2021-03-26, 02:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna får ta över bådas roll, hon tar plats för två.

Medan Lena Ph dansar i neon, på sin egna krogshower och i Mello 2021, så får Anna nöja sig med att städdansa bakom en stol i köket till Partykungens barndiscolampas sken.

Väntar fortfarande på Annas porslinsserie som PW redan haft såklart, Annas kokbok, som PW redan överträffat Anna med 3 st böcker.. Anna hade ju så mycket att ge efter BL, hon hade så mycket grejer hon skulle göra.. Ingick städning i dessa framtidsplaner som ett karriärssteg?
Om inte annars får väl Anna bli en städtant på någon skola.Städa kan hon och tant är hon. Barnen skulle älska henne.
(Tror jag) 🧹🗑️

Hon kan ju alltid skriva "Den stora körkortsbooken" om hur hon lärde sin yngsta dotter att köra genom att filma från baksätet.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-03-26, 08:20
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Om man bor i ett hus med två våningar så är det nog inget konstigt med 5 och en halv timme. Aldrig att jag hade orkat det varje vecka dock. Hoppas hennes nedstämda läge lättar snart, att hon blir lite gladare och städar lite mindre, till våren, typ snart, väntar hela trädgården på att Anna tar sig an den!

Enda gången jag städat maniskt på det där sättet var när jag hade tagit hostmedicin med Efedrin. Jävlar vad bra det gick. Behöll lite hostmedicin för att kunna göra om det sen, men då uteblev effekten. Hon har väl tagit något uppåtverkande.
Citera
2021-03-26, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Om man bor i ett hus med två våningar så är det nog inget konstigt med 5 och en halv timme. Aldrig att jag hade orkat det varje vecka dock. Hoppas hennes nedstämda läge lättar snart, att hon blir lite gladare och städar lite mindre, till våren, typ snart, väntar hela trädgården på att Anna tar sig an den!

Men hon har ju OCD tvångsbeteende så det bara skriker om det, städningen, borsta och dra i håret, repetera visa ord x3 osv.
Citera
2021-03-26, 12:09
Medlem
nytt på story...anna ska plantera

https://postimg.cc/gallery/LLrdnKv
Citera
2021-03-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Klarar inte Anna själv att plantera blommor i en kruka? Varje dag gör hon reklam för olika företag för att få gratis eller billigare. Det är smygreklam hon håller på med så de skall få kunder. USCH
Citera
2021-03-26, 12:37
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Nu är det ju inte Anna som ska plantera. Utan världens mest uuuuuuunderbara Caroline. Äh, jag fattar ingenting. Hon är dessutom helt underbar på fler sätt än bara blommor. Har Anna legat med henne? Hon verkar helt förälskad.

Hon har en kruka som hon ska måla svart (smaklöst naturligtvis). Då ringer hon in en brud som ska köra 10 mil från Hässelby och tillbaka för att leverera en påse jord och några lökar. Anna hade kunnat köpa samma sak på Ica för en hundring. Nu väntar vi bara på att geniet ska måla krukan med Vanessas tuschpennor eller Antonios modellfärg.

Om hon nu gillar blommor kanske hon skulle anlägga en liten rabatt? Kanske odla lite rosor i trädgården? Eller en Hyacinth???
Citera
2021-03-26, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu är det ju inte Anna som ska plantera. Utan världens mest uuuuuuunderbara Caroline. Äh, jag fattar ingenting. Hon är dessutom helt underbar på fler sätt än bara blommor. Har Anna legat med henne? Hon verkar helt förälskad.

Hon har en kruka som hon ska måla svart (smaklöst naturligtvis). Då ringer hon in en brud som ska köra 10 mil från Hässelby och tillbaka för att leverera en påse jord och några lökar. Anna hade kunnat köpa samma sak på Ica för en hundring. Nu väntar vi bara på att geniet ska måla krukan med Vanessas tuschpennor eller Antonios modellfärg.

Om hon nu gillar blommor kanske hon skulle anlägga en liten rabatt? Kanske odla lite rosor i trädgården? Eller en Hyacinth???

Man kan ju hoppas att hon använder Vanessas tuschpennor till krukan!! Då kanske dom tar slut så att ögonbrynen slipper!!!
Citera
2021-03-26, 12:56
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Man kan ju hoppas att hon använder Vanessas tuschpennor till krukan!! Då kanske dom tar slut så att ögonbrynen slipper!!!
Ha ha, eller så går hon ut i förrådet och hämtar en sprayburk och inser försent att hon sprutlackerat halva trätrallen.
Citera
2021-03-26, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ha ha, eller så går hon ut i förrådet och hämtar en sprayburk och inser försent att hon sprutlackerat halva trätrallen.

Ok, skönt att du tänker så!! Vore inte helt otippat att hon i brist på tuschpennor kör med sprayburk till ögonbrynen istället!!
Citera
2021-03-26, 13:05
Medlem
Planerade inte Anna en häck hemma hos My?
Citera
2021-03-26, 13:24
Medlem
cece123s avatar
*Obs gamla nyheter*Satt och lyssnade på gamla poddar och inser att Anna är vidrigare än jag troodde.. Och ljuger rätt så friskt.
Det handlar alltså inte bara om hur hon äter...

I podden med Adam A mfl ljuger hon rätt upp och ned att hon inte är en dålig förlorare och att hon gick hem efter förlusten av Lets dance pga att Bert Karlsson spred ryktet om hennes abort.https://www.ilikeradio.se/podcasts/morronensgast/10644/ Lyssna from 3:04, där även Adam uppmärksammat en grej..
Obs rubriken är rätt passande..

Dessförinnan har hon ju sagt att aborten var en grej bara mellan henne och hennes man, för dem inom familjen.
Sen berättar hon att hon sagt det till Bert och några till.(Som inte tillhör familjen)
Bert svek henne buhuuu och spred det vidare.
Att Anna skulle ha varit medveten om en graviditet, rört sig mycket, gjort abort och på det dansat svårt överviktig...
Får mig att undra om någon abort verkligen skett..
För Anna är ju rädd för mycket, både Anna och likaså Bert var ju sugna på en första sida OM en förlust skulle inträffa..

Tittar jag på artikeln från förlustkvällen så anklagade Anna folk för allt möjligt och det var sura miner, så dessvärre tror jag att Annas abort var en lögn. Allt för att dölja besvikelsen över förlusten och att hon är en skitdålig förlorare.

Lyssnar jag på den andra podden efter BLvip så ger Anna ett intryck att vara skitsnackande, besserwisser som trampar nedåt.
Inte riktigt den bild hon vill ge av sig själv direkt. https://www.ilikeradio.se/podcasts/multimammorna/12869/
Måste säga att Bobby i en egen pod ger ett betydligt bättre intryck, han är en "spotta i nävarna kille" som går vidare.. Anna är hans raka motsats.

Annas skit håller sig alltid färskt, samma skit kommer ut ompaketerad.
Citera
2021-03-26, 13:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Planerade inte Anna en häck hemma hos My?

Nä, Anna tog kort på Mys pojkvän som planterade Mys häckar.
Anna är ju totalt borta när det kommer till att pyssla om trädgårdar, på det blir hon anfådd bara av tanken på att göra något därute.
Anna gör max en grej, en kort stund inför kameran, dokumenterar och filmar noggrant, för att sedan låta någon annan ta över. För att sedan jobba hårt med att tugga på sin tredje macka och sina IGinlägg sittandes i trädgårdsstolen.
Senast redigerad av cece123 2021-03-26 kl. 14:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in