2016-10-06, 22:20
Medlem
Penguinas avatar
Nu har det tjatats om det "2a hemmet" igen på instagram, och den "underbara" maken. Att hon orkar!!
Citera
2016-10-06, 23:01
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Nu har det tjatats om det "2a hemmet" igen på instagram, och den "underbara" maken. Att hon orkar!!

Jag avundas verkligen Anna och hennes lyxboende i Spanien. Tänk att kunna åka ner till det milda Spanien när vi har vinter här.

Som jag tolkade det så är hon på väg ner till Spanien igen inom en kort framtid.
Citera
2016-10-06, 23:02
Medlem
https://www.instagram.com/p/BLO2_i1gK85/

Ikväll har middagen som lilltunnan lagat. Någon har kommenterat att det ser ut som hon satt ute i solen.. Tänkte detsamma men så kom jag ju på att dom är ju spanjorer och dom äter därför alltid sent. Solen kanske höll sig uppe lite längre över just Casa Toledano Book.
Citera
2016-10-07, 11:30
Medlem
Sorry, jag orkar inte läsa igenom den här tråden... men har Anna gjort något "lättklätt" (utvik etc) för att väcka uppmärksamhet? Med tanke på hennes mediakåthet, och minst sagt vacklande kändisskap, verkar det ju inte otroligt att hon skulle lockas till att plocka av sig lite kläder för att behålla medialjuset.

Jag misstänker dock att de flesta (precis som jag) är lagom intresserade av att se henne naken...
Citera
2016-10-07, 12:38
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Sorry, jag orkar inte läsa igenom den här tråden... men har Anna gjort något "lättklätt" (utvik etc) för att väcka uppmärksamhet? Med tanke på hennes mediakåthet, och minst sagt vacklande kändisskap, verkar det ju inte otroligt att hon skulle lockas till att plocka av sig lite kläder för att behålla medialjuset.

Jag misstänker dock att de flesta (precis som jag) är lagom intresserade av att se henne naken...

Det finns nån länk till bild där hon visar jättepattarna, dock ej som utvik, men i nåt plastik program tror jag det var.
Citera
2016-10-07, 14:20
Medlem
Tiunnan mjölkar sitt Spanska ursprung, sanningen är att Tunnamamma jobbade i en korvkiosk i Karlskoga och vart påsatt av en Spanjack när hon var på semester. Grisfest verkar mycket troligt.
Citera
2016-10-08, 10:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag avundas verkligen Anna och hennes lyxboende i Spanien. Tänk att kunna åka ner till det milda Spanien när vi har vinter här.

Som jag tolkade det så är hon på väg ner till Spanien igen inom en kort framtid.

Lyxboende är väl en smula överdrivet? Finns tusentals sådanadär lägenhetskomplex som de huserar i under sommaren. Dessutom är det inte hennes utan hennes pappas. Tror knappast att hon skulle ha råd med ett eget boende i Spanien även om det skulle vara hyfsat "billigt"
Citera
2016-10-08, 11:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
https://www.instagram.com/p/BLO2_i1gK85/

Ikväll har middagen som lilltunnan lagat. Någon har kommenterat att det ser ut som hon satt ute i solen.. Tänkte detsamma men så kom jag ju på att dom är ju spanjorer och dom äter därför alltid sent. Solen kanske höll sig uppe lite längre över just Casa Toledano Book.

Fiskpinneburgare har jag inte hört talas om. Har de hittat på rätten själva?

I vart fall sken solen på bordet och det var ju trevligt
Citera
2016-10-08, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Lyxboende är väl en smula överdrivet? Finns tusentals sådanadär lägenhetskomplex som de huserar i under sommaren. Dessutom är det inte hennes utan hennes pappas. Tror knappast att hon skulle ha råd med ett eget boende i Spanien även om det skulle vara hyfsat "billigt"

Finns det en pappa Book?
Citera
2016-10-08, 11:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Finns det en pappa Book?

Ja, minns dock inte namnet nu men ja hon har en pappa och det är väl han som står som ägare på huset om en får tro flashback här då. Har för mig sonen hennes sa det också nångång på periscope
Citera
2016-10-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Finns det en pappa Book?

Tror båda hennes föräldrar är döda, men att huset i spanien står på Robertos pappa.
Citera
2016-10-08, 15:26
Medlem
emma80s avatar
Anna Book kärleksbombar Jockiboi och hans Jonna. Avslutningsvis låter hon sina följare bli varse att paret har hennes nummer och det är bara att höra av sig om de vill ha ytterligare stöttning eller ses en stund.

Det är som om Book sitter och scannar av Expressen och Aftonbladet, kollar upp topnyheter inom nöje och skvaller, väljer ut något klickpopulärt och sedan ställer sig själv i fokus för att få lite gulligheter tillbaka från sina egna följare.

https://www.instagram.com/p/BLROKGgA...natoledanobook

annatoledanobook⭐️🙏🏼⭐️🙏🏼⭐️🙏🏼
Till dig Jocke @jockiboi vilken otroligt fin man du utvecklats till👏🏽👏🏽👏🏽 Finner faktiskt inga ord ~ för DU är större än alla fina ord. Din handling gentemot din fru, får du en ⭐️a i himmelen för ❤️ & jag önskar er båda allt gott, håll ihop & kämpa 🙏🏼 & du Jonna @sessano STARKT att erkänna dina svagheter & din sjukdom ~ hoppas du kan få riktigt bra stöd & hjälp ifrån någon vårdinstans också. Så att ni får rätsida på allt det svåra & jobbiga. Som jag alltid sagt till min man sedan 18 1/2 år tillbaka ~ Tack för att du älskat mig som MEST ~ Då jag förtjänat det som minst. För det är då jag behövt hans kärlek som bäst🙏🏼❤️🙏🏼 Jag önskar er likadan kärlek & stöd för varandra ~ Hoppas vi kan ses snart 😉 Du har mitt nr Jocke, tveka inte att ringa om ni vill när ni är i Stockholm?! Styrkekramar från mig 🍃🌹 #tacksamhet #sannkärlek #hållaihop #kämpa #endagitaget

I ett annat inlägg rider hon över några decimeterlåga "hinder" i ett klipp. Texten inleds:

annatoledanobook🐎
Bär på en stor klump i magen när det kommer till att galoppera 🙈😔🙈😔🙈 Sedan min allvarliga ridolycka så har jag inte bearbetat traumat efter att ha legat 3 dygn i koma.

Klippet: https://www.instagram.com/p/BLRqsvNg...natoledanobook
Senast redigerad av emma80 2016-10-08 kl. 15:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in