2021-03-27, 16:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Detta är underhållning.

https://www.instagram.com/p/CINqNOkF...=1md88lf2gxczc

Anna: ser en supersexig alldeles, alldeles för smal tjej i mobilen, dock med snygg röv och bauta tuttar, med former att döda för, som dansar sensuellt, redo att erövra Celine, Jennifers och Christinas fans och de sexigaste männen på jorden. Med sin ofiltrerade.. Supersmootha, tonårhud, sina stora vita tänder, sin förföriska blick
kommer Anna att make it..

Vi ser:en heffaklumpsformad medelålders Anna Book, superfiltrerad, med manisk blick och artifiella hästgaddar som försöker frenetiskt att få till snygga moves, men det blir en bunt klumpiga rörelser och patetisk hyyysch rörelse, som får Anna att framstå som en extremt omogen tonårstjej, knappast redo för några andra än sina barn att uppträda inför..ändrar mig, Anna bör nog helst stanna kvar där i sovrummet helt själv. "Barnen" behöver skyddas mot sånt här. Barnmisshandel.
Citera
2021-03-27, 16:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag hatar alla hennes filter där hon tror att folk går på att hon ser ut så. Dessutom visar hon äckliga brända mackor, det vore bättre hon satte filter på dem för att dölja hur dålig hon är i köket.

Anna har ju i och för sig använt sig av egenhändigt filtrerande, skakiga händer och taskigt ljus. Så man knappt ser maten.
Skönhetsfilter vore på sin plats.. För Annas mackor, möjligtvis även en kurs i photoshop.
Anna kan klistra in bilder på mackor istället.

Läste att Madonna klippte in sitt huvud på ett fans kropp. https://www.expressen.se/noje/madonn...rotator-item-5
Madonna, då drygt 55 tjejen drygt 20.
Detta vore väl något för Anna? Då kanske hon äntligen kan variera sina filtrerade närbilder av sig själv med helkroppsbilder.
Senast redigerad av cece123 2021-03-27 kl. 17:19.
Citera
2021-03-27, 16:53
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
En mi amor som inte är med på någon bild, märk väl.

Bägge filterbilderna har Anna pupiller som knappnålar. Men på den ena bilden ser hon ut som hon är gjord av plast. Kolla näsan. Jag brukar inte kommentera folks utseende, men den där potatisen är ju helt förvriden av filtret antar jag. Tittar hon inte på bilderna innan hon lägger ut dem?

Måste nog protestera lite, den bilden är mindre filtrerad än vanligt, både rynkor i panna, kråksparkar delux syns och ansiktshår på kinder.
Anna har tydligen en sned näsa, inte så att det stör, är man mer observant ser man det.
Det är inte filtret som gjort den sned😁
Citera
2021-03-27, 17:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna: ser en supersexig alldeles, alldeles för smal tjej i mobilen, dock med snygg röv och bauta tuttar, med former att döda för, som dansar sensuellt, redo att erövra Celine, Jennifers och Christinas fans och de sexigaste männen på jorden. Med sin ofiltrerade.. Supersmootha, tonårshud, sina stora vita tänder, sin förföriska blick
kommer Anna att make it..

Vi ser:en heffaklumpsformad medelålders Anna Book, superfiltrerad, med manisk blick och artificiella hästgaddar som försöker frenetiskt att få till snygga moves, men det blir en bunt klumpiga rörelser och en patetisk hyyysch rörelse, som får Anna att framstå som en extremt omogen tonårstjej, knappast redo för några andra än sina barn att uppträda inför..ändrar mig, Anna bör nog helst stanna kvar där i sovrummet helt själv. "Barnen" behöver skyddas mot sånt här. Barnmisshandel.

Syftningsfel.. Eller inte.. Anna har ju lite svårt att hålla de artificiella tänderna på plats.
De tycks ju leva ett eget liv, där de ständigt faller hit och dit i munnen på henne eller ska man säga discodansar..
Citera
2021-03-27, 17:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag hatar alla hennes filter där hon tror att folk går på att hon ser ut så. Dessutom visar hon äckliga brända mackor, det vore bättre hon satte filter på dem för att dölja hur dålig hon är i köket.

Jämför med bild (EN bild!!!) på Mys frukost med Annas. Lite skillnad på kaloriintag.
https://www.instagram.com/p/CM6-AzilPqN/
Anna håller på att dö av vansinne nu när My fått en annan kompis att leka med. Då måste hon kontra med tolv frukostbilder själv. (Jag tror Roberta är med när jag ser honom hålla i dagens tidning och peka på datumet.)

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Måste nog protestera lite, den bilden är mindre filtrerad än vanligt, både rynkor i panna, kråksparkar delux syns och ansiktshår på kinder.
Anna har tydligen en sned näsa, inte så att det stör, är man mer observant ser man det.
Det är inte filtret som gjort den sned😁
Det är väl från när hon hoppade säck med Federlay kanske? Eller någon snickare som inte fick betalt?

