2021-04-08, 18:43
Medlem
Funkar detta tro ...
https://postimg.cc/8JBfXTms
Citera
2021-04-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, anna rensar o ska försöka äta

https://postimg.cc/gallery/bvVPBJy

Låt er påminnas om att detta är inlägg gjorda av en 50-åring!!

FEMTIO år, man räknas då till övre medelåldern.
Citera
2021-04-08, 19:03
Medlem
Jag kan slå vad om att den här grejen Åza gjort är en riktig skitgrej som vilken normal människa haft överseende med. Anna skapar säkert skiten för lite content till sitt instagramkonto. Tråkigt att behöva slänga vänner under bussen och försöka överglänsa vänner som är sjuka på riktigt för att hon vill stå i centrum.
Citera
2021-04-08, 19:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Funkar detta tro ...
Lovade inte Anna nåt efter vinsten i BL VIP? Hon är inte känd för att hålla några löften.
Citera
2021-04-08, 19:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Jag kan slå vad om att den här grejen Åza gjort är en riktig skitgrej som vilken normal människa haft överseende med. Anna skapar säkert skiten för lite content till sitt instagramkonto. Tråkigt att behöva slänga vänner under bussen och försöka överglänsa vänner som är sjuka på riktigt för att hon vill stå i centrum.

Nu vet vi ju inte om det är Åza hon menar. Men allt pekar ju på det. Och då har Anna gått två år tillbaka i tiden och hittat något skit, eller?

Läser man Åzas inlägg så verkar hon uppriktigt ledsen och helt oförstående till detta "tapp". Men vi kan ju bara citera Anna själv här "det är hennes förlust, inte din".

Så till Annas fråga. Ska man hålla vad man lovar? Ja, herregud. Vad är det för fel på henne? Det händer säkert varje vecka att jag själv "lovar" något jag inte förmår hålla. I synnerhet om man har barn. Det är liksom livet. Naturligtvis tänker jag att vi kan gå på Grönan på lördag, men oj, det var visst stängt. Jag kan lova att hjälpa en kompis flytta, men hoppsan barnet fick halsfluss.

En av de vanligaste vita lögnerna mellan vuxna människor är den där gamle vännen man möter på tunnelbanan eller på stan och "men du, vi ses och tar en öl". Ingen av er har någon lust egentligen, man har gått vidare. Man säger bara så för att upprätthålla en artighet och respekt för varandra. Jag är däremot väldigt säker på att Anna är den som nästa dag ringer för att boka in en tid för den där ölen... tror inte hon är tillräckligt socialt mogen för att läsa mellan raderna.

Åza verkar ändå ha fötterna på jorden. Hon har självdistans som tusan och humor. Hon kan skoja med sig själv och om sig själv. Har faktiskt börjat följa henne. Tack Anna!

Sen vet man aldrig. Åza kan ju ha en sida utåt och en annan privat. Det är det många som har. De flesta faktiskt. Anna tror inte hon har det. Hon är ju så öppen och ärlig. Det är bara det att hon lever en lögn som hon själv tror på. Alla andra kan ju se att kejsarinnan är naken. Men likväl, Åza kan mycket väl ha lovat att göra något för länge sen. Antingen har hon glömt det eller så kanske hon inte klarade av att leverera och bjöd på en "vit lögn" som Anna genomskådade. Det är väl exakt det som är vänskap. antingen släpper man det för man får så mycket annat tillbaka av sin vänskap, eller så blir man besviken och låter vänskapen bero. Inte fan lägger man ut 243 floskler från insta om saken? Då är man störd.
Citera
2021-04-08, 19:58
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Lovade inte Anna nåt efter vinsten i BL VIP? Hon är inte känd för att hålla några löften.

Jo, hon lovade rätt många saker.
Hon lovade även att förnya sina äktenskapliga löften med Roberta så fort de hade flyttat in i huset i Märrsta. Undrar varför de aldrig gjorde det? Roberta kanske inte ville?
Citera
2021-04-08, 20:05
Medlem
Tuttlutts avatar
Lite ironiskt att hon nämner att hon är 50 år.
Hur många 50-åringar skulle lägga ut en sån här sak på Instagram 🙄😁😁😁😁
Citera
2021-04-08, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jo, hon lovade rätt många saker.
Hon lovade även att förnya sina äktenskapliga löften med Roberta så fort de hade flyttat in i huset i Märrsta. Undrar varför de aldrig gjorde det? Roberta kanske inte ville?
DEM kanske förnyas när paret firar 20 år som äkta makar.
Citera
2021-04-08, 20:29
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
DEM kanske förnyas när paret firar 20 år som äkta makar.
DEM gör nog DE. Men fram tills dess är det en lögn.
"Nu blir det ett nytt jävla bröllop! Om inte annat för att ha en sjuhelvetes jävla fest, säger Anna till tidningen Hänt i veckan."
Lika välartikulerad som vanligt.
https://stoppapressarna.se/svenskt/e...-gifter-om-sig

Sen var det väl den lilla detaljen att Anna inte hade så många kompisar att han sjuhelvetes jävla fest med... Men nu har de ju grannparet att fira med. Och drinkrecepten står klara. Hon skulle bara gå ner några kilo till så hon kom i prinsessklänningen. Så där blir det också lite kompromisser för att inte svika det löftet. Om sen Roberta svikit sitt äktenskaslöfte vet vi ju inte heller. kanske ännu en kompromiss? Att Anna hållt sitt kan ju bero på att utbudet av feeders är så litet i Sverige?
Citera
2021-04-08, 20:39
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
En av de vanligaste vita lögnerna mellan vuxna människor är den där gamle vännen man möter på tunnelbanan eller på stan och "men du, vi ses och tar en öl". Ingen av er har någon lust egentligen, man har gått vidare. Man säger bara så för att upprätthålla en artighet och respekt för varandra. Jag är däremot väldigt säker på att Anna är den som nästa dag ringer för att boka in en tid för den där ölen... tror inte hon är tillräckligt socialt mogen för att läsa mellan raderna.

Jag tror faktiskt Anna inte fattar det där med att man kan faktiskt ibland växa isär, livet kan ta olika riktningar osv utan att man direkt behöver "avsluta" vänskapen. Annas värld verkar extremt svart-vit - antingen så är man BFFs, kramhjärtizkompizar, 4uAyllDI<3 eller så är man världens fiender och svikare.

Vem vet vad Åza har gjort? Vi vet att hon blockar folk för att de råkar gilla "fel" inlägg, så det är möjligt att Åza gillat någonting fel på Instagram. För 106 veckor sedan. Men Anna är inte långsint.
Citera
2021-04-08, 21:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Funkar detta tro ...
Hon med sina jävla versaler i texten, hon skriver värre än en 8-åring. Tragiska människa.
Citera
2021-04-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Herre min.. Antingen släpper man det å går vidare eller så försöker man få kontakt igen för att lösa bekymret, det är ju inte EN människas fel att TVÅ är ovänner. Lös det eller släpp det.
9 av 10 ggr är det nog en människas fel nämligen egot Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in