2021-03-04, 17:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hon har bergis läst i den här tråden och sett att hon kallas Hyacint Bucket med jämna mellanrum och tyckte frågan var ledande.
I Annas egen fantasivärld är hon ju som klippt och skuren för att spela Lara Croft med sin otroliga kondition, vighet och smärthet.
Fast då får de ju döpa om "Tomb raider" till "Fridge raider"...

MVH/Gnomegirl.

Ha ha! Ja en svensk version skulle hon passa perfekt i. Faktum är att man till och med kan göra en dokumentär... med det kanske inte går att visa.

apropå upprepningar:
Tourettes syndrom (TS) är ett neuropsykiatriskt funktionshinder som involverar upprepande ofrivilliga rörelser samt minst ett läte; dessa kallas tics. Vokala tics kan också vara hela ord eller meningar.

Jag har sett det flera gånger hos henne. Då har jag bara sett bråkdelar av hennes live shows. Ett typiskt exempel: "Det är väldigt lätt att spara pengar. Det är det. Väldigt lätt. Så... jag säger att det är lätt att spara pengar." Dessa tics körde hon på varenda fråga. Tourette behöver ju inte innebära att man säger fula ord, men Anna gränsar dit också. Hon upprepade till exempel "mother fucker" tre gånger också. Och hon är ju inte direkt känd för att vara diskret i sina sätt att uttrycka sig. Men vi låter henne vila i det.
Citera
2021-03-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hon har bergis läst i den här tråden och sett att hon kallas Hyacint Bucket med jämna mellanrum och tyckte frågan var ledande.
I Annas egen fantasivärld är hon ju som klippt och skuren för att spela Lara Croft med sin otroliga kondition, vighet och smärthet.
Fast då får de ju döpa om "Tomb raider" till "Fridge raider"...

MVH/Gnomegirl.

Om du läser här Anna behöver du inte oroa dig för att folk går omkring och funderar på vilken roll i någon tv-serie du skulle vilja spela. Tror inte särskilt många bryr sig.

Ett bättre svar istället för att bli kränkt hade var ”det har jag aldrig funderat på så har ingen aning”
Citera
2021-03-04, 17:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ha ha! Ja en svensk version skulle hon passa perfekt i. Faktum är att man till och med kan göra en dokumentär... med det kanske inte går att visa.

apropå upprepningar:
Tourettes syndrom (TS) är ett neuropsykiatriskt funktionshinder som involverar upprepande ofrivilliga rörelser samt minst ett läte; dessa kallas tics. Vokala tics kan också vara hela ord eller meningar.

Jag har sett det flera gånger hos henne. Då har jag bara sett bråkdelar av hennes live shows. Ett typiskt exempel: "Det är väldigt lätt att spara pengar. Det är det. Väldigt lätt. Så... jag säger att det är lätt att spara pengar." Dessa tics körde hon på varenda fråga. Tourette behöver ju inte innebära att man säger fula ord, men Anna gränsar dit också. Hon upprepade till exempel "mother fucker" tre gånger också. Och hon är ju inte direkt känd för att vara diskret i sina sätt att uttrycka sig. Men vi låter henne vila i det.

Nja, Anna har ju inte direkt världens största ordförråd.
Jag gissar på upprepningarna sker för att Anna ska ha något att säga. För att fylla ut.
Annars finns ju palilalia som är en språkstörning vilket man upprepar ord och delar av meningar, man kan finna sådant hos dem inom autismspektrat.tex
Citera
2021-03-04, 18:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nja, Anna har ju inte direkt världens största ordförråd.
Jag gissar på upprepningarna sker för att Anna ska ha något att säga. För att fylla ut.
Annars finns ju palilalia som är en språkstörning vilket man upprepar ord och delar av meningar, man kan finna sådant hos dem inom autismspektrat.tex
Palilalia är ju Tourettes! Fast det kanske är ett mer vetenskapligt begrepp?

