2020-12-16, 19:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Osmakligt.. Om inte hela klanen själva registrerat sig där....
Jag skulle nog behöva vara allra längst ut på repet innan jag accepterade stamceller från klanen Book-Took...
Citera
2020-12-16, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag skulle nog behöva vara allra längst ut på repet innan jag accepterade stamceller från klanen Book-Took...
Det är maxålder 35 år för att registrera sig. Sen ligger man kvar tills man är 50 om jag minns rätt.
Och max 40 i BMI..
Så det är väl bara snoppviftaren och lilltösen som KAN registrera sig.
Citera
2020-12-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Osmakligt.. Om inte hela klanen själva registrerat sig där....

Man måste vara under 35, jag försökte registrera mig en gång med det blev nobben för en gammal kärring! Så Anna är inte målgrupp för annonsen.
Citera
2020-12-16, 20:26
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Man måste vara under 35, jag försökte registrera mig en gång med det blev nobben för en gammal kärring! Så Anna är inte målgrupp för annonsen.

Annas inlägg är helt värdelöst, det är knappast någon under 35 som följer henne i sociala medier.

Anna!
Det blev fel som vanligt!
Citera
2020-12-16, 20:40
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Majoriteten i Spanien är katoliker, så att Annas farföräldrar och den bedragna hustrun skulle vara glada över att hennes pappa vänstra finns nog inte på korten. Den katolska kyrkan erkänner väl inte ens skilsmässor? Så om Annas styvmamma försökte leka förstående hustru så berodde det nog på att hon inte hade så mycket val.
Katolicismen i Spanien är ungefär som vår protestantkristendom. De flesta går inte i kyrkan, de flesta är inte troende. Katolicism är inte ens statsreligion i Spanien längre.
Citera
2020-12-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Att Tunnan skall börja jobba som lönearbetare kan ni fetglömma. Den typ av jobb hon skulle kunna få är under hennes värdighet dom som har sådana jobb ser Ers Hemskhet ner på och behandlar som skit har sett det själv. Dessutom skulle hon inte orka Tunnans uthållighet är lika med noll. Bloggen hon skulle skriva om sitt innehållsrika fartfyllda liv kom inte ens igång innan den självdog. Skulle Halmpyntet dra in sin drottnings apanage återstår inget annat än försörjningsstöd eller sjukbidrag finns ingen potential för självförsörjning.
Anna Book kommer ALDRIG att jobba i sitt resterande liv. Kärringen är en lat gnällande människa. Jobbade hon inte på ICA ngn timme för något år sedan? Vem vill anställa en kleptoman? Möjligtvis en betong industri där inget kan hamna i handväskan.
Citera
2020-12-16, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Nytt på story, nytt drama på G?

https://postimg.cc/4HkZ7wW5
Meningen låter fel, "bra Sverige" är fel att säga i denna mening
Citera
2020-12-16, 21:17
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Katolicismen i Spanien är ungefär som vår protestantkristendom. De flesta går inte i kyrkan, de flesta är inte troende. Katolicism är inte ens statsreligion i Spanien längre.

Anna föddes för 50 år sedan.
Citera
2020-12-16, 21:54
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna föddes för 50 år sedan.
Det säger du inte?
Katolicismen i Spanien har aldrig varit som den i Italien och Annas far lämnade ju tom sin familj ett år för Annas mamma.
Om han hade velat hade han med all säkerhet kunnat göra det.
Men Annas mamma var ett semester One night stand.

Folk här verkar ha en himla konstig bild av Spanien som inte stämmer.
Sen är ju för all del inte alla spanjorer katoliker.
Citera
2020-12-16, 22:26
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Meningen låter fel, "bra Sverige" är fel att säga i denna mening
Bara ännu ett meningslöst inlägg. Tänk efter och det betyder... ingenting. "Det spelar ingen roll hur bra du än är, du är ändå alltid ond i någon annans värld." Carpe fucking diem. Anna lägger ofta upp såna där goda råd som man får i typ lyckokakor. Gå en mil i mina skor, Karma is a bitch. Jag tror hon helt enkelt lever efter dem. Men det blir såpbubblor som spricker efter fem minuter. Hon har lagt upp mängder med liknande kommentarer tidigare där det framgår att det spelar ingen roll vad hon säger eller gör, för hatarna hittar ändå alltid något att klaga på. Det har hon absolut en poäng i. Det är precis därför majoriteten av landets befolkning valt att inte bli offentliga personer. Och en majoritet av de som valt att bli kändisar bryr sig inte om ifall någon kallar dem fula, smala eller tjocka. De har förstått att man inte kan bli älskad av alla. Men de har även förstått att de blir älskade av fler om de bara låter de andra passera. Sedan lever de kanske ett meningsfullt och intressant liv också, där man bara lägger ut väl valda alster i sina medier? Vad vet jag?
Citera
2020-12-16, 22:29
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Det säger du inte?
Katolicismen i Spanien har aldrig varit som den i Italien och Annas far lämnade ju tom sin familj ett år för Annas mamma.
Om han hade velat hade han med all säkerhet kunnat göra det.
Men Annas mamma var ett semester One night stand.

Folk här verkar ha en himla konstig bild av Spanien som inte stämmer.
Sen är ju för all del inte alla spanjorer katoliker.

Nej, så är det inte.

Som alla näbbgäddor tror du att just din uppfattning är den rätta, men så är det inte.
Citera
2020-12-16, 22:47
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Bara ännu ett meningslöst inlägg. Tänk efter och det betyder... ingenting. "Det spelar ingen roll hur bra du än är, du är ändå alltid ond i någon annans värld." Carpe fucking diem. Anna lägger ofta upp såna där goda råd som man får i typ lyckokakor. Gå en mil i mina skor, Karma is a bitch. Jag tror hon helt enkelt lever efter dem. Men det blir såpbubblor som spricker efter fem minuter. Hon har lagt upp mängder med liknande kommentarer tidigare där det framgår att det spelar ingen roll vad hon säger eller gör, för hatarna hittar ändå alltid något att klaga på. Det har hon absolut en poäng i. Det är precis därför majoriteten av landets befolkning valt att inte bli offentliga personer. Och en majoritet av de som valt att bli kändisar bryr sig inte om ifall någon kallar dem fula, smala eller tjocka. De har förstått att man inte kan bli älskad av alla. Men de har även förstått att de blir älskade av fler om de bara låter de andra passera. Sedan lever de kanske ett meningsfullt och intressant liv också, där man bara lägger ut väl valda alster i sina medier? Vad vet jag?

Bra analys där, tror du slog huvudet på spiken.
Men Anna va en tonåring som blev kändis , det har satt sina spår!
Övertron på sig själv sätter käppar i hjulet för henne.
Måste vara jobbigt att vara känd som solstolle från ett glömt -80 tal?

Och med åldern förändras saker å ting, den pigga ungdomliga ”ABC”-rösten har fått en törn av raspighet.

Så nu griper hon halmstrån via sociala medier.

Hur som haver så berikar hon ju ändå våra behov av skadeglädje, pga hennes ständiga jakt på bekräftelse.

Anna! Lämna alla dina digitala plattformar och lev ditt liv med din familj istället för att här på internet fläka ut ditt och din familjs liv.
Det skadar dig mer än vad du får ut av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in