2021-02-10, 04:57
Medlem
Lala.s avatar
Anna säger i sin live att hon inte gillar att lyssna på sig själv och att hon är väldigt självkritisk. Lögnerskan slår till igen. Det var väll inte längesedan hon satt och kollade på gammal repris av fångarna på fortet där hon var med?
Citera
2021-02-10, 06:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Anna säger i sin live att hon inte gillar att lyssna på sig själv och att hon är väldigt självkritisk. Lögnerskan slår till igen. Det var väll inte längesedan hon satt och kollade på gammal repris av fångarna på fortet där hon var med?

Anna ljuger jämnt för sig själv, efter BLVIP skulle hon sluta ljuga för sig själv, och då gällde det bara Annas förhållande till sitt ätande...Det gick ju till synes inte bra.
Anna har kronisk obefintlig självinsikt.
Citera
2021-02-10, 07:36
Medlem
Besökaren igår bjöds på frukost, semmelkladdkaka, lunch (rester från familjens middag), chokladpraliner och slutligen popcorn. Hur många gånger tror ni hon försökte säga "ok, jag måste nog jobba lite idag också"? Kärringen levererar fram födoämne efter födoämne och ska hon inte stanna lite till? Kathy Bates kunde ta anteckningar här.
Och ... var var resten av familjen? Såvitt jag vet har de bara ett bord att äta vid? Fick alla andra sitta på sina rum eftersom det var Besök till Modern?
Citera
2021-02-10, 07:52
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Besökaren igår bjöds på frukost, semmelkladdkaka, lunch (rester från familjens middag), chokladpraliner och slutligen popcorn. Hur många gånger tror ni hon försökte säga "ok, jag måste nog jobba lite idag också"? Kärringen levererar fram födoämne efter födoämne och ska hon inte stanna lite till? Kathy Bates kunde ta anteckningar här.
Och ... var var resten av familjen? Såvitt jag vet har de bara ett bord att äta vid? Fick alla andra sitta på sina rum eftersom det var Besök till Modern?
Själv undrar jag var resten av familjen är när hon kör sina cookinglives hemma i köket/vardagsrummet på lördagar?
Om det ska bli återkommande skulle i alla fall jag tycka att det känns surt.. Varje lördag förstörd hemma. För jag antar att det är en massa förberedelser före, inspelningsgängets invasion av hemmet och ältande efter. De är ju hela 6 st vuxna i hushållet....
Senast redigerad av Lillamig72 2021-02-10 kl. 07:57.
Citera
2021-02-10, 08:09
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Själv undrar jag var resten av familjen är när hon kör sina cookinglives hemma i köket/vardagsrummet på lördagar?
Om det ska bli återkommande skulle i alla fall jag tycka att det känns surt.. Varje lördag förstörd hemma. För jag antar att det är en massa förberedelser före, inspelningsgängets invasion av hemmet och ältande efter. De är ju hela 6 st vuxna i hushållet....

De får fly huset när hennes Höghet Af Märsta ska jobba. Kanske får Flisan vara mamma Annas köksslav men annars ska samtliga förvisas till annan plats. Roberto kan andas ut en stund. Vanessa slipper bli mobbad. Alla vinner på detta utom Annas plånbok
Citera
2021-02-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
De får fly huset när hennes Höghet Af Märsta ska jobba. Kanske får Flisan vara mamma Annas köksslav men annars ska samtliga förvisas till annan plats. Roberto kan andas ut en stund. Vanessa slipper bli mobbad. Alla vinner på detta utom Annas plånbok

"Su plånbok es mi plånbok!"
Citera
2021-02-10, 08:54
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Jag tycker att det är solklart att Anna skrivit de där breven. Det enda som saknas är i princip hennes underskrift. Samma sätt att uttrycka sig, samma kasta-sten-i-glas-hus- anklagelser. De där breven kom dessutom precis efter att deras vänskap tog slut. Slump? Knappast.

Känns inte alls som hennes sätt att uttrycka sig. Hon brukar ha en helt annan meningsuppbyggnad.
Citera
2021-02-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jösses! Hur har jag kunnat missa den här?
Anna har Drinkskola med Gabriel Forss och när han anländer pratar dom om att Anna en gång lovat honom att bli surrogatmamma.
"- Kom så går vi in i sovrummet!" 🤣

När drinkblandandet börjar säger Anna att hon helst dricker alkoholfritt och när hon säger det tänds en gloria ovanför hennes huvud. 😇

https://youtu.be/MfqO3ZaM8UU
Haha den där var ju t o m bättre än den förra drinkskolan!!
Tunnan säger här som vanligt att hon föredrar alkoholfria drinkar.....
Gabriel sa efter att Tunnan tappat lite grejer att det kanske vore bra med en alkoholfri drink nu varpå Tunnan säger nej det där var bara för att det är så blött och halt 👍😂😇
Citera
2021-02-10, 10:26
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha den där var ju t o m bättre än den förra drinkskolan!!
Tunnan säger här som vanligt att hon föredrar alkoholfria drinkar.....
Gabriel sa efter att Tunnan tappat lite grejer att det kanske vore bra med en alkoholfri drink nu varpå Tunnan säger nej det där var bara för att det är så blött och halt 👍😂😇

”Eftersom jag är jungfru så är jag pedant” kameran zoomar in på allt kaos i köket
Citera
2021-02-10, 10:56
Medlem
nytt på insta, filtrerat o frukost

https://postimg.cc/gallery/2k2sK9J
Citera
2021-02-10, 10:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Känns inte alls som hennes sätt att uttrycka sig. Hon brukar ha en helt annan meningsuppbyggnad.
Men kan det inte vara Fisan ?
Citera
2021-02-10, 11:07
Medlem
Rondavouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta, filtrerat o frukost

https://postimg.cc/gallery/2k2sK9J

Skönt att det inte finns en pågående pandemi att bry sig om att man kan fara hem till folk o kramas till höger o vänster. Anna, tom korkat av dig, och det säger en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in