2021-03-12, 15:42
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Som jag skrev igår... något med den "spontanaren" stämde inte.
Anna gav lite för många klockslag för att det skull gå ihop.
09.30 ringde jag och bjöd över mina grannar på en fika.
12.00 satte jag igång och bakade (ett gäng sockerkakor, fröknäcke och vispa grädde och allt nybryggt kaffe och allt vad det nu var)
13.30 Grannarna kom och stannade till 17.45 (eller om det var 18.45. För länge stannade de i alla fall).
En sockerkaka tar 45 minuter i ugnen...
Det skulle vara om My kom över med lunch och hjälpte Anna att baka? Varför skrev hon inte det? Finns inte på kartan att de lyckats klämma in Kin där också... Frågan är om det inte är en rökridå med grannarna eftersom hemmafruarna har något "väldigt hemligt" projekt på gång.
Det där måste redas ut.
När var Kin hos Anna? Innan hon var hos My?
Anna måste vara lite mer exakt. 🕓
Citera
2021-03-12, 16:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Jag tror jag sett en man i hennes liv som hon träffat på tu man hand. Det var en homosexuell bloggare som hon lunchade med på Valvet i somras. Han försvann lika fort som han dök upp. Jag tror Anna är så konservativ att han aldrig skulle äventyra förhållandet genom att ens tänka tanken på att möta en man utan Roberta. Om det inte är en bög då. När Alban kom över behövde hon ju förkläde med My och Jonas.

Visst var Anna nyligen och drejade på egen hand? Eller var det med "tjejerna"? Vart tog resultatet av det vägen? Förra gången flashade hon ju med koppar och assietter (som antagligen handledarna fick rädda).

Hon kommer väl snart slå in temuggar i cellofan och ge till grannarna.

Det finns ju inga "samarbetspartners" som har viktiga möten på helgerna. Inga produktionsbolag heller. Inte planerar man väl operationer på helgerna heller? Så, nä, det viktiga är antagligen att hon ska köpa godis ikväll att ha till mello i morgon.
Är hon inte fortsatt med i hide n seek ?
Citera
2021-03-12, 17:07
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är hon inte fortsatt med i hide n seek ?
Nej. Helt otippat fuskade de andra deltagarna så hennes lag åkte ut i fösta omgången.
Cookalong försvann ändå.
Vidohälsningarna finns kvar. Men det är nog ingen heltidssysselsättning. Hon skulle tjäna mer på att sälja jultidningar.
Men upp i sadeln igen. Nya tag. Nya topphemliga projekt ligger på lut. Snart är hon rik som ett troll.
Citera
2021-03-12, 17:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Nej. Helt otippat fuskade de andra deltagarna så hennes lag åkte ut i fösta omgången.
Cookalong försvann ändå.
Vidohälsningarna finns kvar. Men det är nog ingen heltidssysselsättning. Hon skulle tjäna mer på att sälja jultidningar.
Men upp i sadeln igen. Nya tag. Nya topphemliga projekt ligger på lut. Snart är hon rik som ett troll.

Hehehe jasså, det var alltså de andra deltagarna som hon var sur på när hon skrev på instagram att de hade svikit henne och fick onda ögat?
Ja kära nån, hon anser sig leva i värld där exakt ALLA är emot henne och hennes familj så hon slår på alla väderkvarnar hon ser.
Citera
2021-03-12, 18:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hehehe jasså, det var alltså de andra deltagarna som hon var sur på när hon skrev på instagram att de hade svikit henne och fick onda ögat?
Ja kära nån, hon anser sig leva i värld där exakt ALLA är emot henne och hennes familj så hon slår på alla väderkvarnar hon ser.
Det är inte säkert att det var lekprogrammet eller dess lekledare hon var sur på. Det kan även ha varit Lukas. Hennes extra särskilt utvalde svärson som nu lämnat Pankeborg för gott.
Citera
2021-03-12, 18:24
Medlem
Det kommer snart ut en hel del av den vidriga verkligheten som sker innanför lykta dörrar i Märsta.... En utbrytares sanning. Stay tuned 👍
Citera
2021-03-12, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Det kommer snart ut en hel del av den vidriga verkligheten som sker innanför lykta dörrar i Märsta.... En utbrytares sanning. Stay tuned 👍
Spännande...borde ju vara Lucas då .
Citera
2021-03-12, 19:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Man väntar med en olidlig spänning.
Citera
2021-03-12, 20:32
Medlem
Vore roligt att höra sladder från en avhoppare från klanen
Citera
2021-03-12, 20:37
Medlem
Citat:

Jag gillar Pelikantomte!!
Nystartat konto i januari, endast kommenterat i 2 trådar, den här o den om My. Kommer alltid med övertygande svar som lätt kan tolkas som sanning/fakta. Så jag väntar med spänning på fortsättningen! Men känn ingen press! 🤣
Citera
2021-03-12, 21:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag gillar Pelikantomte!!
Nystartat konto i januari, endast kommenterat i 2 trådar, den här o den om My. Kommer alltid med övertygande svar som lätt kan tolkas som sanning/fakta. Så jag väntar med spänning på fortsättningen! Men känn ingen press! 🤣
Instämmer! Bra inlägg!

Ikväll är det hemliga mötet en hemlig fika med Kin och My. Sigtunas finest har kokat ihop ett superhemligt projekt - som vi kommer få höra talas om i framtiden, antar jag. Till det behövs startkapital, varför jag gissat att Kin är med för att klämma Alban på pungen så hyndorna kan få leka affär en månad.
Citera
2021-03-12, 21:19
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Instämmer! Bra inlägg!

Ikväll är det hemliga mötet en hemlig fika med Kin och My. Sigtunas finest har kokat ihop ett superhemligt projekt - som vi kommer få höra talas om i framtiden, antar jag. Till det behövs startkapital, varför jag gissat att Kin är med för att klämma Alban på pungen så hyndorna kan få leka affär en månad.
Eftersom Kin och Alban har separerat får hon nog försöka hitta någon annan som vill finansiera ett ev projekt med Märstamorsan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in