2021-04-27, 20:25
Medlem
absolut koffes avatar
Hon säger i början av liven att hon "tänker köra en kort stund".
Ser på tiden att den håller på i 130min!!
Citera
2021-04-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolut koffe
Hon säger i början av liven att hon "tänker köra en kort stund".
Ser på tiden att den håller på i 130min!!

Det slog mig också men å andra sidan upprepar hon allting minst tre gånger.
Citera
2021-04-27, 20:43
Medlem
Jag tyckte faktiskt synd om Anna när jag började titta på "livestunden". Måste hålla med om att det är jävligt lågt och luktar avundsjuka att lägga sig i och skriva till någons massör. Klart som fan hon blir ledsen och arg!
När hon sen berättar om när människan ringer upp henne och börjar med att säga "- ojojoj, jag beklagar, nån har skrivit från mitt konto"! då kunde jag inte tysta minnet av telefonen som blev stulen på Ikeaparkeringen och tvingad att skriva ett nedlåtande inlägg om den lägre medelklassen som tvingas äta sitt julbord där. Då blev jag lite kluven.
Men jag tycker ändå att det är sjukt patetiskt av en kvinna på nästan 60 bast (enligt Anna) att inte ha något viktigare för sig än att skicka anonyma mail för att trasha nån och sen inte stå för det. Apropå stenar och glashus.
Citera
2021-04-27, 20:47
Medlem
Nu har det slagit slint helt i huvudet på henne, antagligen Lill tunnan som hjälpt mamma med att klura ut vem som skrivit dumma saker, lill tunnan är ju lika labil som mamman. Herre gud hela familjen behöver ju hjälp, lögn på lögn skulle hon känna en polis som skulle engagera sig, knappast
Citera
2021-04-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Jag tyckte faktiskt synd om Anna när jag började titta på "livestunden". Måste hålla med om att det är jävligt lågt och luktar avundsjuka att lägga sig i och skriva till någons massör. Klart som fan hon blir ledsen och arg!
När hon sen berättar om när människan ringer upp henne och börjar med att säga "- ojojoj, jag beklagar, nån har skrivit från mitt konto"! då kunde jag inte tysta minnet av telefonen som blev stulen på Ikeaparkeringen och tvingad att skriva ett nedlåtande inlägg om den lägre medelklassen som tvingas äta sitt julbord där. Då blev jag lite kluven.
Men jag tycker ändå att det är sjukt patetiskt av en kvinna på nästan 60 bast (enligt Anna) att inte ha något viktigare för sig än att skicka anonyma mail för att trasha nån och sen inte stå för det. Apropå stenar och glashus.
Men varför tror du ens att detta har hänt? För att hon själv säger det? Vet du inte att hon är en notorisk lögnare som ljuger så ofta så hon själv inte ens kan hålla ordning på sina lögner....?
Citera
2021-04-27, 20:52
Medlem
Citat:

Anna är 50år inte nästan 60år
Citera
2021-04-27, 20:56
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Anna är 50år inte nästan 60år
Personen Anna pratade om var nästan 60 (57)
Citera
2021-04-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Men varför tror du ens att detta har hänt? För att hon själv säger det? Vet du inte att hon är en notorisk lögnare som ljuger så ofta så hon själv inte ens kan hålla ordning på sina lögner....?

Det är väl inte konstigt att det hänt, bara att läsa här.
Citera
2021-04-27, 21:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Vederbörande hade "blandat in Annas familj" och frågat behandlaren om hon visste vad det var för person gon valt som reklampelare.

Tror inte hon var helt öppen men Anna lyckades ta reda på vem hon var och ringde henne.
Bra jobbat Anna !
Fy fasen vilka bitterfittor det finns i denna tråd !
Citera
2021-04-27, 21:13
Medlem
Citat:

Nu var det väl inte ens ett anonymt mail som skickades utan från den personens riktiga IG-konto?
Citera
2021-04-27, 21:15
Medlem
Hon vill bara ha uppmärksamhet, varför sitter hon och snyftar just idag då allt focus är på Carola att hon hoppar av Lets Dance, ingen kommentar från tunnan på den nyheten
Citera
2021-04-27, 21:19
Medlem
Men jag kan ändå förstå att folk reagerar på hennes reklam på instagram. Det är så uppenbart att det handlar om att hon fått någon deal, rabatt eller något gratis men hon ljuger och säger att hon bara talar gott om och rekommenderar behandling eller inblandade från hjärtat. Vilken annan känd person gör på detta sätt?? Ingen annan person klär upp sig i kostym och pratar om en behandling i tio taggade inlägg som om det vore ett reklaminslag på TVshop.

Att hon sen är en mycket sjuk person som sitter och gråter med ögonen men ler med munnen samtidigt i två timmar är en annan femma och något en psykiatriker behöver ta sig an.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in