Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Bara ännu ett meningslöst inlägg. Tänk efter och det betyder... ingenting. "Det spelar ingen roll hur bra du än är, du är ändå alltid ond i någon annans värld." Carpe fucking diem. Anna lägger ofta upp såna där goda råd som man får i typ lyckokakor. Gå en mil i mina skor, Karma is a bitch. Jag tror hon helt enkelt lever efter dem. Men det blir såpbubblor som spricker efter fem minuter. Hon har lagt upp mängder med liknande kommentarer tidigare där det framgår att det spelar ingen roll vad hon säger eller gör, för hatarna hittar ändå alltid något att klaga på. Det har hon absolut en poäng i. Det är precis därför majoriteten av landets befolkning valt att inte bli offentliga personer. Och en majoritet av de som valt att bli kändisar bryr sig inte om ifall någon kallar dem fula, smala eller tjocka. De har förstått att man inte kan bli älskad av alla. Men de har även förstått att de blir älskade av fler om de bara låter de andra passera. Sedan lever de kanske ett meningsfullt och intressant liv också, där man bara lägger ut väl valda alster i sina medier? Vad vet jag?
Bra analys där, tror du slog huvudet på spiken.
Men Anna va en tonåring som blev kändis , det har satt sina spår!
Övertron på sig själv sätter käppar i hjulet för henne.
Måste vara jobbigt att vara känd som solstolle från ett glömt -80 tal?
Och med åldern förändras saker å ting, den pigga ungdomliga ”ABC”-rösten har fått en törn av raspighet.
Så nu griper hon halmstrån via sociala medier.
Hur som haver så berikar hon ju ändå våra behov av skadeglädje, pga hennes ständiga jakt på bekräftelse.
Anna! Lämna alla dina digitala plattformar och lev ditt liv med din familj istället för att här på internet fläka ut ditt och din familjs liv.
Det skadar dig mer än vad du får ut av det.