2021-03-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjeppkineseN
Tror ni Anna sitter här inne och skriver skvaller om sig själv?
Inte hittills men nu gav du henne en idé.
Citera
2021-03-11, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Inte hittills men nu gav du henne en idé.

Spännande!
Citera
2021-03-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Robban är väl ordningsvakt? OV och väktare är egentligen två helt skilda yrken. Väktare är typ vaktmästare och OV typ låtsaspolis med vissa polisiära befogenheter och förstås bättre lön. Ofta mycket bättre lön än "riktiga" poliser också faktiskt.
Men Anna Book Stolledano, vi vet ju att du lusläser här. Det händer inte så mycket roligt nu, bara en massa psyksjukt beteende med låtsaskompisarna. Kan du inte tjippa förbi lekstugan och filma nästa gång du powerwalkar, snälla! Många som är nyfikna på det bygget.
Finns det tak på skjulet eller har snö och is vräkt in obehindrat på all lyxlyxlyx? Värme? Eller har polackernas vvs-installationer frusit och kommer det snart att tina och gå sönder en jävla massa dyra installationer och spola vatten över halva Märsta?
Varför så tyst och hemlighetsfull om detta skjul som var ett av norra Europas mest fotade och filmade för bara några månader sedan? Inte kul längre? Känns inte fint med ett skjul?
Upplys oss fattiga IKEA-besökare som inte är vana med herrgårdsliv och inte fattar något.

Citat:
Ursprungligen postat av KjeppkineseN
Tror ni Anna sitter här inne och skriver skvaller om sig själv?

Vi vet ju att hon läser här... mmm kanske att hon har ett konto också 😉
Citera
2021-03-11, 16:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Vi vet ju att hon läser här... mmm kanske att hon har ett konto också 😉
Chansen att hon har det är osannolikt stor.
Citera
2021-03-11, 16:52
Medlem
Åhhhh tänk en Anna med diabetes!! 🤣

Ser framför mig hur hon kommer slåss med näbbar o klor för att bli Sveriges Diabetesdrottning nr1 o avsätta Molly!!
Hur hon kommer jaga Peter Jihde o kräva en ny dokumentär om hur det är att leva med diabetes, Diabetes med Anna!!
O självklart en årlig Diabetesgala med Anna som både uppvärmning o huvudnummer!!

Gode Gud låt oss slippa detta!!
Citera
2021-03-11, 16:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja säg det, nån ny sjukdom, 5g, diabetes eller något annat lämpligt.

Vet inte om jag ska tycka synd om henne eller inte då hon lever i sån ständig förnekelse och påstå sig knappt äta nånting. Men hon är inte ensam gravt överviktig som i sällskap med andra äter normalt, nästan små portioner och som säger sig endast äta 7 bitar sushi. När och hur lyckas de få isig resten av alla kalorier för att kunna bibehålla vikten, deras kaloribehov måste ju vara aningens högre än för en normalviktig.

Anna kör nog med grädde på allt hon äter i smyg eller i ensamhet, räkor med grädde, torsk med grädde, chips med grädde, ost med grädde, avacado med grädde, Annas fingrar med grädde.. you name it.
Så fort folk tittar bort tar hon fram gräddsprayflaskan och sprayar på.
NAM NAM NOM NOM ➡️👅
Citera
2021-03-11, 17:06
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna kör nog med grädde på allt hon äter i smyg eller i ensamhet, räkor med grädde, torsk med grädde, chips med grädde, ost med grädde, avacado med grädde, Annas fingrar med grädde.. you name it.
NAM NAM NOM NOM ➡️👅
Anna är väldigt glad i mat, vilket tydligt framgår av hennes kroppsform.
Att äta har blivit en livsstil hos henne.
Att äta är ett nödvändigt ont hos de flesta men inte hos Anna, som lustfyllt trycker i sig en tub majonäs direkt ur tuben som en sorts mellanmål mellan mellanmålen...
Det är väl snart dags för en ny magoperation och därefter en ny operation för att bli av med gäddhänget på armar och rygg.
Senast redigerad av Rimbert 2021-03-11 kl. 17:32.
Citera
2021-03-11, 17:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
NAM NAM NOM NOM ➡️👅

Måste vara nånting sånt. Jag äter ju gärna och mycket dessutom men jag hymlar inte med det, utan står att jag allt för ofta trycker i mig lite för mycket. Nu är jag dock inte överviktig ala booken men även när jag lite överviktig så stod jag ju helt enkelt för att det var för att jag åt för mycket skräp.
Citera
2021-03-11, 17:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
NAM NAM NOM NOM ➡️👅
Det halkar ner lättare med lite grädde som smörjmedel.

Det där hon satt och smög med i liven (och slickade från fingret), nåt vitt hon åt med sked, jag trodde först att det var glass eller grädde men hon tuggade ju så länge.
Vad var det?
Citera
2021-03-11, 17:26
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
NAM NAM NOM NOM ➡️👅

Gissar på att det var Anna som hade norpat all grädde https://postimg.cc/TyLL2ysq 🧁
Citera
2021-03-11, 17:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Gissar på att det var Anna som hade norpat all grädde https://postimg.cc/TyLL2ysq 🧁

Är det Felicia på bilden?
Citera
2021-03-11, 18:06
Citat:
Är det Felicia på bilden?
Ja🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto