2021-04-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag är så trött på allt hon tigger och lägģer ut företagen för att de skall få köpare. Hoppas de inte får en enda kund till på grund av henne. Istället för att jobba tigger hon olika saker blommor, lakan cremer , besök hos frisören mm. Jag hoppas verkligen att skatteverket synar hennes konto så hon får betala skatt, en parasit det är vad Anna är. Skönt att Erwik hängde ut henne och Therese drev med henne på Memmo.
Denna människa har ingen skam i kroppen. 50 år och tigger som en fattig rumän. Hus i Märsta, lgh i Spanien som visserligen är svärfars När den feta lata ABC sångerskan måste tigga till sig ett påslakanset får man ju undra hur det står till i huvudet. Att tigga är lyx lyx lyx för fattig Anna.
Citera
2021-04-13, 19:55
Medlem
Helt otroligt. Fyra bilder för att visa sitt paket och de där eländiga påslakanen. Vi kan nog förvänta oss ett par bilder i olika vinklar snart av den nybäddade sängen.
Citera
2021-04-13, 19:59
Medlem
Undrar om företaget vet att deras exklusiva lakan kan komma att besudlas av en våldtäktsman och en åldringsrånare?
Citera
2021-04-13, 20:08
Medlem
MrsATs avatar
Jag har tipsat BB. Vore inte mer än rätt om hon tog upp det på bloggen.
Annas ego är för stort för att hålla käft om saker hon får skickat till sig, men hoppas det kommer straffa sig att hon visar upp allt o att hon får skatta för skiten.
Citera
2021-04-13, 20:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Jag har tipsat BB. Vore inte mer än rätt om hon tog upp det på bloggen.
Annas ego är för stort för att hålla käft om saker hon får skickat till sig, men hoppas det kommer straffa sig att hon visar upp allt o att hon får skatta för skiten.
Anna hinner plocka bort sina bilder.
Citera
2021-04-13, 20:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dom finns ju redan här i tråden så hon kan radera för allt hennes blockeliblock fingrar förmår 😏
Citera
2021-04-13, 20:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har kommit på att få olika saker utan att betala. Ofattbart att företag fortfarande vill ha henne som reklampelare . Idag har hon börjat följa både estetisk behandling och Perfect day . De gör reklam för bland annat studenten. Vanessa tar snart studenten så nu skall hon tigga till det. Dessutom gör hon inte detta som samarbete men nämner och hyllar företagen för att få det gratis och betalar ingen skatt förrän hon blir anmäld av någon. Den vidriga människan har satt detta i system.

Jag noterade att hon för ett par veckor sedan började följa Dolce gustos kaffe. Jag har ju sett att hon har en vanlig ordinär kaffebryggare så jag förstod inte varför. Men hon har väl försökt att tigga till sig en sådan bryggare också. Det var förresten i samband med att hon skulle börja göra kaffedrinkar. Nu trillar poletten ner. Hon har inget liv. Allt hon gör är arrangerat för att locka till sig prylar.
Citera
2021-04-13, 20:21
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag skickade med skärmdumpar såklart
Citera
2021-04-13, 20:36
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag noterade att hon för ett par veckor sedan började följa Dolce gustos kaffe. Jag har ju sett att hon har en vanlig ordinär kaffebryggare så jag förstod inte varför. Men hon har väl försökt att tigga till sig en sådan bryggare också. Det var förresten i samband med att hon skulle börja göra kaffedrinkar. Nu trillar poletten ner. Hon har inget liv. Allt hon gör är arrangerat för att locka till sig prylar.
Men ni får väl medge! Det fungerar ju.
Undrar om det fungerar för oss vanlisar också, dvs om man har mage att skicka tiggarbrev kors och tvärs. Men det gör det kanske...
Tror inte att de räknar med någon reklam eller liknande utan enbart goodwill. Kanske man skulle göra ett tiggarbrev till white spot home eller vad de heter. Jag ska fundera på det och återkommer i så fall med resultatet.
Citera
2021-04-13, 20:41
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Undrar om det fungerar för oss vanlisar också, dvs om man har mage att skicka tiggarbrev kors och tvärs. Men det gör det kanske...
Tror inte att de räknar med någon reklam eller liknande utan enbart goodwill. Kanske man skulle göra ett tiggarbrev till white spot home eller vad de heter. Jag ska fundera på det och återkommer i så fall med resultatet.

Det tog åtta år för Anna att börja följa Da Silva. Här skrev hon då:
Carin da Silva
@Carindasilvaa
Anna Book grät 3 gånger under loppet av 23 minuter. Just saying. #bergflyttarin

Om du är en vanlig kan du ringa olika företag och tigga. Ibland får man en låda kexchoklad eller 25 liter schampo. Jag fick tipset när jag var ung fattig student. Idag skulle jag skämma ögonen ur mig. Men det går. 49 burkar Ravioli, inga problem. Men vill du sidenlakan för 12000 ska du ha en jäkla massa följare. Eller... du får låtas du har så många följare. Och att de gillar dig. Anna har ju också börjat följa polisen. Det ska bli spännande om hon hoppas få något av dem. Handklovar kanske?
Citera
2021-04-13, 20:50
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det tog åtta år för Anna att börja följa Da Silva. Här skrev hon då:
Carin da Silva
@Carindasilvaa
Anna Book grät 3 gånger under loppet av 23 minuter. Just saying. #bergflyttarin

Om du är en vanlig kan du ringa olika företag och tigga. Ibland får man en låda kexchoklad eller 25 liter schampo. Jag fick tipset när jag var ung fattig student. Idag skulle jag skämma ögonen ur mig. Men det går. 49 burkar Ravioli, inga problem. Men vill du sidenlakan för 12000 ska du ha en jäkla massa följare. Eller... du får låtas du har så många följare. Och att de gillar dig. Anna har ju också börjat följa polisen. Det ska bli spännande om hon hoppas få något av dem. Handklovar kanske?
Jag skulle bli jätteglad och väldigt RÖRD för det billigaste av dom, det för 3.000 kr. Kan kan ärligt talat inte tänka mig att lägga ut dom pengarna själv, så där är Anna och jag lika.
Citera
2021-04-13, 21:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Köp dig 50k följare och testa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in