2021-02-07, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Var tvungen att ta en paus igen. Hon tjatar om den grå utväxten i hårbotten och säger att om det blev grått även i det långa håret så skulle hon kunna acceptera det men eftersom det bara är i hårbotten måste hon färga.
Anna, kolla videon från besöket hos Jean-Pierre Barda. Han förklarade allt det där för dig.

Intelligens och logik har aldrig varit Annas starka sida. Milt uttryckt.
Citera
2021-02-07, 01:31
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja .. jag föreslår även att hon har med sidekicks ... någon rolig speaker som sköter chatten
En trevlig Roberto som står och fixar till lite sangria vid sidan om .
Och i nästa avsnitt kanske hon bjuder in Minette för att få hjälp med dukningen och provsmaka vinet .
Jag skulle faktiskt eventuellt kunna betala bara för att se Roberto fixa turkisk peppar shots i livesändning, en favorit i repris =)
Senast redigerad av Minkybaby 2021-02-07 kl. 01:33.
Citera
2021-02-07, 02:53
Medlem
sverjevenns avatar
Ensiffrigt antal närmast sörjande fast det var såååå många som hade pushat, tjatat och önskat detta...konstigt! Men det är väl tekniskt fel på nylleboken förstås. Tyckte hon skrev för några dagar sedan att detta "matprojekt" var HENNES EGEN IDÈ men det verkar ju också vara lögn.

Skulle aldrig frivilligt ge kleptolögnerskan en krona, (skulle inte heller orka se skiten om jag fick 119:- eller vad "introduktionspriset" är).

Som hårt löneslavande skattebetalare känner jag att hon med råge fått sin beskärda del av mig iaf.

Ex.vis tjuvfamiljens rättegångskostnader som landar på "det allmänna" d.v.s. du och jag!
Åker ambulans som att det är hennes privata chaufförstjänst, in och snittar upp buken en gång i veckan för att ha något att grina om, belastar vården med ickeproblem som en vanlig arbetande människa inte ens skulle ha tid att reflektera över.

För att inte tala om hennes jävla barnuppfostran, vad har inte det kostat samhället, både ekonomiskt och i mänskligt lidande.
"-men hon är ju sååå folkkär och generös att dela med sig av sitt fartfyllda liv, hon ger så mycket tillbaka.." -NEJ, skitsnack!!!

En halvkorkad lättlurad, liten knubbig flicka som var med i nåt svammelprogram med halvnakna tjejer och gubbsjuka farbröder för 40 år sedan har tamigfan inte gett ett skit till någon.
Det enda tokfan bidragit med är ju substans till denna tråd och det är ju iofs bra.
(Att hon skrålat ABC med alkisrösten kan man bortse helt ifrån).
#kännsintefintlängre
#betalarallturegenfickamenfakturerarnågon
#firarsnart40årsomartist
#jagärsmutssomvågarkritiserabookenmendetstårjagför
Citera
2021-02-07, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon har inte 56 tusen följare. 99% av dem är köpta robotföljare från Ryssland. Det är det som avslöjas när låtsaskompisarna ska in och betala. Hon har drygt 1000 följare och då är några promille ett helt ok resultat när det kommer till att betala. Men fler än 5-10 är inte realistiskt. Det finns kalkyler på nätet där man kan räkna ut hur många följare en person har beroende på likes och kommentarer. Att sedan beala pengar är det ytterst få som gör. Än mindre lägger tid på det. Det är nog svårt nog att få fem tio nära vänner att betala för att se dig laga mat, hur bra du än är. Inte bara för pengarna, men för tiden och lusten. De flesta människor vill laga sin egen mat i lugn och ro. I synnerhet på helgerna när man vill umgås med familjen.

Faktiskt så har Anna INTE en massa köpta följare.
Citera
2021-02-07, 06:41
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017

Med tanke på hur låg aktivitet hon har med likes och kommentarer så - jo det har hon. Hon köper kommentarer som hon skriver själv också.
Citera
2021-02-07, 06:46
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nja, det här var bra...

Men inte 119 kr bra. Fast som en happening man kan skriva om på Flashback kanske det var värt det.
Citera
2021-02-07, 07:38
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Jag pratar om hennes vanliga lajvande. Det är ju helt sinnessjukt att sitta flera timmar varje dag och prata till (inte med) främlingar om absolut ingenting alls, hellre än att ta hand om och umgås med sin familj som hon påstår att hon älskar så mycket.

Och nästan lika sjukt är ju att folk uppenbarligen orkar titta på skiten?
Det håller jag helt med om. Hennes lives ångar av desperation, tristess, ensamhet och hopplöshet. Det gav en annan bild i går... Hon skulle absolut kunna ha en YT kanal och få in lite pengar den vägen.
Citera
2021-02-07, 12:35
Medlem
Boopidoos avatar
Två bilder - samma dag.
https://postimg.cc/QVKsGVCL
Citera
2021-02-07, 12:39
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Med tanke på hur låg aktivitet hon har med likes och kommentarer så - jo det har hon. Hon köper kommentarer som hon skriver själv också.
Gick in och kollade, just nu ser det inte ut som hon har jättemycket köpta följare.
Och de flesta kommentar (som är få) kommer från Annas tantfanklubb eller trollkonton.
Jag vet att hon haft köpta följare förut, men Instagram rensar med jämna mellanrum.
Citera
2021-02-07, 12:42
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Jag vet inte vilken pr-byrå som ligger bakom den här tråden men det är bara att lyfta på hatten, att under 16 års tid bumpa den här tråden DAGLIGEN och hålla den vid liv (och därmed Anna books karriär) det saknar nog fan motstycke i kändissverige...
Bahahahaa, finns inte en pr-byrå i Sverige som skulle ta i Anna med tång. Det gick ju sjukt bra när Erwiks pr-byrå hjälpte Anna med Biggest Loser VIP.
Citera
2021-02-07, 12:51
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Vad baserar du det på?
Citera
2021-02-07, 12:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jaha? Vad baserar du det på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in