Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-07, 12:59
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/GcgNXVg

Nu borde väl till och med Anna själv inse att det är dags att börja dra ner på ätandet!
Att ha vunnit biggest loser är ju enbart pinsamt när hon ser ut som hon gör.
Citera
2021-02-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Nu borde väl till och med Anna själv inse att det är dags att börja dra ner på ätandet!

Någon som vet hur kort Anna är? Hon ser ut som ett barn i längden på bilderna
Citera
2021-02-07, 13:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
1,54m lång. En jätte med andra ord.
Citera
2021-02-07, 13:21
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

På interrnätt ryktas det om 154cm.

https://www.google.com/search?client...ook+l%C3%A4ngd
Citera
2021-02-07, 13:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Jag vill inte mobba eller förnedra någon när det kommer till vikt och utseende. Men eftersom hon själv envisas med att lägga upp filtrerade förskönande falska bilder får hon ta det. Hon är verkligen ohälsosamt tjock nu. Jag fick en chock. Dubbelhakorna har blivit trippelhakor. Coronatrivsel i sitt esse. Jag har själv gått upp en del förra året, men försöker i alla fall tänka efter vad jag stoppar i mig.

Hur hon håller kockkniven fick mig att rysa. Jag tänkte säga hon mer är i riskzonen för en infarkt än Corona, men hackar hon lök på det där sättet ryker snart ett par fingrar också. Lever hon om fem år lär vi få se henne laga mat i permobil.

Så kom lite matlagningsbilder upp... till skillnad från förra lördagen. Från en deltagare till fem är ju en oerhörd utveckling. Nästa lördag kanske det blir tio? Det verkar ha varit en lyckad sändning så man får gratulera till det. Noterar även att maten lagts upp i skålar på ett snyggt och estetiskt sätt. Varför jag förutsätter att någon annan stått för den biten. Vad blir det nästa lördag? Pasta med kyckling gissar jag. Eller vågar hon försöka sig på risotto igen? Det enda jag inte begriper är varför, efter ett eget matlagningsprogram, lägger hon upp 34 bilder på sin helt genomtråkiga frukost? Är hon orolig att följarna är oroliga att tanten inte äter frukost?
Citera
2021-02-07, 13:38
Medlem
cece123s avatar
Om Anna dyker upp på tv, antar jag att Patricia Wigh en fd modell med till synes märkligt opererat ansikte är ansvarig för det.
Hon jobbar som castare på Jarowskijs produktionsbolag som ordnat bla Klassfesten, Fångarna på fortet osv..
Och hon hejjar på nu när Anna skriver om sitt cockalong på IG
https://pasteboard.co/JNfBmZi.jpg
Senast redigerad av cece123 2021-02-07 kl. 13:41.
Citera
2021-02-07, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Två bilder - samma dag.
https://postimg.cc/QVKsGVCL

Reagerade också på det ...
Citera
2021-02-07, 13:39
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag vill inte mobba eller förnedra någon när det kommer till vikt och utseende. Men eftersom hon själv envisas med att lägga upp filtrerade förskönande falska bilder får hon ta det. Hon är verkligen ohälsosamt tjock nu. Jag fick en chock. Dubbelhakorna har blivit trippelhakor. Coronatrivsel i sitt esse. Jag har själv gått upp en del förra året, men försöker i alla fall tänka efter vad jag stoppar i mig.

Hur hon håller kockkniven fick mig att rysa. Jag tänkte säga hon mer är i riskzonen för en infarkt än Corona, men hackar hon lök på det där sättet ryker snart ett par fingrar också. Lever hon om fem år lär vi få se henne laga mat i permobil.

Så kom lite matlagningsbilder upp... till skillnad från förra lördagen. Från en deltagare till fem är ju en oerhörd utveckling. Nästa lördag kanske det blir tio? Det verkar ha varit en lyckad sändning så man får gratulera till det. Noterar även att maten lagts upp i skålar på ett snyggt och estetiskt sätt. Varför jag förutsätter att någon annan stått för den biten. Vad blir det nästa lördag? Pasta med kyckling gissar jag. Eller vågar hon försöka sig på risotto igen? Det enda jag inte begriper är varför, efter ett eget matlagningsprogram, lägger hon upp 34 bilder på sin helt genomtråkiga frukost? Är hon orolig att följarna är oroliga att tanten inte äter frukost?
Lyllos hon som får äta mat och tårtor i överflöd. Hon lär ju förbruka en hel del microlax det är klart.
Citera
2021-02-07, 13:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Reagerade också på det ...

Hon drog väl in kinderna så att hon höll på få en hjärtinfarkt.
Eller så gjorde hon lätt för sig och drog på smalspaken i redigeringsappen på mobilen.
Citera
2021-02-07, 13:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Lyllos hon som får äta mat och tårtor i överflöd. Hon lär ju förbruka en hel del microlax det är klart.
Någon som vet om hon hann laga färdigt allt till mello?

Apropå... inte ett ljud från Anna om mello. Jag gissar att familjen tvingades att sitt och äta upp hennes mat och att de inte hann titta på tv, eftersom Anna valde att se streamen i repris och kommentera och anteckna allt som kunde göras bättre. Vilket antagligen inte var någonting.

I 110 fall av 3 har ju Anna som tradition att berätta för sina följare vilka artister som var bäst och sedan skicka personliga hälsningar till vinnarna, i händelse av att de skulle komma på tanken att göra en duett med henne. Men framförallt så de andra tanterna i tråden får tro att hon är personlig vän med alla som någonsin varit i närheten av en melodifestival. Vi andra får vara glada över att vi slapp se Anna raka röven i duschen.
Citera
2021-02-07, 14:24
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:

Apropå... inte ett ljud från Anna om mello. Jag gissar att familjen tvingades att sitt och äta upp hennes mat och att de inte hann titta på tv, eftersom Anna valde att se streamen i repris och kommentera och anteckna allt som kunde göras bättre. Vilket antagligen inte var någonting.

I 110 fall av 3 har ju Anna som tradition att berätta för sina följare vilka artister som var bäst och sedan skicka personliga hälsningar till vinnarna, i händelse av att de skulle komma på tanken att göra en duett med henne. Men framförallt så de andra tanterna i tråden får tro att hon är personlig vän med alla som någonsin varit i närheten av en melodifestival. Vi andra får vara glada över att vi slapp se Anna raka röven i duschen.
Jadå, hon var klar i tid och la upp i skålar själv. Och småpratade om mello med teknikerna. Det var lugnt!
Citera
2021-02-07, 15:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Hörru, nu har du varit lite slarvig.
Anna skrev för tre timmar sen att bästa killarna
vann på IG.
https://pasteboard.co/JNg9eVq.jpg
Naturligtvis taggade hon försäkerhets skull, så att de ska få veta att en så stor stjärna och Melloveteran faktiskt har tid att tänka på dem.
Arvingarna har ju bara vunnit en gång och Danny kommit tvåa, men Anna är ju den största stjärnan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in