annas BFF 2 efter Celine..
Hm, Bobby tycks inte vara någon hon följer och har Anna följt Loulou tidigare gör hon det inte nu.
Citera
2021-02-28, 19:53
  #49341
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Hon måste lida av minnesförlust

Hon skriver på insta ett svar till minette tigerfalk
att hon för första gången i sitt liv ska gå sin egen väg
Men Har vi inte hört det förut eller ?
är det jag som minns fel ?

I Annas universum finns många vägar som hon ska gå för första gången.. 😅
Problemet med Anna är att hon minns så dåligt.
Citera
2021-02-28, 20:31
  #49342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/k7zS91d

"Påminner mig om hur stark jag faktiskt är,hur givmild jag är trots tomma händer,hjälpsam och omtänksam..."

Bara en narcissist berömmer sig själv så där
-usch vilken människa-
Citera
2021-02-28, 20:34
  #49343
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
"Påminner mig om hur stark jag faktiskt är,hur givmild jag är trots tomma händer,hjälpsam och omtänksam..."

Bara en narcissist berömmer sig själv så där
-usch vilken människa-
Hennes händer är sällan tomma, oftast är de fyllda med mat
Citera
2021-02-28, 21:11
  #49344
Medlem
Magictrixs avatar
Ha ha ha. Nu kokar det i Annas lilla huvud. 13 nya Carpe Diem-citat.

Gå din egen väg, lämna en dålig relation tyst, utan drama, sträva mot sanningen.
Vad kan man säga? Var det något Anna trodde vi missade i första inlägget? Syftar de andra inläggen inte till att strö salt i såren på den som läser det? Är det något vi kan utläsa av denna radda av plattityder är det att Anna är bitter och hatisk och strävar mot falskhet.

Att hon dessutom inte kommenterar melodifestivalen när Pernilla gör succé är ju bara för roligt. Och Benjamin får sitta hemma i köket och laga mat åt intressanta kändisar... Aj aj aj.

Books dotter fick en fribiljett till Idoluttagningen enbart på grund av att hon var Annas dotter. De sa de till henne. Hon fick till och med uppmaningen att sjunga en lite enklare låt eftersom hon inte var i närheten av första försöket sångmässigt. De försökte verkligen vara snälla, men hon klarade inte av det heller. Benjamin är ett enda stort leende och full av charm. Om han kan laga mat vet jag inte. Flisan är tvärtom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback