2021-03-04, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Vad konstigt.. jag får fortfarande inte upp den 😕
Den finns i stories.
Citera
2021-03-04, 15:43
Medlem
Magictrixs avatar
Nu kör hon live. Hon sitter i mysdress och borstar håret och svarar på frågor.
Jag vet inte hur länge hon hållit på, men jag reagerar på följande. Nästan alla svar upprepas tre gånger. Jag känner igen det här "ticset". Det är en tvångsmässig sak, ungefär som att stamma. Jag kommer inte ihåg vilken funktionsnedsättning som hänger ihop, men det är ett dåligt tecken.

Någon frågade om hennes ekonomi och hon får ett utbrott och börjar gorma "motherfucking" och vägrar svara på den frågan. Hon vet att vad hon än svarar så kommer motherfucking och så börjar hon wayla på engelska. Inte helt friskt. Sådär håller hon på en stund innan hon lugnar ner sig och börjar borsta håret igen.

Någon frågar något annat om deras ekonomi. Jag såg inte vad. Men hon svarar att hon och Roberta är extremt generösa. Det är därför det är lite upp och ner ibland, men klarar sig. De kommer att förtsätta vara generösa påstår hon.

Någon annan frågar om råd hur man sparar pengar bäst. Annas svar är enkelt. Spendera inget. Betala dina räkningar och lägg resten på hög. Det går väldigt fort att spara mycket pengar säger hon. Har man bara en bra regelbunden inkomst kan snabbt spara ihop stora pengar. Det var ett bra tips tycker jag.

Av det jag orkade se såg jag en arg bitter människa som ser ut att kunna implodera närsomhelst. Hon sitter tillsynes avslappand och borstar håret men hon sitter på nålar och bara väntar att feltolka vilken dum fråga som helst. Idag är kaos granne med Gud.
Citera
2021-03-04, 16:08
Anna blir väldigt irriterad över en fråga om hon köpte nåt i Japan när hon var där.
Tydligen var det 20-25 år sedan hon var där, närmare bestämt 2009 😂😂
Citera
2021-03-04, 17:06
Medlem
wewereonabreaks avatar
Fattar inte varför hon kör flera lives idag? Uppenbart irriterad och vresig, har NOLL att säga. Sitter bara och glor i skärmen, medan hon åt något som hon absolut inte ville visa (dolde med handen). Gissar på marsipantårta dagen till ära.
Någon frågade vilken roll hon skulle vilja spela i en serie och Anna brinner då av och undrar om det är något folk går runt och funderar på?? Något instabil...
Citera
2021-03-04, 17:10
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Dessa bilder är från tiden när hon vann BL Det ryktades om att hon använde Barbiedrogen då därför den mörkare hudfärgen.

Vad är barbiedrogen?
Citera
2021-03-04, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Fattar inte varför hon kör flera lives idag? Uppenbart irriterad och vresig, har NOLL att säga. Sitter bara och glor i skärmen, medan hon åt något som hon absolut inte ville visa (dolde med handen). Gissar på marsipantårta dagen till ära.
Någon frågade vilken roll hon skulle vilja spela i en serie och Anna brinner då av och undrar om det är något folk går runt och funderar på?? Något instabil...

Fattar inte varför hon lajvar över huvud taget. Hon verkar ju ändå inte få något ut av det själv. Åtminstone ingenting positivt.
Citera
2021-03-04, 17:17
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu kör hon live. Hon sitter i mysdress och borstar håret och svarar på frågor.
Jag vet inte hur länge hon hållit på, men jag reagerar på följande. Nästan alla svar upprepas tre gånger. Jag känner igen det här "ticset". Det är en tvångsmässig sak, ungefär som att stamma. Jag kommer inte ihåg vilken funktionsnedsättning som hänger ihop, men det är ett dåligt tecken.

Någon frågade om hennes ekonomi och hon får ett utbrott och börjar gorma "motherfucking" och vägrar svara på den frågan. Hon vet att vad hon än svarar så kommer motherfucking och så börjar hon wayla på engelska. Inte helt friskt. Sådär håller hon på en stund innan hon lugnar ner sig och börjar borsta håret igen.

Någon frågar något annat om deras ekonomi. Jag såg inte vad. Men hon svarar att hon och Roberta är extremt generösa. Det är därför det är lite upp och ner ibland, men klarar sig. De kommer att förtsätta vara generösa påstår hon.

Någon annan frågar om råd hur man sparar pengar bäst. Annas svar är enkelt. Spendera inget. Betala dina räkningar och lägg resten på hög. Det går väldigt fort att spara mycket pengar säger hon. Har man bara en bra regelbunden inkomst kan snabbt spara ihop stora pengar. Det var ett bra tips tycker jag.

Av det jag orkade se såg jag en arg bitter människa som ser ut att kunna implodera närsomhelst. Hon sitter tillsynes avslappand och borstar håret men hon sitter på nålar och bara väntar att feltolka vilken dum fråga som helst. Idag är kaos granne med Gud.

Spara ihop stora pengar snabbt på inkomst med Sveriges skattenivå? Jadu Anna det var något nytt. Då skattar nog Familjen Took inte.
Citera
2021-03-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak

Undra vad Anna tyckte var förolämpande i den frågan???
Citera
2021-03-04, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad är barbiedrogen?
När jag googlar står det att det heter melanotan 2, man tar det som en spruta eller nässpray och det är olagligt. Man blir brun, går ner i vikt och får ökad sexlust av det.
Citera
2021-03-04, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Spara ihop stora pengar snabbt på inkomst med Sveriges skattenivå? Jadu Anna det var något nytt. Då skattar nog Familjen Took inte.

För att kunna lägga pengar på hög med Robertas väktarlön som skall försörja
5-6 personer måste man hålla på med olagliga affärer dessutom.
Citera
2021-03-04, 17:32
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
För att kunna lägga pengar på hög med Robertas väktarlön som skall försörja
5-6 personer måste man hålla på med olagliga affärer dessutom.

EXAKT!!!
Citera
2021-03-04, 17:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Undra vad Anna tyckte var förolämpande i den frågan???

Hon har bergis läst i den här tråden och sett att hon kallas Hyacint Bucket med jämna mellanrum och tyckte frågan var ledande.
I Annas egen fantasivärld är hon ju som klippt och skuren för att spela Lara Croft med sin otroliga kondition, vighet och smärthet.
Fast då får de ju döpa om "Tomb raider" till "Fridge raider"...

MVH/Gnomegirl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in