2021-05-27, 00:49
Medlem
TPLs avatar
Hittade inlägget som handlade om gymmet i källaren. Ska nu försöka hitta liven som nog var från april.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2021-05-27, 01:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hittade inlägget som handlade om gymmet i källaren. Ska nu försöka hitta liven som nog var från april.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Anna tog nog med sitt löpband från Solna.
Citat:
Gårdagen startade med 45 min på löpbandet inne i värmen. Har inte det bästa löpbandet, men ingen idé att köpa nytt nu med den annalkande flytten. Och det här bandet fyller ändå sitt syfte hur bra som helst och är ett bättre allternativ än att ge sig ut i kylan.
http://annabook.se/2018/11/28/en-bat...8%F0%9F%8D%83/
Anna tragglar sedan vidare med detta..
Citat:
Och jag har kommit fram till ett beslut att jag faktiskt inte ens längre försöker anmäla påhopp och trakasserier, hån och rena lögner och förtal. För det finns ingen hjälp att få, du går inte att nå. Och även om det kanske skulle finnas en liten möjlighet, vad skulle det leda till? Så nej, jag har lagt ner. Jag anser att mitt liv är värt att levas och försöker alltid göra rätt och gott i största möjliga mån. Så lägga den energin på sådana saker, det har jag nu slutat med. Och det beslutet är jag tillfreds med.
För att sedan lägga till..
Citat:
Men att stå upp för mig själv, ja det kommer jag aldrig sluta med, varför skulle jag
Sa inte Anna nyss i hennes lives att hon fortsatt att polisanmäla?
Anna åt lunch med Louise Hafdell som lyckats hålla sin vikt flera år efter din bantning, Anna hoppades hett på ett samarbete..
Citat:
Och jag blir så glad att Louise kommer använda min slogan som jag kom på om oss två, redan när vi träffades hemma hos henne i Vallentuna. Då sa jag när vi pratade om våra gemensamma resor och erfarenheter och vad som skulle kunna komma ur vår nya vänskap – En blondin och en brunett vad kan gå snett? Det får väl framtiden visa helt enkelt
Det bidde.. Ingenting..
Citera
2021-05-27, 01:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna tog nog med sitt löpband från Solna.
Hon sa i en live att hon bara lånat det bandet. Nu i våras pratade hon om att skaffa ett nytt, alternativt ett hamsterhjul.
Citera
2021-05-27, 07:51
Medlem
nya visdomsord på story

https://postimg.cc/gallery/c6FjQX1
Citera
2021-05-27, 07:51
Medlem
Jag hade gått över lik för att läsa Annas sjukhusjournaler. Enligt henne själv har hon ju varit när döden flera gånger, men om jag nu känner Anna rätt så har en ”allvarlig blödning” egentligen varit ett vanligt hematom dvs blåmärke.
Citera
2021-05-27, 10:03
Medlem
cece123s avatar
Anna i en gammal artikel, där hon påstår att hon lärt sig.. Och som hon kryddar med "ärlighet" samtidigt som hon ljuger, motsägelserna dyker ständigt upp,ljuger om det är sant dvs har Anna tänkt en halv sekund är det sant.
https://www.aftonbladet.se/halsa/a/0...it-fran-midjan
Apropå att springa tjejmilen, oklart om Anna sprang den och om hon ens var med..
Citat:
– Aldrig i livet! sa jag. Jag kan inte och jag VILL inte. Det går inte.Jag springer bara efter två saker, bussen och min man. Jag hade usel kondis och var helt ointresserad.
Anna åker ju inte ens buss..
I sedvanlig ordning tjatar/ljuger Anna som en papegoja om sina 17 magoperationer och PCOS.. Fast senare har hon skyllt på sjukvården för att hon inte iddes gå ner.
Anna är väl medveten om att alla vet att hon inte äter bra..
Citat:
– Jag fick en panikattack inne på McDonalds. Trodde att någon skulle sprida att ”nu är Anna Book inne på McDonalds – hon käkar säkert tio hamburgare!”.
Därför sitter Anna och påstår att hon äter som en liten sparvunge och har PCOS, hon skäms ju att hon äter som en elefant och fattar tydligen inte sambandet att "sitta still, då kommer fettet till".
Citat:
Men smörgåsar har jag lagt åt sidan. Men vill jag ha en skogaholmslimpa med ost och doppa i varm choklad med vispgrädde – då tar jag det! Inte varje dag, bara.
Jo, men visst.. Det där är ju Annas diet..dagligen.
Och här ljuger Anna för fulla muggar
Citat:
Och står det en godisskål och en skål med selleri och gurkstavar med lite dippsåser på bordet så är jag personen som drar mig åt det sundare hållet. Alla har inte den karaktären. Då är det nog bättre att låta bli helt.
Ska Anna komma med goda råd, när hon inte lyder dem själv? Hon punktar upp råd sist i artikeln,uppenbart att hon 1) glömt bort 2) inte förstått 3) tycker inte att hon behöver bry sig om det, för Anna är så speciell 4) fortsätter och ljuger för sig själv 5)är lat
Senast redigerad av cece123 2021-05-27 kl. 10:12.
Citera
2021-05-27, 12:54
Medlem
Topgun855s avatar
Hon är nog väldigt missnöjd just nu. Pernilla Wahlgren träffat gubbe och är lycklig.

Anna har just haft att Pernilla varit singel som slagträ i diskussionerna.

Flytten till huset förstår jag mig inte på.
Fan halva grejen med att bo i hus är ju underhållet.

Riktigt trevligt att klippa gräsmattan köra med trimmern ta ett par pilsner. Inte ens trädgården klarar dom att sköta om.

I vintras var det ej heller någon som skotta snö.
Gick en smal nertrapad stig från utedörrn till bilen.
Citera
2021-05-27, 13:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Hon är nog väldigt missnöjd just nu. Pernilla Wahlgren träffat gubbe och är lycklig.

Riktigt trevligt att klippa gräsmattan köra med trimmern ta ett par pilsner. Inte ens trädgården klarar dom att sköta om.

Kommande år blir de väl insnöade, efter att Robetto gått i pension och inte behöver ta sig till jobbet. Anna kommer att känna att hon har sviter från eventuella diagnoser, operationer, överansträngningar, enligt någon sjuksysters ordination, magknip, överätning mm därför låter hon det vara.
Möjligt att barnen blir lika handfallna i dessa bestyr.
Rätt tydligt att Anna inte förstått grejen med att ha hus, vilken tur att huset åtminstone är nyrenoverat, men om några år..
Citera
2021-05-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855

Det var toyboy som skottade uppfarten samt altanen osv, han var/blev nog husets betjänt
Citera
2021-05-27, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Det var toyboy som skottade uppfarten samt altanen osv, han var/blev nog husets betjänt
Haha just det, altanen!! Varför lägga tid på att skotta altanen mitt i vintern 😅👍
Citera
2021-05-27, 14:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha just det, altanen!! Varför lägga tid på att skotta altanen mitt i vintern 😅👍
Det är ju deras skeva prioriteringar som vanligt. Man skottar altanen men pallar inte skotta upp en ordentlig gång till huset.
Citera
2021-05-27, 14:58
Medlem
På instastory nu har hon lagt upp när hon filmar ute, flaggstången är rutten och gräset skyhögt, atterfalls huset går sannolikt nedåt då inget verkar inkopplat sladdar och rör hänger utanför!
Sen de köpte detta hus har det sjunkit i värde!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in