2021-01-23, 21:54
Medlem
hur i hela friden kan man ha tagit med Booken i Fångarna på fortet 9 (NIO) ggr!??? jag avskyr tv program med tävlande kändisar men Anna Book? Kunde de verkligen inte valt någon något mer aktuell person under årets lopp??
Citera
2021-01-23, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
En sak är säkert om Gunilla skriker åt fanders åt alla carers, så gjorde Anna det mot sin morsa enligt Annas egenhändigt skrivna begravningstal till mamma Maritha på typ 4 sidor, där Anna som vanligt la tyngdpunkten på sig själv.
Anna skulle aldrig ha lyft ett finger för sin mamma, dock är det ju någon som uppfostrat Anna, så mamma Marita fick det hon förtjänade. En osedvanligt bekväm och lat dotter.

Jag reagerade verkligen på det. Att hennes hyllningstal till mamman, som ändå verkligen borde ha haft fokus på just mamman, ändå handlade mest om Anna själv, eller vad Maritha gjorde för Anna. Det känns inte helt friskt,rligt talat... särskilt inte med tanke på hur mycket Anna påstår att alkismorsan och familjen betyder för henne. Det gör de säkert, men bara när Anna har något att vinna på det.
Citera
2021-01-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
hur i hela friden kan man ha tagit med Booken i Fångarna på fortet 9 (NIO) ggr!??? jag avskyr tv program med tävlande kändisar men Anna Book? Kunde de verkligen inte valt någon något mer aktuell person under årets lopp??
Produktionsbolagen inser samma sak som vi alla gör här;
En driftkucku drar publik. Alla tittar på en trafikolycka, även om man egentligen inte vill.
Citera
2021-01-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ett smakplock på Annas perfekta mat..
Grädde å lite till
https://pasteboard.co/JKZ9XSd.jpg
Avacado på macka, ser ut som gröna jättekackelackor anfaller mackorna
https://pasteboard.co/JKZam7c.jpg
Okänd sörja med pinnar
https://pasteboard.co/JKZ9zTv.jpg
Kyckling OCH kött i samma tugga typ,
Anna vill ju ha mycket av allt
https://pasteboard.co/JKZbHC7.jpg
3e occh 4e bilden såg ju groteskt osmakliga ut, då tar jag hellre en Billys pizza.
Citera
2021-01-23, 22:29
Medlem
Citat:

Fånarna på Fortet är så ute numera att man tar in vem som helst från C- och D-kändisarna.
Man vet ju att om man tar in Booken så blir det iaf lite roligare när TV-tittarna får se en liten rund köttbulle härja runt i fängelsecellerna och som grinar så tårarna sprutar så fort det går åt helvete med nån nyckel eller vad man nu ränner runt för att få tag på...
Citera
2021-01-23, 22:41
Medlem
Citat:
Här har vi en annan person som inte sitter med tummen upp i rövva som en viss Anna(n) person gör.
https://www.expressen.se/kvp/noje/sk...karriarbeslut/
Eller jaaa, när det kommer till hårklippning, fikastunder med folk och fila på ögonbrynen
då släpper en Anna(n) ut sin tumme..
Ja det finns många kändisar som kan ta en vanligt yrke om det behövs. Sigtuna ambassadören (obetald) tigger ju hellre varor hos olika firmor än gör någon nytta. Kanske flashback användare skulle göra en insamling till trådens drottning. Jag kan tänka mig ett paket pulversås. Inget får kosta mer än 20 kr och absolut inga pengar. Bara en tanke.
Citera
2021-01-23, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Jag vet inte om det redan tagits upp men potatis rätten som Flisan gjort och som Annas stoltserade med är identisk med den som jag gjorde via ICAs receptsamling. Hon är bra på att göra recept ur book, men det är väl ca 4 miljoner andra svenskar också. Det blir ju fjantigt att tro att man kan göra en kokbook med stulna recept.
Lägg till en citronskiva eller vad du vill så är det ditt recept ala Anna.
Citera
2021-01-23, 22:49
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tycker att fisan verkar vara riktigt duktig på att laga mat o baka ... !
Men Anna kallar det kyckling , sås och potatis 😅 hur gott låter det på en skala ? Och ger intrycket av att Fisan lagar precis som hon själv , inte bättre , men lite avlastning trots allt .

Hon lagar mat så som de flesta vuxna människor lagar mat. Kyckling och potatis och gräddsås är ju en klassiker. Något många äter ofta. Men en kokbok? Jag gissar att Anna inte använder google särskilt ofta. Det finns säkert 1000 recept online. De flesta är säkert mer originella än Flisans standardkyckling.

Det där med "avlastning" var ju en rejäl käftsmäll mot dottern. Ungefär som om Anna skulle kunna smälla ihop ett mästerverk åt Operakällaren om hon bara haft lite tid. Felicia är ok så länge. Trodde ett tag att hon tänkte låta dottern få laga mat i den där showen hon tigger om. Men, det är mästerkockan själv. Man kunde klicka ja eller nej om man var intresserad. Det var väl en 30-40 som var på, men ett drygt tiotal hade klickat på nej. Undrar om hon blockar alla som inte vill betala för att se henne laga mat? Man skulle få tips på inköpslistor också. Undrar om det inkluderar vad som är lättast att glömma bort att betala för när man är på Ica och självscannar?

Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Fånarna på Fortet är så ute numera att man tar in vem som helst från C- och D-kändisarna.
Man vet ju att om man tar in Booken så blir det iaf lite roligare när TV-tittarna får se en liten rund köttbulle härja runt i fängelsecellerna och som grinar så tårarna sprutar så fort det går åt helvete med nån nyckel eller vad man nu ränner runt för att få tag på...
TV4 har kört slut på alla kändisar så idag är det ingen som orkar bry sig. Mer än Anna och någon från Arvingarna som försöker få fart på karriären.
Citera
2021-01-23, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Jag reagerade verkligen på det. Att hennes hyllningstal till mamman, som ändå verkligen borde ha haft fokus på just mamman, ändå handlade mest om Anna själv, eller vad Maritha gjorde för Anna. Det känns inte helt friskt,rligt talat... särskilt inte med tanke på hur mycket Anna påstår att alkismorsan och familjen betyder för henne. Det gör de säkert, men bara när Anna har något att vinna på det.
Var hittar man det hyllningstalet?
Citera
2021-01-23, 23:03
Medlem
Citat:
För att Annas egen kanal TV4 tycker om att det blir bra TV när ngn gör bort sig och då passar Anna in.
Citera
2021-01-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Var hittar man det hyllningstalet?
Hon delade det i sina stories, så om inte någon tagit skärmdump och delat i tråden så blir det nog svårt att hitta det.
Citera
2021-01-23, 23:17
Medlem
Loquitas avatar
I slutet av denna live kommer Antonio in:

https://youtu.be/w8tlXZiHTlM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem