2021-02-17, 00:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinbeck
Nu betalade jag inte och så intresserad var jag inte heller.. tänkte att en matovan person som jag, kunde följa typ ” steg- för- steg”
Men jag sket i det.. 😁. Kör på korvstroganoff o köttfärssås som vanligt
Jag skulle aldrig betala för att se Anna laga mat eftersom jag är bättre på det. Hennes paltande i köket när hon hade Drinkskola var äckligt. Att betala 119 kronor för att chatta med henne - nej tack. Det räcker med hennes lives, intressant att se och höra.

Kommer att ha mardrömmar i natt efter att ha sett Annas utspända mage med plåsterlappar på.
Var det innan den operationen hon drack 2 liter Coca-Cola varje dag?
Citera
2021-02-17, 00:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag skulle aldrig betala för att se Anna laga mat eftersom jag är bättre på det. Hennes paltande i köket när hon hade Drinkskola var äckligt. Att betala 119 kronor för att chatta med henne - nej tack. Det räcker med hennes lives, intressant att se och höra.

Kommer att ha mardrömmar i natt efter att ha sett Annas utspända mage med plåsterlappar på.
Var det innan den operationen hon drack 2 liter Coca-Cola varje dag?

Men det allra allra bästa i denna soppa (pun intended) är ju att det inte är Annas matlagning vi betalar för. Det är för hennes sällskap. Vad är det nu man kallar damer som tar betalt för sitt sällskap? Jo, just det. Sällskapsdamer.
Citera
2021-02-17, 04:12
Medlem
"Kommer att ha mardrömmar i natt efter att ha sett Annas utspända mage med plåsterlappar på.
Var det innan den operationen hon drack 2 liter Coca-Cola varje dag?"

Plåsterlapparna är nog från GBP operationen (Titthålskirurgi) sedan blåser dom in luft för att frigöra tarmarna inför operationen. Därför ser du ut som en ballong efteråt. Har själv gjort en GBP.....
Citera
2021-02-17, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det händer väl en gång i veckan ungefär att någon svikit Anna. Eller möjligen att någon svikit en av Annas näääääraste vänner. Då kommer Carpe diem-skyltarna fram. Hellre en rövare i Polen och så vidare.

Det betyder att Anna vill signalera en eller möjligen två av två saker. Hon vill visa att hon står över kritik. Vilket indirekt markerar att hon inte tar kritik heller. Det vill också visa hur empatisk hon är som har bejakat sina mjuka sidor och inte brusar upp och skriker preach preach. Men det är ju inte sant. Det ser vi om ett par dagar igen.

Så med andra ord är Queen B en Trump som finner sina egna sanningar. Allt annat är fake news. Älska mig (för jag är värd det) eller skit i det (det är din förlust). Jag är bara förbannat djälva ödmjuk när jag säger så, fattaru?
Ja klappa kärringen medhårs annars hamnar du på hennes hatlista och instagram väller över av självömkan och visdomsord om hennes förträfflighet och andras fel och brister.
Citera
2021-02-17, 06:18
Medlem
cece123s avatar
Jag har väntat i över två år.. Kommer Anna att äntligen göra en spelning i Märsta till sommaren?
Citat:
hon kommer att komma till oss vid ett annat tillfälle
https://www.expressen.se/noje/anna-b...a-mot-lognen-/
Uppenbart att Anna råkade i bråk med Olearys, då hon säger så här
Citat:
Men jag beklagar verkligen missförståndet och jag har varit öppen för en lösning vid ett senare tillfälle då förutsättningarna och förväntningarna ska vara korrekta.
Hm, det blir OFTA missförstånd då Anna är iblandad.
Vare sig det är "vänner", evenemang eller betalningar.
Det sista säger ganska mycket
Citat:
Anledningen till den plötsliga avbokningen vill artisten inte gå in på men hon hoppas på att uppträda i området vid ett annat tillfälle.
I området... Inte på Olearys.
Antar att Olearys friköpte sig från dealen genom att slänga in ett sjukintyg för att slippa Anna och diplomatiskt avstå från att uttala sig i medier.

