2021-02-07, 15:42
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hörru, nu har du varit lite slarvig.
Anna skrev för tre timmar sen att bästa killarna
vann på IG.
https://pasteboard.co/JNg9eVq.jpg
Naturligtvis taggade hon försäkerhets skull, så att de ska få veta att en så stor stjärna och Melloveteran faktiskt har tid att tänka på dem.
Arvingarna har ju bara vunnit en gång och Danny kommit tvåa, men Anna är ju den största stjärnan..
Ah sorry! Slutade lösa efter ”min matlive”. Hon hade väl inte tid att ge ”killarna” (narrativet) mer utrymme än så. Hon ringer dem säkert idag och frågar om de kan köra en duett på Ullared i sommar.
Citera
2021-02-07, 16:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ah sorry! Slutade lösa efter ”min matlive”. Hon hade väl inte tid att ge ”killarna” (narrativet) mer utrymme än så. Hon ringer dem säkert idag och frågar om de kan köra en duett på Ullared i sommar.

Man kan ju gott säga att de var inbakade i alla me, me me och all reklam Anna ger sig själv.
Nåväl, om Anna inte hade sin nya karriär som mästerkock, skulle hon kanske sitta och sura och skriva typ.. "Jaha och Lena Ph hade i allafall fint läppstift" eller dylikt i bittert passivt vredesmod.
Anna skrev ju
Citat:
"jaha då var det igång igen, men Ola var fin iallafall".
När så mycket bättre återigen kördes i tv.. för några år sedan,
Utan Anna.. Återigen.
Citera
2021-02-07, 16:20
Medlem
Anna är sig lik, kör med 2 olika hashtags.

#cooktoghetermedannabook

#cooktogethermedannabook

men det är väl för att hålla isär alla bilder eller ....
Citera
2021-02-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi_max
Jag satt och surfade på Aftonbladet när jag fann denna artikeln http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...785550,00.html. Står att Anna Book gått ner 10 kilo och väger nu 78kg. Skulle den människan bara ha vägt 88 och nu 78? Hon är ju stor som ett bibliotek. Vågar hon inte säga sin vikt? Är hon rädd för fler "mobbare" i så fall?
Anna vägde som mest 158 kg
Citera
2021-02-07, 16:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Anna är sig lik, kör med 2 olika hashtags.

#cooktoghetermedannabook

#cooktogethermedannabook

men det är väl för att hålla isär alla bilder eller ....
Eller för att visa att hon inte bara suger Jobejjto utan också suger på engelska
Citera
2021-02-07, 17:12
Medlem
Har plöjt tillbaka lite i tråden, ca två år innan jag fastnade i ers Hemskhets ökändhet-dvs cirka till tiden då hon löste ut kakelplattorna på Brottbymacken. Hade inte riktigt insett fullt hur illa det faktiskt varit under åren (då jag inte följt henne helt enkelt) med hot och trakasserier mot sonens offer, de verkliga omständigheterna runt flytten, hur mycket hon ljugit om både rena skitsaker och allvarligare grejer osv...hade mest sett henne som en lite tragisk figur som försökte klänga sig fast vid berömmelse och som grät over mamma i TV. Fortsätter att läsa av samma skäl man ser på en skräckfilm. Undra på att sonen blivit som han är med den gränslösa mamman, toffelpappan och bristande konsekvenstänkande.

