2021-03-14, 20:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Efter att ha följt anna lite med hjälp av denna tråd har jag insett att Anna solar en del solarium och det har fått mig att fundera på följande. Hur många där ute solar solairum egentligen nuföriden? Varenda stad i sverige har ett och annat drop in solarium men med tanke på alla risker med solarium så bör det inte vara allt för många som solar längre. Hur kan alla dessa solarium gå runt? Hyran för lokal kostar, solarium kostar och någon måste väl gå dit då och då för att städa och hålla efter.

Solarierna har fått en revival tack vare att WT folket som växte upp med solarierna, fick barn....
Som de introducerar denna solgrill inför.
Dessa WTmänniskor kan knappt ta till sig det de läser, har taskig allmänbildning och började ofta jobba efter avhopp från högstadiet.
De tror inte på att äta hälsosam mat och lyssna på hälsoråd från socialstyrelsen, läkare och annat folk.
Deras favvisprogram som de ser med sina barn är Paradise hotel, där brungräddade kroppar springer omkring med så lite kläder som möjligt, vilket inspirerar otroligt mycket till hudcancer för vissa.
Anna är en av dem, brun utan sol känns som fusk. Nä äkta vara ska det vara.. Som en äktfejkad tan i en solgrill.
Citera
2021-03-14, 20:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nej, hon gör det för sina fans härinne. Utan hennes bilder ingen tråd...
Varför förnedra sig som hon gör? Hon tjänar inget på den här tråden. På IG möjligen men det är ju lika förnedrande som att sitta med en mugg utanför Lidl.
Hur många 50-åringar håller på som hon gör?
Anna är hela Sveriges driftkucku. 🤡
Citera
2021-03-14, 20:27
Medlem
Musslis avatar
Vilken snäll bild hon har lagt ut på My, hon ser surare ut än en citron...
Nu har Anna duschat IGEN, räcket det inte med en gång om dagen?
Citera
2021-03-14, 20:35
Medlem
Anna!! Läs på lite!

https://www.cancerfonden.se/minska-risken/solen

men vem vet? hon kanske ViLL ha hudcancer så hon får böla ut i media om mera sjukdom?
Citera
2021-03-14, 20:35
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Efter att ha följt anna lite med hjälp av denna tråd har jag insett att Anna solar en del solarium och det har fått mig att fundera på följande. Hur många där ute solar solairum egentligen nuföriden? Varenda stad i sverige har ett och annat drop in solarium men med tanke på alla risker med solarium så bör det inte vara allt för många som solar längre. Hur kan alla dessa solarium gå runt? Hyran för lokal kostar, solarium kostar och någon måste väl gå dit då och då för att städa och hålla efter.

Det finns ju som sagt ett solarium i varje förort i alla fall. Ute i landet har jag ingen aning. De kostar inte så mycket i underhåll. Man köper ett kort och får tillgång. Sen får var och en tvätta av glaset innan man solar. För många skiter nog i det när de är klara. Ägaren åker väl dit då och då och städar undan lite. Just Tantexpressen finns även på min ort. De tar mellan 150 och 200 för en kvart. Beroende på vilken typ av strålning man önskar. Tantexpressen är en rätt stor kedja och de har en snubbe som åker runt och kollar rör och städar.

Just solarier ligger ofta lite "vid sidan av" och de betalar nog inte så mycket i hyra. Allt är automatiserat och det enda de behöver göra är att byta lysrör efter en viss tid. När jag går förbi vårt lilla centrum ligger Tantexpressen lite utanför. Men det lyser ofta därinne. Säg att de har tre fyra bäddar så blir det snabbt pengar även om det aldrig kanske är fullt?

