Citat:
Ursprungligen postat av
Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/4ZqF5p4
Läs inte om du har lätt för att kräkas 🤢
Så sliskigt att man nästan skäms.
Mamma stavar hon med stort M mitt i en mening plus alla ord MED STORA BOKSTÄVER 🙄😁
Hahaha, vad ska man säga?
Det är som en kärleksförklaring i en dagbok tillhörande en tonåring..när man vet att det är en kvinna som passerat medelåldern, blir det så pinsamt.
Hela människan är så osäker.
Hon beskriver sån smärta, hon går på knäna, gör allt för alla, men får inget tillbaka.
Hon är patetisk, tjatar sig till att få medverka på event, påstår att hon har fått ställa in så mycket, pga corona.
Hennes påstående om att hon hade corona, när hela familjen fortsatte med livet som vanligt, skola, jobb osv..
allt som Anna gör gör hon för sig själv.
Vem lägger så mycket tid på att åka till frissan, nagelförlängningar, solarier, eller ens handlar så ofta under pandemin?
Hon har åkt kors och tvärs, oansvarigt så det är rent ut sagt beklagligt.
OM nu @nna var en "riktig" influencer, artist, stjärna, eller kalladetvadduvill, så borde hon föregå med gott exempel.
Låt det grå håret växa ut. Passa på att umgås med dina barn, det känns som om de är försummade. De hade nog behövt livslära långt tidigare, men nu är det som det är, ta tag i dem, snart är de utflugna, vare sig du vill eller inte.
De brott som dina barn begått, är fruktansvärda.
Alla floskler du hittar på nätet och lägger upp på instagram om hur man ska vara är rent ordbajseri.
Denna tråd har gett mig så mycket skratt, men jag inser att jag måste sluta läsa här, det är för tragiskt.
Det är inte normalt att jämnföra sig med ungdomar, tro att man är, så hipp.
Allt bebispratande, gråtande, sympatisökande och psykutbrott, är ohälsosamt.
Lägg undan telefonen.
Bor man i hus, finns alltid någonting att fixa, med huset eller trädgården.
Tragiskt, kan skriva så mycket, men nu måste jag lägga bort detta missbruk av book