Har man dåligt ordförråd brukar såna personer fylla ut med svordomar eller stödord. Ibland kan man göra en upprepning, då mer eller mindre medvetet. Att upprepa samma sak tre gånger närmar sig ett mantra och då högst ofrilvilligt. Lyssna på henne så kommer du höra skillnaden när du upptäcker det. Annas upprepningar är tvångsmässiga. Extremt jobbiga att lyssna på.
Citera
2021-03-04, 18:30
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/XJvfRCx

Hon fick frågan om alla hennes barn lagar mat.
Felicia är den som lagar det mesta av maten men efter det är det Anna själv.
Vanessa har lillasysterkomplex och tror sig inte laga lika bra mat som som syrran.
Tror inte att Vanessa behöver vara avundsjuk på något storasyster gör.
Antonio var självisk och lagade enbart mat till sig själv.
Lukas nämndes inte vilket hon ju brukar göra.
Hon pratade om att det var ett program hon inte tyckte var bra men hon vägrade säga vilket det var.
"Då blir det ett jävla rabalder "
"Jag säger inte vilket program det är"
"Jag tänker inte säga det"
Ok 🙄
Sitter och pratar in i sin telefon medan Felicia lagar mat.
"Ge mig en sked hjärtat "
Sedan åt hon och njöt i fulla drag.
Det bästa var väl ändå när hon pratade om sitt adamsäpple.
Även om man inte gått ur grundskolan så borde man ha koll på att kvinnor inte har adamsäpple 😁
Citera
2021-03-04, 18:48
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/fzChn2x

Och så ville mamma Anna visa sin dotter för alla.
Citera
2021-03-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Det syns att Tunnan funderar på hur Vanessa kunde få en sån fin kropp, när hon själv och andra dottern är två elefanter 😅
Citera
2021-03-04, 19:07
Medlem
Anna förnekar sig inte. Ljuger och glufsar i sig. Vanessa äter en salt pinne åt gången. Mamacita glufsar i sig 2, 3 stycken åt gången Vart tog den lilla matsäcken vägen?? Återigen berättar hon att hon läser på FB ” Anmälan till soc för Vanessa”. Vad är det för fel på gaphalsen Felicia som ska fylla 30 år. Bor hemma. Inget arbete har. Vicket jävla liv
Citera
2021-03-04, 19:28
Medlem
Citat:

Byxorna är ju genomskinliga!! O tydligt inga trosor under!! Man ser ju allt?! 😳
Men det är väl ingen risk att mamman tar bort bilderna igen.... stackars barn....
Citera
2021-03-04, 19:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Palilalia är ju Tourettes! Fast det kanske är ett mer vetenskapligt begrepp?

Har man dåligt ordförråd brukar såna personer fylla ut med svordomar eller stödord. Ibland kan man göra en upprepning, då mer eller mindre medvetet. Att upprepa samma sak tre gånger närmar sig ett mantra och då högst ofrilvilligt. Lyssna på henne så kommer du höra skillnaden när du upptäcker det. Annas upprepningar är tvångsmässiga. Extremt jobbiga att lyssna på.

Anna verkar vara en tvångsmässig person i det stora hela. Har aldrig sett en hel live med henne, känns för mastigt.
Citera
2021-03-04, 19:34
Medlem
Citat:

Vad är syftet med att lägga upp i flera, princip likadan bilder på Vanessa? Ska Anna sälja träningskläder?
Citera
2021-03-04, 19:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Anna förnekar sig inte. Ljuger och glufsar i sig. Vanessa äter en salt pinne åt gången. Mamacita glufsar i sig 2, 3 stycken åt gången Vart tog den lilla matsäcken vägen?? Återigen berättar hon att hon läser på FB ” Anmälan till soc för Vanessa”. Vad är det för fel på gaphalsen Felicia som ska fylla 30 år. Bor hemma. Inget arbete har. Vicket jävla liv
Felicia går i mammas fotspår. Båda har inte haft ett vanligt jobb i hela sitt liv och ser inte ut att skaffa ett heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in