2021-04-28, 12:52
Medlem
Magictrixs avatar
Har hon tagit bort massösen från sin lista nu eller är det jag som ser dåligt?
Citera
2021-04-28, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Har hon tagit bort massösen från sin lista nu eller är det jag som ser dåligt?

Anna verkar åtminstone följa kliniken, och vice versa, men följer inte klinikens ägare (som inte heller följer Anna).
Senast redigerad av bmed 2021-04-28 kl. 13:17.
Citera
2021-04-28, 13:28
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har nu hittat en sida som bevisar att Book köpt runt 28.000 följare på ett bräde. Man ser på grafen längst ner att antalet följare startar på strax under 30.000. Det normala är annars att man börjar på 1 och ökar vartefter.
Källa: https://socialblade.com/instagram/user/annatoledanobook

Man kan även se ett spikrakt hopp från 35.000 till ca 40.000, vilket visar ett nytt köp på runt 5000 följare. Totalt har hon max 6-7000 riktiga följare. Högt räknat.

Gamalt inlägg med så sant!
Citera
2021-04-28, 13:47
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Jag väljer att tro att det hänt utifrån vad hon berättar. Det krävs lite för att få ihop en sån story.
Varför nån skulle höra av sig till hennes massör om en massa skvaller som redan stötts och blötts i en hel jävla evighet, ja det är ju frågan. Min gissning är att man är så less på sitt eget liv så man bara måste skicka ett särskrivet, bittert mail för att jävlas med Anna, när man i vanliga fall är en rövslickare som skickar gulliga meddelande till henne på IG.
Att anmäla misstänkt skattebrott, fine, det är en sak. Men om nån gjorde så här mot mig så skulle jag också leta upp det ryggradslösa kräket för en tydlig tillrättavisning.
Massören måste ju också härska till över att behöva lägga tid och energi på trams bara för att det råkar vara Anna som är kunden.
Jag är fullt medveten om att Anna ljuger och lever i en egen värld, men hon är också en människa som alla andra. Det spårar ju ur fullständigt här ibland.

Med någon kännedom om hur Anna Book fungerar, så hade du inte valt att tro på henne. Hon har precis vad det krävs "för att få ihop en sån story", vilket i och för sig inte är mycket.

Vad är dessutom sannolikheten för att någon skulle höra av sig till massören i eget namn, och att en sådan person skulle ha ett instakonto i eget namn. Noll skulle jag säga.
Citera
2021-04-28, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Med någon kännedom om hur Anna Book fungerar, så hade du inte valt att tro på henne. Hon har precis vad det krävs "för att få ihop en sån story", vilket i och för sig inte är mycket.

Vad är dessutom sannolikheten för att någon skulle höra av sig till massören i eget namn, och att en sådan person skulle ha ett instakonto i eget namn. Noll skulle jag säga.

Samt därtill hon som ofta påtalar att hon är dålig på siffror men kvinnan var 57 år gammal
Citera
2021-04-28, 14:16
Medlem
förresten, var det inte idag som anna hade något svårt att göra? eller stort?
Citera
2021-04-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Det stämmer men hon har inte sagt vad det handlar om.
Citera
2021-04-28, 14:49
Medlem
Citat:
Jag såg att en följare önskade henne lycka till med det jobbiga idag under hennes senaste inlägg.
Citera
2021-04-28, 15:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Japp, men som vanligt så vill hon hålla alla fans på helspänn.
Citera
2021-04-28, 15:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Fast nu var det inte ett konto under eget namn. Anna lekte detektiv och hittade ett gammalt foto på en anhörig som hade ett konto med sitt efternamn. Ja, ni hör ju själva.
Citera
2021-04-28, 15:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Gamalt inlägg med så sant!

Det var intressant. Jag jämförde nu Annas följar-rank enligt länken från på Social Blade mot Bianca Ingrossos och finner den lite märklig men det kan bero på att jag nog inte förstår hur den fungerar.

Anna: 841.855th followers rank
https://socialblade.com/instagram/user/annatoledanobook

Bianca: 20.088th followers rank
https://socialblade.com/instagram/us...nca%20ingrosso
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-04-28 kl. 15:24.
Citera
2021-04-28, 15:28
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det var intressant. Jag jämförde nu Annas följar-rank enligt länken från på Social Blade mot Bianca Ingrossos och finner den lite märklig men det kan bero på att jag nog inte förstår hur den fungerar.

Anna: 841.855th followers rank
https://socialblade.com/instagram/user/annatoledanobook

Bianca: 20.088th followers rank
https://socialblade.com/instagram/us...nca%20ingrosso

Även om jag inte gillar någon av dem så är det väl knappast oväntat att Bianca rankas mycket högre än Anna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in