2021-01-20, 22:18
Medlem
Loquitas avatar
Lajven från den 18:e

https://youtu.be/ZZL3Je5EYlc
Citera
2021-01-20, 22:19
Medlem
Nu försöker Tunnan med ett sista halmstrå med yngsta dottern. LillTunnan är körd alla hennes försök i kändis/artistvärlden har gått åt helvete bloggen falsksång i idol hästen skenade i farmen. Som grand final tjuveri hos åldring och narkotikabrott fullkomlig lysande karriär. Till och med Tunnan måste förstå att det är kört. Nu sätter Ers Hemskhet igång någon kampanj för att pucha Vanessa in i branschen vad jag har sett har hon inte visat något att hon vill något sådant. Hade hon haft några talanger hade Mamma Mu skrutit sig blå om dem. Tror tack o lov att det inte finns en chans i helvete att Tunnan lyckas i sitt uppsåt , Kör ett race med Halmpyntet oxå han är så hunsad och bränd i huvudet så han går med på att försöka med Lets Dance
Citera
2021-01-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna hade någon manager edyl som la upp henne på en hemsida, för samarbeten.
Anna har själv beklagat sig att ensam är inte stark, hon har inget kompband, ingenting.
På 80 talet sjöng hon singback på varuhus och gjorde även det på företagsfester under 2000 talet.
Hon är uppenbarligen inte driven, därför händer ingenting.
Efter Lets dance 2007 turnerade hon med hennes danspartner, då var de två.

Tror absolut Annas personlighet gör att det blir svårt med långsiktiga samarbeten, både personligt och affärsmässigt,det skulle bara bli missförstånd.

Hon kan inte samarbeta med andra det har hon visat många gånger, se bara på Vip BL hon fick inga vänner där och vart i konflikt med många... men som hon säger hon var bara med för att gå ner i vikt och inte för att få vänner...
Varför väljer man bort att få ev en ny vän..
Citera
2021-01-20, 22:52
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Det absolut deppigaste idag är när ”Luckan” har lagat den mest otroliga, fantastiska mest makalösa hamburgaren Booken någonsin ätit.
Man hör familjen sitta tillsammans och äta medans Anna sitter kvar och äter lunch på liven..

HUR ÄR DET MÖJLIGT att ens tänka tanken? Jag vet inte om jag hade vart mer ledsen eller skämts när mamma hellre äter lunch med telefonen än familjen.

Håller helt med! Vilken normalt funtad familj sitter Mamman och vräker i sig lunchen i en live medan övriga sitter tillsammans. 😔
Hon förlöjligar Luckan flera gånger, precis som Vanessa.

Det roligaste var när Anna sa att hon ville ha den minsta hamburgaren och Luckan säger att alla är lika stora (100gram) Bröd äter hon ju inte....förutom just denna gången. Någon frågade på liven om hon skulle ha sallad och tomat på men Anna menade att denna gången skulle det bara vara hamburgare, massa ost, hambugerdressing OCH umamidressing. Hon brukar annars ha hamburgare i salladsblad men inte denna gången🤥🤥🤥
Pommesen vad dubbelfriterade...... och hon visade upp den nyttiga tallriken och sa att det var en liten portion. Jo visst en liten portion för dig Anna. 👀

Anna, sluta ljug och njut av maten istället för att ljuga för oss och dig själv
Citera
2021-01-20, 23:09
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna hade någon manager edyl som la upp henne på en hemsida, för samarbeten.
Anna har själv beklagat sig att ensam är inte stark, hon har inget kompband, ingenting.
På 80 talet sjöng hon singback på varuhus och gjorde även det på företagsfester under 2000 talet.
Hon är uppenbarligen inte driven, därför händer ingenting.
Efter Lets dance 2007 turnerade hon med hennes danspartner, då var de två.
Tror absolut Annas personlighet gör att det blir svårt med långsiktiga samarbeten, både personligt och affärsmässigt,det skulle bara bli missförstånd.