Det har ju hänt förr.
Citera
2021-02-17, 06:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja klappa kärringen medhårs annars hamnar du på hennes hatlista och instagram väller över av självömkan och visdomsord om hennes förträfflighet och andras fel och brister.
Sånt som forna vännen Denize Lopez och company redan kan utan och innan.
Tror Anna blir fort lättstött, har höga förväntningar på andra, gärna kastar sig över folk och blir helt förstörd om hon inte alltid får vara med, det får omgivningen höra så det räcker och blir över, när Anna ältar.
Familjen är osvikligt lojal och ser inte nyanserat på saken, utomstående tar avstånd.
Varje ny bekantskap blir väl så för Anna, sedan får vännerna gissa genom Annas hintningar vem det nu gäller, är det deras tur nu?
Anna har en egen syn på ömsesidighet i sitt egna Universum.
Citera
2021-02-17, 11:48
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag har väntat i över två år.. Kommer Anna att äntligen göra en spelning i Märsta till sommaren?

https://www.expressen.se/noje/anna-b...a-mot-lognen-/
Uppenbart att Anna råkade i bråk med Olearys, då hon säger så här

Hm, det blir OFTA missförstånd då Anna är iblandad.
Vare sig det är "vänner", evenemang eller betalningar.
Det sista säger ganska mycket

I området... Inte på Olearys.
Antar att Olearys friköpte sig från dealen genom att slänga in ett sjukintyg för att slippa Anna och diplomatiskt avstå från att uttala sig i medier.

Det har ju hänt förr.
"– Det här beror på saker och ting som jag av professionella skäl inte vill gå in på. Men jag beklagar verkligen missförståndet och jag har varit öppen för en lösning vid ett senare tillfälle då förutsättningarna och förväntningarna ska vara korrekta. Och inte någonting annat. "
Det som gör hela "affären" icke professionell är att hon själv inte låter det vara pga sjukdom. Ingen hade opponerat sig om det. Istället hintar hon som vanligt om andra dunkla skäl hon inte vill gå närmare in på. Vilket i sin tur enbart skapar fler frågor och delar fansen i två läger. De som tror att Olearys är dumma och de som tror Anna är dum. Välj själv.

Förutsättningarna ska vara korrekta. Det låter lite som att hon antigen inte är nöjd med tekniken eller säkerheten. Kanske hade hon förväntat sig ett kravallstaket som Roberta får sköta om? Jag antar att hon gjort upp om gaget sedan långt tidigare, så det kan det ju inte bero på.
Citera
2021-02-17, 12:04
Medlem
Hej alla har en jäkligt snaskig historia om Tunnan. Som man knappt kan tro är sann men fick reda på den utav en arbetskollega utav en slump när kollegan såg mig läsa denna tråd. Här kommer det. Det hela börjar på Stadshotellet i Karlskoga där min kollegas vän träffade på Anna på dansgolvet och det slår lite fyllegnistor om de båda ( tänk på att hon fortfarande var ihop med Mehmet då ) och visst dom går hem till honom efter krogen där dom tumlar runt i sängen. Så där började då Anna vänsterprassla mot sin föredetta man. Sen känner killen som vi kallar Staffan nog utav booken men hon ville ju fortsätta så hon började stalka honom och ringa så mycket till honom så han blev tvungen att skaffa hemligt nummer . Ps detta är 100% säkert. Ni får skicka Dm ifall ni vill ha lite mer info
Citera
2021-02-17, 12:06
Medlem
nickomyras avatar
Vem fan är Annas vän Minette egentligen ?
Jättefint och bra att hon vill stödja barn och jobba mot pedofili .
Men har svårt med folk som har sådant behov av att visa andra så fort de gör en godhet .
Har redan sett minst tre inlägg på henne med 242-kläder https://www.facebook.com/groups/3046...3866686071795/
Citera
2021-02-17, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
"– Det här beror på saker och ting som jag av professionella skäl inte vill gå in på. Men jag beklagar verkligen missförståndet och jag har varit öppen för en lösning vid ett senare tillfälle då förutsättningarna och förväntningarna ska vara korrekta. Och inte någonting annat. "
Det som gör hela "affären" icke professionell är att hon själv inte låter det vara pga sjukdom. Ingen hade opponerat sig om det. Istället hintar hon som vanligt om andra dunkla skäl hon inte vill gå närmare in på. Vilket i sin tur enbart skapar fler frågor och delar fansen i två läger. De som tror att Olearys är dumma och de som tror Anna är dum. Välj själv.