Jag solar inte själv för jag är inte intresserad av mitt utseende på det sättet, men de jag känner som gör det går inte så ofta. Kanske inför en fest eller någon tillställning när man vill se lite fräschare ut?
Citera
2021-03-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Nej, det blir nog svettigt under dom tunga brösten för att inte tala om mellan låren.. då måste man duscha minst två gånger per dag för att behaga sin man, ungefär..
Citera
2021-03-14, 21:18
Medlem
Citat:
Jag gör. Ca 3x4 gånger om året. Huvuddelen av de andra jag ser på solariet i min håla är unga tjejer, kanske mellan 16 och 25, och troligen gynnande män i 30-årsåldern.
Citera
2021-03-14, 21:33
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli

Håller med. Ingen smickrande bild.

https://postimg.cc/rD7LPh8s

Kom igen My ge oss en bild på Märstamorsan ofiltrerad
Citera
2021-03-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Jävlar va My har gått upp i vikt!!! 😱
Från att vara kurvig till det där?! Snart i samma format som Anna själv!!!! Detta får ju naturligtvis Anna att må bättre o garanterat anledningen till att hon lägger ut bilden!!
Citera
2021-03-14, 21:52
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det finns ju som sagt ett solarium i varje förort i alla fall. Ute i landet har jag ingen aning. De kostar inte så mycket i underhåll. Man köper ett kort och får tillgång. Sen får var och en tvätta av glaset innan man solar. För många skiter nog i det när de är klara. Ägaren åker väl dit då och då och städar undan lite. Just Tantexpressen finns även på min ort. De tar mellan 150 och 200 för en kvart. Beroende på vilken typ av strålning man önskar. Tantexpressen är en rätt stor kedja och de har en snubbe som åker runt och kollar rör och städar.

Just solarier ligger ofta lite "vid sidan av" och de betalar nog inte så mycket i hyra. Allt är automatiserat och det enda de behöver göra är att byta lysrör efter en viss tid. När jag går förbi vårt lilla centrum ligger Tantexpressen lite utanför. Men det lyser ofta därinne. Säg att de har tre fyra bäddar så blir det snabbt pengar även om det aldrig kanske är fullt?

Jag solar inte själv för jag är inte intresserad av mitt utseende på det sättet, men de jag känner som gör det går inte så ofta. Kanske inför en fest eller någon tillställning när man vill se lite fräschare ut?

Sant omkostnaderna är inte så dyra men några av de jag sett ligger centralt och ibland i relativt nybyggda hus så där lär ju hyran vara betydligt dyrare än i någon källarlokal strax utanför centrum i Motala. Den jag brukar gå förbi ligger i hyfsat nytt hus och jag har aldrig sett någon gå in/ut eller vara där inne. Kollade lite vad solaritid kan kosta och huttade någon summa på ca 100 kronor a 30 min. Krävs ju ändå hyffsat många besökare för att täcka hyran även om den skulle vara billig

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag gör. Ca 3x4 gånger om året. Huvuddelen av de andra jag ser på solariet i min håla är unga tjejer, kanske mellan 16 och 25, och troligen gynnande män i 30-årsåldern.

Det är ju inte så ofta, så det kan knappast skada eller generera nå större kostnader till ägarna.

Ja just unga kan jag tänka mig då de inte riktigt inser konsekvenserna och kanske lite mer utseendefixerade. Gymkillar och fitnessbrudar också, fördomsfull som jag är kan jag tänka mig att de solar hyfsat regelbundet också.

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Solarierna har fått en revival tack vare att WT folket som växte upp med solarierna, fick barn....
Som de introducerar denna solgrill inför.
Dessa WTmänniskor kan knappt ta till sig det de läser, har taskig allmänbildning och började ofta jobba efter avhopp från högstadiet.
De tror inte på att äta hälsosam mat och lyssna på hälsoråd från socialstyrelsen, läkare och annat folk.
Deras favvisprogram som de ser med sina barn är Paradise hotel, där brungräddade kroppar springer omkring med så lite kläder som möjligt, vilket inspirerar otroligt mycket till hudcancer för vissa.
Anna är en av dem, brun utan sol känns som fusk. Nä äkta vara ska det vara.. Som en äktfejkad tan i en solgrill.

Nä nog känns det lite wt att regelbundet sola solarium. De knapprar nog även tabletter som de blivit pålurade av någon "läkare" och är spirituella

Sola nån gång då och då absolut men anna verkar ju göra det ofta.
Citera
2021-03-14, 21:53
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Ops, att hänga med Anna gör sitt med vikten.
My är superrund i ansiktet, eller går hon på Cortison?
Citera
2021-03-14, 21:58
Medlem
cece123s avatar
Lukas verkar fortfarande vara på tapeten, eftersom Anna nämner hans namn i förbigående, när hon visar upp kinamaten de köpt på storys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in