Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Kan ju även vara så att den här massösen inte har en susning om vem Anna är? När hon väl fick inside information tänkte hon kanske avboka. När Anna fick reda på det gick hon banarnas och tvingade ur masösen allt
Ja de flesta avbryter ju samarbetet med Anna ganska snabbt när de inser. Jag misstänker att hon bett om rabatt för att hon lägger ut reklam, typ som mattbolaget. Sedan tror jag säkert att det kan vara så att någon kränkt tant skrivit en kommentar till massören i stil med "hur fan kan du behandla henne vet du inte om att hennes dotter är en åldringsrånare och att hennes son är en våldtäktsman". Men därtill av massören att visa Anna - den biten fattar jag inte. Din variant är den mest troliga - att detta på något sätt gjort att Anna blivit avbokad och när Anna bråkade och frågade varför så erkände massören att hon fått ett meddelande och var rädd att förlora kunder. Anna har säkert tjatat som en tok. Men resten verkar lite märkligt. Känns som att det ligger mer bakom detta. Misstänker att tanten stalkat och gjort betydligt mer. I Annas isolerade värld är detta katastrof. Eller möjlighet hur man väljer att se på det.