Citat:
Ursprungligen postat av
Maal
Jag väljer att tro att det hänt utifrån vad hon berättar. Det krävs lite för att få ihop en sån story.
Varför nån skulle höra av sig till hennes massör om en massa skvaller som redan stötts och blötts i en hel jävla evighet, ja det är ju frågan. Min gissning är att man är så less på sitt eget liv så man bara måste skicka ett särskrivet, bittert mail för att jävlas med Anna, när man i vanliga fall är en rövslickare som skickar gulliga meddelande till henne på IG.
Att anmäla misstänkt skattebrott, fine, det är en sak. Men om nån gjorde så här mot mig så skulle jag också leta upp det ryggradslösa kräket för en tydlig tillrättavisning.
Massören måste ju också härska till över att behöva lägga tid och energi på trams bara för att det råkar vara Anna som är kunden.
Jag är fullt medveten om att Anna ljuger och lever i en egen värld, men hon är också en människa som alla andra. Det spårar ju ur fullständigt här ibland.
Med någon kännedom om hur Anna Book fungerar, så hade du inte valt att tro på henne. Hon har precis vad det krävs "för att få ihop en sån story", vilket i och för sig inte är mycket.
Vad är dessutom sannolikheten för att någon skulle höra av sig till massören i eget namn, och att en sådan person skulle ha ett instakonto i eget namn. Noll skulle jag säga.