Citat:
Ursprungligen postat av
Litenensam
Det var inte lite heller, herre gud, vilken svada i skrift.
Mycket om att barnen ska få egna liv och flytta hemifrån, är det en pik till F och A?
Sen bilderna, hennes armar och fingrar, det ser nästan smärtsamt ut, kortisonsvullet, onaturligt.
Anna skriver att alla barnen har klarat av skolan OCH körkort. Sonen är inte klar med sin väg mot snickartiteln, han måste göra sina lärlingstimmar först. Har han verkligen körkort? Och om han har det varför har familjen inte firat det?
Nej, Anna skarvar som vanligt. Brer på lite extra för att det ska se ut som en idyll. Vi vet inget om den yngstas betyg. Usel på matte enligt Anna men har läst ekonomi.

Konstigt att Anna inte visar upp betygen. Nej, jag väntar 6 år till och ser hur långt dottern kommit då. Och sonen.
Bilderna på Anna är nästan helt ofiltrerade, tror du skulle bli rädd om du såg henne på nära håll i verkligheten. Människors fötter säger mycket. När dom går på insidan av fötterna, nästan på fotknölarna då är det illa. I den gruppen har samtliga diffus värk och är överviktiga. På bussen, pendeln, i rulltrappan, på tåget, flyget och i väntrum äter dom ständigt.
Det har hänt att jag ätit ett äpple eller en banan på hemvägen om jag inte hunnit med lunch men aldrig att jag smällt i mig en stor kexchoklad plus en påse smågodis under den timslånga resan hem. 🤮