Nu händer det stooora saker i Annas liv. Hon har fått en låda läsk med tuggumismak av Jonna o Lundell. Det måste förevigas med länkar, taggar och tretusen emojis. VI ska provsmaka till lördagsmyset skriver anna, väl avkyld. Jorå, det är mer spännande att se om Anna spenderar lördagskvällen ensam med läskburkarna. Hon får i alla fall tillfället att skriva till Jocke o Jonna och vara du med DE.

My och hennes väninnan är väl ute på en joggingtur nu, så synd att Anna inte kunde följa med. Men om hon tar en promenad utan sin telefon och tänker lite på livet så kanske det är en bra början ändå?
Citera
2021-03-27, 17:50
Medlem
Citat:
En mi amor som inte är med på någon bild, märk väl.

Bägge filterbilderna har Anna pupiller som knappnålar. Men på den ena bilden ser hon ut som hon är gjord av plast. Kolla näsan. Jag brukar inte kommentera folks utseende, men den där potatisen är ju helt förvriden av filtret antar jag. Tittar hon inte på bilderna innan hon lägger ut dem?
Hon har en boxarnäsa. Sned.
Smörstekta toasts med enorma mängder ost och skinka.
Fettbomb, men allt vitt bröd som hon inte äter, vad är då dessa smörstekta ljusa brödbitar?
Citera
2021-03-27, 17:51
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Jämför med bild (EN bild!!!) på Mys frukost med Annas. Lite skillnad på kaloriintag.
https://www.instagram.com/p/CM6-AzilPqN/
Anna håller på att dö av vansinne nu när My fått en annan kompis att leka med. Då måste hon kontra med tolv frukostbilder själv. (Jag tror Roberta är med när jag ser honom hålla i dagens tidning och peka på datumet.)

Det är väl från när hon hoppade säck med Federlay kanske? Eller någon snickare som inte fick betalt?

Nu händer det stooora saker i Annas liv. Hon har fått en låda läsk med tuggumismak av Jonna o Lundell. Det måste förevigas med länkar, taggar och tretusen emojis. VI ska provsmaka till lördagsmyset skriver anna, väl avkyld. Jorå, det är mer spännande att se om Anna spenderar lördagskvällen ensam med läskburkarna. Hon får i alla fall tillfället att skriva till Jocke o Jonna och vara du med DE.

My och hennes väninnan är väl ute på en joggingtur nu, så synd att Anna inte kunde följa med. Men om hon tar en promenad utan sin telefon och tänker lite på livet så kanske det är en bra början ändå?
Jag saknar Anna kök, som var aktuell i par veckor på internet för ett tag sedan.
Jag uppskattade verkligen det och hade till och med köpt en kockmössa för sakens skull och för att laga mat på Annas vis.
Senast redigerad av Rimbert 2021-03-27 kl. 18:02.
Citera
2021-03-27, 17:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Fettbomb, men allt vitt bröd som hon inte äter, vad är då dessa smörstekta ljusa brödbitar?
Men nu är ju inte brödet vitt längre!!! Ha ha ha.
Citera
2021-03-27, 17:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag saknar Anna kök, som var aktuell i par veckor på internet i ett par veckor.
Jag uppskattade verkligen det och hade till och med köpt en kockmössa för sakens skull.

Jag med. Hon såg ut att må så bra där och då! Framför kameran. Synd att ingen tittade bara. Men jag undrar varför hon har kvar länken på sitt IG-konto. Hon verkar ha glömt den tiden helt nu.

Det kanske var ett sista desperat försök av maken att få Anna att vakna och göra något kreativt. Han verkar ha tröttnat nu.
Citera
2021-03-27, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, femtielva frukostfoto med mi amor...men jävlar vilka filter hon använder..för fan du är 50 bast anna!

https://postimg.cc/gallery/sgTXJGs

Smörstekt toast, med ost, perfekt om man vill bli fetare och drabbas av en infarkt. You go girl👍🏻
Citera
2021-03-27, 18:10
Medlem
cece123s avatar
Vad är det Robetto tafsar på?
En mega vadderad kudde eller Annas vadderade ben?
Eller vänta nu, det är Annas vadderade arm.
https://pasteboard.co/JUA16Z6.jpg

Sen kan ju Anna inte smälta att den där blomstertjejen ville dricka ur ANNAS EGENGJORDA kopp.
https://pasteboard.co/JUA2Scy.jpg
Så Anna repostar blomstertjejens IG inlägg.
Pinsamhetstermometern gick upp till 190 grader.
Skämskudden används mycket idag redan, känner att även jag behöver använda den med idag.
Gissar att Anna har nu fått en ny BFF tills hon en vacker dag får en räkning..
Senast redigerad av cece123 2021-03-27 kl. 18:13.
Citera
2021-03-27, 18:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam

Aaaah, där har vi det 😁
Anna försöker dölja att det är vitt bröd genom att steka dem svarta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in