2016-04-22, 20:31
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Nejdå. Anna är av naturen kraftigt byggd med runda kvinnliga former. En riktig Zorn-modell egentligen.

Anna är som Kakan fast utan extrem feminism, lesbianism och extrema vänsteråsikter. Dessutom sjunger Anna mycket bättre än Kakan.

Håller fullkomligt med dig på den punkten, även om jag tackolov aldrig tvingats höra Kakan sjunga. Pandan har en hyfsad sångröst trots att hon börjar bli gammal.

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Men det står ju varför! Det hände något hemskt. Förmodligen har hon en spegel i badrummet. Tänk dig själv. Jag ryser vid tanken.

Hahahaha! Det där inlägget fick mig att skratta så jag satte en wasabinöt i halsen.

MVH/Gnomegirl
Senast redigerad av Gnomegirl 2016-04-22 kl. 20:34.
Citera
2016-04-22, 20:31
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Fråga: har hon några fans ? seriöst.
Den här tråden lever ju.
Men kanske fansen uteblir förutom Moltas som tänder på fetton.
Vi andra har nog bara trist när vi tittar in.
Citera
2016-04-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Kollat hennes periscope då o då de senaste dagarna. Vill bara ge henne en box i ansiktet när jag hör henne prata som ett litet barn. Allt ska vara så jävla perfekt utåt men det är så tydligt att det bara är en fasad.
Du säger alltså på fullaste allvar att du vill slå en kvinna i ansiktet?

Anna har all rätt att uttrycka sig själv via sociala medier utan att behöva bemötas med hot om misshandel.

elpirro i mina ögon är du en tölp.
Citera
2016-04-22, 22:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Men det står ju varför! Det hände något hemskt. Förmodligen har hon en spegel i badrummet. Tänk dig själv. Jag ryser vid tanken.
Haha, jag tippar på något av dessa:

1. Hon såg sig själv i spegeln
2. Magen sprack
3. Det hade tovat till sig i Annas buske
Citera
2016-04-23, 00:13
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du säger alltså på fullaste allvar att du vill slå en kvinna i ansiktet?

Anna har all rätt att uttrycka sig själv via sociala medier utan att behöva bemötas med hot om misshandel.

elpirro i mina ögon är du en tölp.
Handling väger tyngre än ord. Slappna av. Givetvis kommer jag inte slå tunnan i ansiktet om jag träffar henne.
Citera
2016-04-23, 04:04
Medlem
Men lite sött är det väl allt, att man har en sån besvärlig hormonsjukdom att inte ens en GBP hjälper mot övervikten? Varför opererar man ens om det är helt utsiktslöst? Jo, jag vet. Jag känner mig som Nicko och Pulver när jag spekulerar. Vilken är mullenös vikt, strax under 40 antar jag...
Citera
2016-04-24, 12:16
Medlem
Ograsts avatar
Efter att ha läst tråden ett tag nu verkar många inlägg spekulera om hur denna kvinna försörjer sig. Enligt Aftonbladet + som bifogade alla artisters deklarerade inkomster från årets melodifestival tjänade Anna år 2015, 190 000kr. 190 000/12 : 15833. Hennes månadsinkomst blir alltså före skatt 15833kr. Inte konstigt att hon inte kan reparera sitt handfat.
https://www.youtube.com/watch?v=40ebgDScPqY
Citera
2016-04-24, 12:30
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Fråga: har hon några fans ? seriöst.

Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Den här tråden lever ju.

Precis...bättre kan det inte sägas.

Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Efter att ha läst tråden ett tag nu verkar många inlägg spekulera om hur denna kvinna försörjer sig. Enligt Aftonbladet + som bifogade alla artisters deklarerade inkomster från årets melodifestival tjänade Anna år 2015, 190 000kr. 190 000/12 : 15833. Hennes månadsinkomst blir alltså före skatt 15833kr. Inte konstigt att hon inte kan reparera sitt handfat.
https://www.youtube.com/watch?v=40ebgDScPqY

Anna är sannolikt inte den ende i familjen som drar in pengar. Dessutom utgår det oftast en del förmåner "vid sidan av".
Citera
2016-04-24, 12:33
Medlem
Studsbolls avatar
Nu när Prince gått ur tiden och Liberalerna bytt logga borde Bookskan axla Princes mantel och satsa på en symbol, en logga som kan förknippas med hennes storhet och personlighet. Vad Prince tänkte med sin symbol vet jag inte, men Liberalerna vill ju visa hur ståndaktiga de är. Jag tror därför Anna snart hommer satsa på följande symbol/logga:

http://thumbs.dreamstime.com/t/cryin...n-48498133.jpg
Citera
2016-04-24, 13:44
Medlem
Anna måste vara en av "kändis-Sveriges" märkligaste individer. Så uppenbart psykiskt instabil men lyckas likförbannat få rubriker över rena larvgrejer i tidningarna för det mesta. Vad har hon för hållhake på pressen egentligen, hur är det möjligt att de själva inte lägger ned Book-grejen och flyttar över intresset på intressanta (på riktigt) kändisar???

Så satans less att se hennes nuna överallt och faktum är att det inte ens är speciellt schysst av slaskjournalisterna att blåsa på hennes uppumpade bild av sig själv, rena lyteskomiken ju.
Citera
2016-04-25, 01:10
Anna ska snart uppträda i en stad nära mig. Kommer bli fett rockigt!
Den lokala restaurangen ämnar inrätta en specialrätt enbart för en kväll. Jag ska självklart gå på konserten, och äta hennes rätt efteråt.

Undrar hur mycket Anna får för varje uppträdande? Elaka tungor hävdar att hon får betalt i korv. Men det tror jag inte en sekund på! Skulle tippa på 30-50 tusen/konsert.
Citera
2016-04-25, 07:25
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Anna ska snart uppträda i en stad nära mig. Kommer bli fett rockigt!
Den lokala restaurangen ämnar inrätta en specialrätt enbart för en kväll. Jag ska självklart gå på konserten, och äta hennes rätt efteråt.

Undrar hur mycket Anna får för varje uppträdande? Elaka tungor hävdar att hon får betalt i korv. Men det tror jag inte en sekund på! Skulle tippa på 30-50 tusen/konsert.

30-50 tusen? Du menar kalorier? Nä det räcker nog inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in