På hennes blogg från 2018 står det att hon var anställd på Life Of Svea och Allt för föräldrar. Stämmer det?
Ännu ett misslyckat uppdrag och samarbete? Hon är inte duktig på att skriva så en podcast borde passa MästaTunnan bättre. Fast hon skulle aldrig orka skriva manus så det skulle nog bli lika meningslöst som hennes lives.
Citera
2021-01-20, 23:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
På hennes blogg från 2018 står det att hon var anställd på Life Of Svea och Allt för föräldrar. Stämmer det?
Ännu ett misslyckat uppdrag och samarbete? Hon är inte duktig på att skriva så en podcast borde passa MästaTunnan bättre. Fast hon skulle aldrig orka skriva manus så det skulle nog bli lika meningslöst som hennes lives.

Hm, ja anställd och anställd..
Life of Svea är ett medieföretag som står bakom bla Allt om föräldrar som Anna bloggade för.
Anna har ju bloggat i omgångar 2014, 2017(typ 1 inlägg) och 2018-2019
2014 kom folk med mycket.. grova.. påhopp på Anna, bla skrev de att hon hade dålig andedräkt...Efter det ville Anna inte blogga mer.. https://www.expressen.se/noje/anna-b...-och-pahoppad/
Citera
2021-01-20, 23:35
Medlem
cece123s avatar
Jag blir alltid lika chockad över Annas..
Ja, jag vet inte vad jag ska kalla det.
Den är väl värd att läsas om och om igen.
För varje gång känns det.. Intressant.
Repris på Annas bitterhet över så mycket bättre..
https://ng.se/node/283375/om-nojesguiden
Citat:
jaha då var det igång igen, men Ola var fin iallafall"
Skriver Anna utan en uns av avundsjuka..
Och sedan skriver hon så pennan blöder..
Anna är sååå pinsam.. Anna Pinsam Toledano Book
Citera
2021-01-20, 23:46
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs

TookBook är ju den sista som ska jobba på Allt för föräldrar. Hon har misslyckats uppfostra hennes son som blev en våldtäktsman och hennes äldsta som stulit från en stackars gumma. Så vem vill lyssna på hennes råd om barnuppfostran numera? Vanessa har jag ingen aning om hur hon är...är hon trevlig eller har hon ärvt sin mammas egocentriska och galna personlighetsdrag? Någon som vet?
Citera
2021-01-21, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Lajven från den 18:e

https://youtu.be/ZZL3Je5EYlc
Lite uppfriskande att hon kör utan en massa spackel ändå.
Citera
2021-01-21, 00:26
Medlem
OhMyGaddars avatar
Anna säger att hon skulle kunna tänka sig att jobba på ICA men menar att folk nog skulle skratta åt henne.
Hon säger även att hon skulle kunna jobba på en återvinningsstation:

Citat:
Jag har ju jätteroligt när jag är där varje gång. De är skitkul. Jag kan ju aldrig åka till återvinningsstationen och bara kasta en påse, jag kacklar ju alltid med någon där.

Citat:
Lätt skulle jag kunna jobba med egentligen vad som helst.

https://streamable.com/p3q26r

Tror Anna att "kackel" är själva arbetet man utför på en återvinningsstation?
Citera
2021-01-21, 00:42
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Anna säger att hon skulle kunna tänka sig att jobba på ICA men menar att folk nog skulle skratta åt henne.
Hon säger även att hon skulle kunna jobba på en återvinningsstation:

https://streamable.com/p3q26r

Tror Anna att "kackel" är själva arbetet man utför på en återvinningsstation?

Varför jobbar tanten inte med vad som helst då om hon nu kan tänka sig det? Är hon för fin? Blir det för svårt att laga smörstekt mat på jobbet? Blir det för svårt att LIVEa i flera timmar på jobbet? Vad hindrar henne? 😂😉
Citera
2021-01-21, 00:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Varför jobbar tanten inte med vad som helst då om hon nu kan tänka sig det? Är hon för fin? Blir det för svårt att laga smörstekt mat på jobbet? Blir det för svårt att LIVEa i flera timmar på jobbet? Vad hindrar henne? 😂😉

Anna är ingen doer, hennes rumpa sitter fast i cement.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in