Apropå kapitlet BLVIP (som hon verkar vilja klänga fast vid i 35 år till) så lyssnade jag på två avsnitt av Myzans och Åzas podd "MultiMammorna" från 2017 där ers Hemskhet medverkade i två timslånga avsnitt och malde på om BLVIP. Herregud...en tillfällighet att dessa två är bland de få som stått ut hittills?
Senast redigerad av Omniman 2021-02-07 kl. 17:45.
Citera
2021-02-07, 17:27
Medlem
Är det några av barnen som ärvt mammas personlighetsstörning?
Citera
2021-02-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Är det några av barnen som ärvt mammas personlighetsstörning?
Sonen verkar ju ha ärvt mammans histrioni och narcissistiska drag iallafall. Han gillar ju att att blotta sig , snacka om storleken på sin snopp, flasha vapen, empatilöshet, ohämmad egoism mm. Ser man bilder på honom från barndomen ser blicken redan då tom och känslolös ut. Låter hemskt, men reagerade faktiskt på det.
Senast redigerad av Omniman 2021-02-07 kl. 18:02.
Citera
2021-02-07, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Sonen verkar ju ha ärvt mammans histrioni och narcissistiska drag iallafall. Han gillar ju att att blotta sig , snacka om storleken på sin snopp, flasha vapen, empatilöshet, ohämmad egoism mm. Ser man bilder på honom från barndomen ser blicken redan då tom och känslolös ut. Låter hemskt, men reagerade faktiskt på det.
Jag vet precis vilken blick du talar om, har tyvvär haft att göra med narcissister, tycker det är bra att man ser i ögonen vad dom är gjorda av, så man lättare kan undvika dessa empatistörda personer, tom och stirrig blick som inte överens stämmer med känslorna dom försöker härma.

Det har nog inte varit lätt att växa upp med den där morsan.

Han är ju dessutom en dömd pedofil, det är ingenting en normal människa råkar ut för.
Citera
2021-02-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vad baserar du det på?

Gå in på exempelvis @paow konto så kommer du se att var och varannan följare har konstiga namn med sifferkomination. Kolla deras konton, 0 inlägg men följer typ 8000 .... Anna har bara massa ointresserade, antagligen inaktuella, följare. De jag känner som följer henne vill inte trycka på gilla, de skäms lite eftersom vi kollar Anna för hon är så jävla tragisk.
Sen tvivlar jag inte en sekund att hon har ett flertal egna konton där hon smickrar dig själv.
Citera
2021-02-07, 18:25
Medlem
TPLs avatar
Mest sorgligt att se maratonliven, drygt 3 timmar. Anna sitter vid köksbordet hela tiden. Hon hämtade en pappersnäsduk en gång men i övrigt fick pigorna och drängen fixa saker.

Verkade ha bordet fullt av smink, locktänger, hårborsten, kaffe, frukostsmörgåsen och ett glas vatten. Visade upp solpuder, rouge och allt man måste ha.
Vissa förpackningar ("jättedryga") var uppemot 10 år. Vissa kom från Kicks... Ramlat ner i nån väska? Finns det inte bäst före datum på smink? Hon sa att hon inte kan köpa nåt nytt just nu. Antar att frisörbesöken är gratis.
Hon snorade under hela liven, strök ofta med fingret under näsan och visade flera gånger hur man duttar på puder med olika borstar som hon strök under näsan. 🤮

Anna klagade hela tiden över hur långsamt det är hela dagarna. Yngsta dottern studerar på distans, jobbar extra, håller på att ta körkort - under liven berättar Anna att V diskar, dammsuger och bäddar rent.
Låt flickstackarn vila! Morsan sitter på sin stoppade stol och lajvar på dagarna, väntar på att Roberto ska komma hem. Efter 3 timmar live funderar Anna på att gå över till grannen och fika.

Hur kan det bli långsamt i ett stort hus med stor tomt? Om hon suttit ensam och isolerad i en enrummare med kokskåp 6 trappor upp och utan hiss hade jag kunnat tycka lite synd om henne. 😡

Hon kan gå promenader, skotta snö, läsa och mycket annat. Bädda rent kanske... Hon använder ibland färgspray för att dölja den grå utväxten i hårbotten - "men den färgar av sig på sängkläderna".
Där fick vi förklaringen till allt renbäddande. Kanske nattmössa kan funka? Fast då blir väl lockarna förstörda.

Med tanke på antal arbetslösa idag är det imponerande att det, enligt Anna, är 3 i hushållet som jobbar. Imponerande CV:n?
Citera
2021-02-07, 18:30
Medlem
TPLs avatar
Roligaste kommentaren i maratonliven kommer 6 minuter innan slutet. 🤣
Citat:
Har du blekt tänderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto