Anna i en gammal artikel, där hon påstår att hon lärt sig.. Och som hon kryddar med "ärlighet" samtidigt som hon ljuger, motsägelserna dyker ständigt upp,ljuger om det är sant dvs har Anna tänkt en halv sekund är det sant.
https://www.aftonbladet.se/halsa/a/0...it-fran-midjan
Apropå att springa tjejmilen, oklart om Anna sprang den och om hon ens var med..
Citat:
– Aldrig i livet! sa jag. Jag kan inte och jag VILL inte. Det går inte.Jag springer bara efter två saker, bussen och min man. Jag hade usel kondis och var helt ointresserad.
Anna åker ju inte ens buss..
I sedvanlig ordning tjatar/ljuger Anna som en papegoja om sina 17 magoperationer och PCOS.. Fast senare har hon skyllt på sjukvården för att hon inte iddes gå ner.
Anna är väl medveten om att alla vet att hon inte äter bra..
Citat:
– Jag fick en panikattack inne på McDonalds. Trodde att någon skulle sprida att ”nu är Anna Book inne på McDonalds – hon käkar säkert tio hamburgare!”.
Därför sitter Anna och påstår att hon äter som en liten sparvunge och har PCOS, hon skäms ju att hon äter som en elefant och fattar tydligen inte sambandet att "sitta still, då kommer fettet till".
Citat:
Men smörgåsar har jag lagt åt sidan. Men vill jag ha en skogaholmslimpa med ost och doppa i varm choklad med vispgrädde – då tar jag det! Inte varje dag, bara.
Jo, men visst.. Det där är ju Annas diet..dagligen.
Och här ljuger Anna för fulla muggar
Citat:
Och står det en godisskål och en skål med selleri och gurkstavar med lite dippsåser på bordet så är jag personen som drar mig åt det sundare hållet. Alla har inte den karaktären. Då är det nog bättre att låta bli helt.
Ska Anna komma med goda råd, när hon inte lyder dem själv? Hon punktar upp råd sist i artikeln,uppenbart att hon 1) glömt bort 2) inte förstått 3) tycker inte att hon behöver bry sig om det, för Anna är så speciell 4) fortsätter och ljuger för sig själv 5)är lat