Förutsättningarna ska vara korrekta. Det låter lite som att hon antigen inte är nöjd med tekniken eller säkerheten. Kanske hade hon förväntat sig ett kravallstaket som Roberta får sköta om? Jag antar att hon gjort upp om gaget sedan långt tidigare, så det kan det ju inte bero på.

Tänk att det alltid uppstår problem när Anna är inblandad, hennes beteende gör att nästan alla vet hur hon är så hon kan inte få några jobb längre någonstans när pandemin är över. Hon är en ökänd föredetting.
Citera
2021-02-17, 12:17
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagelfred
Hej alla har en jäkligt snaskig historia om Tunnan. Som man knappt kan tro är sann men fick reda på den utav en arbetskollega utav en slump när kollegan såg mig läsa denna tråd. Här kommer det. Det hela börjar på Stadshotellet i Karlskoga där min kollegas vän träffade på Anna på dansgolvet och det slår lite fyllegnistor om de båda ( tänk på att hon fortfarande var ihop med Mehmet då ) och visst dom går hem till honom efter krogen där dom tumlar runt i sängen. Så där började då Anna vänsterprassla mot sin föredetta man. Sen känner killen som vi kallar Staffan nog utav booken men hon ville ju fortsätta så hon började stalka honom och ringa så mycket till honom så han blev tvungen att skaffa hemligt nummer . Ps detta är 100% säkert. Ni får skicka Dm ifall ni vill ha lite mer info
Hur vågade hon det ? Jag har fått intrycket av att Mehmet var väldigt kontrollerande och svartsjuk .
Citera
2021-02-17, 12:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Tänk att det alltid uppstår problem när Anna är inblandad, hennes beteende gör att nästan alla vet hur hon är så hon kan inte få några jobb längre någonstans när pandemin är över. Hon är en ökänd föredetting.

Den här händelsen såg jag var två år gammal. Så det var innan Pandemin. Jag har faktiskt varit på Oelarys i Huddinge en gång. En kompis band spelade. Det är en hyfsat stor restaurang med en liten scen. De var i alla fall då kända för att ofta ha liveband. Ofta lokala förmågor. Ofta rätt bra. Jag tror inte de tog entré. Gjorde de det var det en högst marginell summa. Kanske en femtiolapp eller så.

Grejen med den här restaurangen är att det bygger på att många vänner och anhöriga kommer för att lyssna. Vilket gör att de kränger mycket öl och mat. Ett bra koncept. Utöver det finns inte så mycket konkurrens i närheten av Huddinge centrum. Där finns väl någon pub och möjligen någon bättre pizzeria där man kan ta en öl. De som vill festa mer seriöst tar pendeln in till Stockholm. Men många vill bara ta en öl och ha nära hem. Lite lokalpatriotiskt sådär.

Anna Book tror jag inte är direkt någon lokalideol där. Publiken känns mer "rockig". Men är det karaekoekväll lockar man en helt annan publik. Där finns säkert en kärna som skulle tycka det var kul att se Anna Book live. Dock lär hon få leva med en och annan huddingehunk som skanderar "visa pattarna". Det kommer med jobbet. Att hon ställer in detta gig kanske inte direkt borde nå Expressen. Tror inte det nämnvärt påverkar Annas privatekonomi heller. Det sabbar bara hennes eget varumärke. För vad pratar vi om här? Anna kan max ha blivit erbjuden en tusenlapp eller två svart för att uppträda. Hon kände nog inte bara för att sjunga den kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in