2021-01-09, 16:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Varför känns det så patetiskt och töntigt när Anna försöker sig på samma typ av inlägg ch samarbeten som sina influence-"kollegor"?
Igår lade My upp en gullenuttbild på henne och Jonas med texten "Han" och ett hjärta. Idag vill inte Anna vara sämre utan gör samma sak men med VERSALER. En bild på Roberto och texten "HAN" och ett hjärta. Tycker för övrigt att det är supertöntigt med den typen av inlägg...
Känns som hon vill göra precis exakt samma som My hela tiden. Förutom Bobbys då. Och Love by Lola. Hur går det med Superfruit?
Kan inte komma på någon annan människa som bara gör fel vad hon än försöker sig på....

Att Anna lusläser Mys inlägg bevisas ju genom hennes härmingar.
När My vid ett annat tillfälle skrev att hon bara kikar in på sociala medier, vad skriver inte Anna dagen därpå? Jo, att hon bara ska kika in på sitt IG.
Något fånigt av en 50 årig kärring.
Men Anna är så osäker att hon får ju inget gjort om hon inte kan snegla på andra eller få direkt stöd.
Både My och Bobby lyser med sin frånvaro på Annas IG, så Annas låtsaskompisar får agera som stödsupport istället åt Anna, nu när Anna för 7999 gången drar fram ytterligare en superfiltrerad bild av sig själv.
Citera
2021-01-09, 17:30
Medlem
Citat:
Varför känns det så patetiskt och töntigt när Anna försöker sig på samma typ av inlägg ch samarbeten som sina influence-"kollegor"?
Igår lade My upp en gullenuttbild på henne och Jonas med texten "Han" och ett hjärta. Idag vill inte Anna vara sämre utan gör samma sak men med VERSALER. En bild på Roberto och texten "HAN" och ett hjärta. Tycker för övrigt att det är supertöntigt med den typen av inlägg...
Känns som hon vill göra precis exakt samma som My hela tiden. Förutom Bobbys då. Och Love by Lola. Hur går det med Superfruit?
Kan inte komma på någon annan människa som bara gör fel vad hon än försöker sig på....

Jag håller med! Det är nästan olidligt pinsamt att se Annas desperata och oälskvärda sätt! Allt hon gör blir så fel. Det är fan tragiskt! Hon är så otroligt sorglig och patetisk. Kvinnan är 50 år! Att inte någon i familjen stoppar galenskapen?! Hon skämmer ut sig inför alla!! Begriper hon verkligen inte att 98% följer bara för att det är så jävla patetiskt?
Citera
2021-01-09, 18:56
Medlem
Citat:
Verkligen löjligt att härma My och lägga upp en bild från i somras , Mys var i alla fall tagen igår. Jag tycker också att det är töntigt när vuxna människor lägger upp såna inlägg.
Citera
2021-01-09, 19:16
Medlem
Citat:

Vart tog Annas näsa vägen på den bilden, en glänsande nästipp och en näsborre på ca 2 mm.
Citera
2021-01-09, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Verkligen löjligt att härma My och lägga upp en bild från i somras , Mys var i alla fall tagen igår. Jag tycker också att det är töntigt när vuxna människor lägger upp såna inlägg.
Det är snudd på att jag blir orolig på riktigt. Senast vi fick se en nytagen bild på karln var i början av november. Lever han fortfarande?
Citera
2021-01-09, 21:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ytterst pinsamt och det är så uppenbart att hon härmar My.
Citera
2021-01-09, 22:27
Medlem
I rättvisans namn; har inte Anna flera gånger ut bilder på Roberto med HAN och hjärta? Way back... Hon har ofta hyllat sin man så just där tror jag inte att hon är en copy-cat.
Citera
2021-01-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
I rättvisans namn; har inte Anna flera gånger ut bilder på Roberto med HAN och hjärta? Way back... Hon har ofta hyllat sin man så just där tror jag inte att hon är en copy-cat.

Jodå, det har hon gjort flera ggr och många andra gör likadant på IG, men det jag ville få fram var att det känns alltid som hon är ett litet eko på vad My lägger upp. My gör reklam för lohilo, Anna hakar på. My har samarbete med träningskläder, Anna apar efter. My säger "asså, huuuur fint?" och pekar på något i bakgrunden, Anna gör likadant.
Det enda hon inte härmar är att lägga ut hundrafemtio filmer på när hon tränar.....
Citera
2021-01-10, 01:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Grejen är ju att Anna gör samma inlägg som My dagen efter då My gör ett inlägg.
Det är ju det som är pinsamt.
Som en liten tävling.
Kolla in programmet där Linda Rosing nämner att hon har ADHD.. Och naturligtvis tror även "konstnärssjälen" Anna att hon har det med.
Värd att se repris flera gånger om.. 0:39 in i programmet 🤣
https://youtu.be/UYBbyFzrNug
Citera
2021-01-10, 01:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Jodå, det har hon gjort flera ggr och många andra gör likadant på IG, men det jag ville få fram var att det känns alltid som hon är ett litet eko på vad My lägger upp. My gör reklam för lohilo, Anna hakar på. My har samarbete med träningskläder, Anna apar efter. My säger "asså, huuuur fint?" och pekar på något i bakgrunden, Anna gör likadant.
Det enda hon inte härmar är att lägga ut hundrafemtio filmer på när hon tränar.....

Ja, det är ju lite trist att My inte lyckas få Anna att träna.
Eller så vill inte My ha Anna hängandes ännu mera hos sig.
My hyr väl en studio?
Anna är ju uppenbart en dålig influens för My, då fika, pizzor och andra mattillfällen dyker ständigt upp i Annas närvaro.
När My flyttade dök ju schysta Anna upp med fettdrypande pizzor som hon hade köpt.
Det blir ofta jobbigt i längden att umgås med någon som inte riiiiktigt har samma mål som en själv och som nästan vill sabotera för den andra.. I all välmening.. För Anna gör ingenting med flit, är aldrig avundsjuk.. Nä, nä
Citera
2021-01-10, 03:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, det är ju lite trist att My inte lyckas få Anna att träna.
Eller så vill inte My ha Anna hängandes ännu mera hos sig.
My hyr väl en studio?
Anna är ju uppenbart en dålig influens för My, då fika, pizzor och andra mattillfällen dyker ständigt upp i Annas närvaro.
När My flyttade dök ju schysta Anna upp med fettdrypande pizzor som hon hade köpt.
Det blir ofta jobbigt i längden att umgås med någon som inte riiiiktigt har samma mål som en själv och som nästan vill sabotera för den andra.. I all välmening.. För Anna gör ingenting med flit, är aldrig avundsjuk.. Nä, nä
Jag skrev något liknande häromdagen. Jag är säker på att Anna försöker få alla i sin närhet att bli lika tjocka som hon själv. Ta en bulle till.
Citera
2021-01-10, 06:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Men det var länge sedan. Och varför en sommarbild? Var är maken? Har han lämnat boet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in