2021-04-28, 19:19
Medlem
Det skulle vara roligt att se Tunnan i ett tajt korvskinn halkande runt i slime, ytterligare en freakshow i hennes lysande karriär. Naturligtvis går det på sedvanligt Bookmaner åt helvete och hon åker ur. Sedan kommer anklagelser om fusk typ att dom andra fick bättre slime och att hon egentligen var bäst.

Deltagarna i Tunnans våta dröm Så mycket bättre har börjat presenteras Att Mamma Mu kommer med tror inte många förutom hon själv , löjliga familjen och några tokiga följare
Citera
2021-04-28, 19:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta! samarbete minsann

https://postimg.cc/gallery/3TPd81x
Om den där massagepistolen är så bra, varför går hon hos massör?
Citera
2021-04-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag uppfattar också denna LPG massör som oseriös, varför dela ett mall med en annan kund? Dit skulle jag aldrig gå känns otryggt och oseriösr

Otroligt oseriös kvinna. Ett företag ska inte gå ut med uppgifter som de Anna beskriver. OM det har hänt är det illa och förtroendet för företaget missbrukat.
Bryter mot GDPR-lagen och kommer att anmälas!
Citera
2021-04-28, 19:51
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om den där massagepistolen är så bra, varför går hon hos massör?

För att den nog inte kan massera lymforna på DJUPET tänker jag. Lymfmassage är något annat än pistolmassage. Eller så använder hon den till något annat när Robban är på jobbet...
Citera
2021-04-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta! samarbete minsann

https://postimg.cc/gallery/3TPd81x

Herregud vilken onödig pryl. Och vilken lång text där hon minsann påminner två gånger om att rabattkoden är BOOK...
Senast redigerad av bmed 2021-04-28 kl. 20:08.
Citera
2021-04-28, 20:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
För att den nog inte kan massera lymforna på DJUPET tänker jag. Lymfmassage är något annat än pistolmassage. Eller så använder hon den till något annat när Robban är på jobbet...
🤣 Ja, jag tänkte fråga om den tål fukt.

Hon sa "lymfarna" flera gånger i en live. Senare (efter att ha läst på?) sa hon lymfknutorna. Hon är på rätt spår nu. Det tar sig.

Den som hittade på det där med LPG gjorde det för att massagen skulle bli mer effektiv. Lång tid med vanlig massage har samma effekt som LPG.
Anna har ju sin pistol och gott om tid och hjälp har hon hemma. Roberto blir blåst på ännu mer pengar men han kanske har ett helvete om han inte lyder.

Antar att kroppsstrumpan hon har under LPG-behandlingen är töjbar. Eller är det bara XL-tanter som går på sånt där.
Citera
2021-04-28, 20:11
Medlem
Än så länge har fyra personer kommenterat hennes nya samarbete. Tre av dessa kommentarer kommer från:
- mywellnesstudiostockholm
- mymartens_onlinecoach
- mymartens

Så, tre kommentarer från en och samma person.
Citera
2021-04-28, 20:15
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99

mmm tänkte samma tanke... det är ju så Hitatchi Magic Wand kom till... användningsområdet var ju ett annat från början ähum...
Citera
2021-04-28, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Än så länge har fyra personer kommenterat hennes nya samarbete. Tre av dessa kommentarer kommer från:
- mywellnesstudiostockholm
- mymartens_onlinecoach
- mymartens

Så, tre kommentarer från en och samma person.

Även den fjärde kommentaren av fyra kommer från My, det är hennes hunds Instagram.

Känns seriöst!
Citera
2021-04-28, 20:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Herregud vilken onödig pryl. Och vilken lång text där hon minsann påminner två gånger om att rabattkoden är BOOK...
Har hon slutat med #anna50 nu?
Låt Roberto sälja pistolen på Blocket. Om han törs.
Citera
2021-04-28, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClupeaHarengus
Även den fjärde kommentaren av fyra kommer från My, det är hennes hunds Instagram.

Känns seriöst!

Helt otroligt. Helt jäkla otroligt.
Citera
2021-04-28, 20:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Haha ja hon har ju chansen att vara egocentrisk såklart hon utnyttjar den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in