2021-03-01, 14:12
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Inget synbart registrerat, men hon skrev på Facebook att hon var en egen företagare.
Som betalar lön/arvode, skatt, sociala kostnder och procent till Facebook (för sitt annonserande)
Så det är möjligt att hon kör med detta.
https://www.skatteverket.se/privat/s...725ae2b73.html

Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Aa ok. Så kan det va👍🏻 Kollade bara om det fanns ett reg bolag.

Kan också var så att hon kör enskild firma. Då finns inget eget organisationsnummer, men man är ändå F-skatt och momsregistrerad.
Citera
2021-03-01, 14:14
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Förra veckan fick Anna ett utbrott för en fråga på sin Facebook.. Det var ju inte oväntat.
https://pasteboard.co/JQzugWU.jpg
Det är väl bara att ignorera eller svara sakligt.
Men det verkar jättesvårt för Anna..
Anna verkar något eq och iqbefriad.

Pinsamt att dra upp sin gastric bypass som gjordes för över tio år sen. Hon har ju varit smällfet efter den så den var ju helt bortslösad. Bättre då att skylla på sin hormonstörning som hon faktiskt, på hedersord, jag lovar, har. Om nåt borde hon väl ha större mått, hon äter ju för lite, som en sparv, och det är därför hon ständigt blir fetare.
Citera
2021-03-01, 14:24
Medlem
Citat:
Förra veckan fick Anna ett utbrott för en fråga på sin Facebook.. Det var ju inte oväntat.
https://pasteboard.co/JQzugWU.jpg
Det är väl bara att ignorera eller svara sakligt.
Men det verkar jättesvårt för Anna..
Anna verkar något eq och iqbefriad.

😝 Inte vinner hon nya intresserade deltagare på såna svar..
mer att folk drar öronen åt sig och undrar varför hon är så snarstucken i sitt svar..
Nej hon kan aldrig lära sig att ta kritik på rätt sätt 😔
Citera
2021-03-01, 15:16
Medlem
S35Es avatar
I dagens avsnitt av podden "Frågar åt en kompis" får man höra en ljudinspelning med Anna som ger sina bästa livsråd till Hampus efter inspelningen av "Hide and seek". Hampus är programledare i podden tillsammans med Keyyo och han är också med i Hide and seek.

Lyssna från 3:50 och framåt. Den här Hampus är väl typ 25, värt att komma ihåg när man lyssnar på hela inspelningen

https://radioplay.se/podcast/fragar-at-en-kompis/ avsnitt 182 Vem har blivit bästis med Anna Book
Citera
2021-03-01, 15:35
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S35E
I dagens avsnitt av podden "Frågar åt en kompis" får man höra en ljudinspelning med Anna som ger sina bästa livsråd till Hampus efter inspelningen av "Hide and seek". Hampus är programledare i podden tillsammans med Keyyo och han är också med i Hide and seek.

Lyssna från 3:50 och framåt. Den här Hampus är väl typ 25, värt att komma ihåg när man lyssnar på hela inspelningen

https://radioplay.se/podcast/fragar-at-en-kompis/ avsnitt 182 Vem har blivit bästis med Anna Book

Jag anar att de är yber-ironiska?
Citera
2021-03-01, 15:42
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😝 Inte vinner hon nya intresserade deltagare på såna svar..
mer att folk drar öronen åt sig och undrar varför hon är så snarstucken i sitt svar..
Nej hon kan aldrig lära sig att ta kritik på rätt sätt 😔

Hon verkar ju helt manisk. Snacka om att göra en höna av... ingenting.

Fråga: Var går pengarna man betalar för att se dig laga mat?
Korrekt svar: Det går till teamet bakom Cookalong som filmar och sänder matlagningen. Blir det något över så går det till mina råvaror. Än så länge går vi faktiskt med förlust, men vi hoppas på fler deltagare framöver. Annars var det kul så länge det varade. Ha en fin kväll.
Citera
2021-03-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S35E

Detta Hide and seek som Anna vart med i, vad är det? Är det ett kommande tv-program?
Citera
2021-03-01, 15:43
Medlem
S35Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag anar att de är yber-ironiska?

En aning kanske
Citera
2021-03-01, 15:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Korrekt svar: Det går till teamet bakom Cookalong som filmar och sänder matlagningen. Blir det något över så går det till mina råvaror. Än så länge går vi faktiskt med förlust, men vi hoppas på fler deltagare framöver. Annars var det kul så länge det varade. Ha en fin kväll.

Jag tänkte just skriva att det där var helt normalt och sansat svar på frågan, sedan så insåg jag att det var du som hade skrivit svaret och Annas faktiska svar var i sin vanliga utbrottsstil. Whoops.
Citera
2021-03-01, 15:51
Medlem
Citat:

Håller med dig till 💯% Det svaret hade sett mycket trevligare och ärligt ut och kanske fått några mer deltagare som blir nyfiken..
😄 Ärlighet och vänlighet varar längst fru Anna
Citera
2021-03-01, 15:55
Medlem
Citat:

Har funderat om Anna har asperger i någon utsträckning. Hon har väldigt svårt att tolka sociala koder och missförstår enkla frågor. Hon blir också ovän med folk till höger och vänster utan någon förståelse om varför, ”jag som var så snäll och omtänksam”
Citera
2021-03-01, 16:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Detta Hide and seek som Anna vart med i, vad är det? Är det ett kommande tv-program?

Det är en typ av tävlings och lekprogram med spöktema. Man leker kurragömma i bla ett slott och ett gammalt mentalsjukhus.
Jocke Lundell har valt ut de 24 största influencers som finns, enligt dplays beskrivning.
😅😅 Skulle Anna räknas in bland dem?? 😅😅
Kommer senare i höst tror jag att visas på tv eller kanske bara på dplay 🤷‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in